pariskunnat salilla...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ehkä kannattaisi kiinnittää enemmän huomiota omaan treenaamiseen kuin siihen että näyttävätkö pariskunnat tunteitaan salilla.

Hulluja haastelet. Omaan treenamiseen keskittyminen tuo toki mielekkyyttä harrastukseen, mutta toisten käytöksen vahtaaminen tuo mielekkyyttä elämään :-)

Hulluja haastelet. Omaan treenamiseen keskittyminen tuo toki mielekkyyttä harrastukseen, mutta toisten käytöksen vahtaaminen tuo mielekkyyttä elämään :-)

:D

en tajua miten täs threadis se että pussaa salilla joskus tyttöystävän kanssa liitetään lääppimiseen, laitteiden varaamiseen vitun pitkäks aikaa tai vitun äänekkääseen keskusteluun jostain fakin ruokaresepteistä.

eiköhän siellä salilla voi treenata ihan kunnolla ja silti tulla välillä esim kannustaa ym omaakin puolisoa. siinä sivussa pusun antaminen on sitten se joka tekee siitä niin helvetin väärää. ( ettehän tekään pussaa niitä testohöyryisiä treeni kavereitanne, vaikka tsemppaatte niitä ) ellette ole naisia :D

tässäkin asiassa pätee se, että jos ite tekee niin se on ok, mutta jos näkee muiden tekevän niin se on sitten kauheeta.

Onhan niitä täällä korveski jokka varaa penkin/scotti penkin koko päiväks ja ku ne on vie 3v vanhempia ja kovia uhoon nii ei siinä paljoo viitti mennä sanoo :curs:
On muutamaan kertaa otettu vaa käsipainot ja tehty vinopenkis rinta tai sitte haukka jollai muulla tavalla ku se penkki on sitte varattu sen koko 1,5h jos ne siihe päästää :itku:

Onhan niitä täällä korveski jokka varaa penkin/scotti penkin koko päiväks ja ku ne on vie 3v vanhempia ja kovia uhoon nii ei siinä paljoo viitti mennä sanoo :curs:
On muutamaan kertaa otettu vaa käsipainot ja tehty vinopenkis rinta tai sitte haukka jollai muulla tavalla ku se penkki on sitte varattu sen koko 1,5h jos ne siihe päästää :itku:

No jo on kyllä omituista väkeä jos ei päästä välissä tekemään. Tollasia pellejä ei pitäis päästää salille ollenkaan. :curs:

Mitäs jos mainitsisit asiasta salin henkilökunnalle. Pitäähän salilla päästä treenaamaan.

Nii no seki on tää parkanon kaupungin sali joka on ilmane eikä siel oo ikinä ketää henkilökuntaa paikalla... maksimimmaas joku siivooja ja ehkä joku jeppe. :/

Ja siis ne tekee sillai vie että vuorotellen ja pitää vaa aina ku toinen on tehny nii parikymmenta sekkaa taukoo nii ei siinä kerkeiskää tekee. Se vaa ku pitää sitä samaa (joka on yleensä penkki) tehdä se 1-2h...

( ettehän tekään pussaa niitä testohöyryisiä treeni kavereitanne, vaikka tsemppaatte niitä ) ellette ole naisia :D
Ihanaa olla nainen. :D

Joku kerta voisi ihan vaan kostoksi kierrelä ja pusutella kaikenmaailman Testo-maneja ja Raudoja.

Mitäs vitun väliä sillä on vaikka salilla jutustelee??Kaikki ei vedä niin tosissaan...Saman maksunhan ne maksaa.Pussailun voi kyllä jättää muualle,mutta ei se minua juurikaan häiritse...Enemmin minua naurattaa joku HC-treenari mikä naama väärinpäin karjuu ja eläytyy "eläimelliseen treeniin" täysillä.Pari kolme-neljä body paitaa päällekkäin ja katselee ettei kukaan vaan tee isommilla painoilla...Hyvä jos joku on löytänyt kumppanin millä on sama harrastus.Voihan sitä kysyä että voiko tehdä välissä jos laitetta kerran varailee??

Pariskunnat varmaan häiritsee eniten poikamiehiä joilla ei ole elämässä muuta kuin sali,isot painot,paljon massaa...Eikä tyttöystävää:)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pussailu kuuluu joka paikkaan ja pariskunnat salilla on jees, kunhan ei sa turpaan jonkun mimmin uroolta siitä hyvästä, että on pussaillut ;)

Miksi täällä verrataan treenaavia pariskuntia joihinkin tyyppeihin / kaveruksiin jotka lukevat lehtiä tai juttelevat päivän juorut ja uusimmat ruokaresepti ym. tai muuten vain valtaavat laitteet turhan pitkäksi aikaa löysien treenien takia???
Minusta nämä on kaksi ihan eri asiaa :evil:

Me treenataan ukon kanssa niin paljon kimpassa kuin vain pystytään ja pussaillaan ja halaillaan ennen treeniä....treenin aikana...ja treenin jälkeenkin...
Mutta ei me sen takia vallata mitään laitetta! Niin miksi se jonkun treeniä häiritsisi, hidastaisi tai jopa pilaisi????

Me halaillaan ja suukotellaan paljon, paljon.... (ei vain salilla). Se vain on meille luonnollista ja "kuuluu" meidän suhteeseen. :haart:

Ja eiköhän jokainen tule salille tekemään sitä omaa suoritustaan, eikä kyttäämään ja vahtaamaan mitä muut sielä tekee. Joten mitä sillä on väliä?

Minä en ymmärrä muutenkaan tuollaista julkisilla paikoilla lääppimistä. Joo, olen joskus "heippapusun" antanut salillakin, jos olen aiemmin häipynyt treenaamasta tai silittänyt selästä, mutta varsinainen lääppiminen ja hempeily on kyllä sellaista, joka kannattaisi hoitaa ihan kahden kesken. Mutta minkäs sille voi, kun nää teiniXit ainakin on niiiin ihQrakastuneita...

Tää on taas niin Suomalaista... Miksi ei saisi tunteitaan näyttää muualla kuin neljän seinän sisällä (sillonki kait pimeessä ja peiton alla) ?
Minä ainakin lääpin, puristelen ja pussailen juuri niin paljon kun haluan ja missä huvittaa. Todellakin EVVK jos jonkun wannabe Hoocee treenarin penkkipäivä menee piloille! Toi on joko kateellisten panettelua tai keskittymiskyvyn puutetta.

Itseäni lähinnä eniten häiritsee salilla ihmiset, jotka jättävät painot laitteisiin, tai turhan takia kyyläävät ja vahtaavat toisia ihmisiä.
Toinen huvittava mitä paljon näkee on "Heij, kait kaikki nyt huomaa mut, kun mä treenaan tässä!" Sitten huudetaan kovaa ja ähkitään ihan turhaan... senkin energian voisi laittaa treeniin. Naisilla varsinkin on tapana tulla siihen eteen pyörimään ja pyllistelemään "Mä oon niin ihq, että mut pitää kaikkien huomata!" Todella naurettavaa!

Totta...Jatkakaa pariskunnat samaan malliin...Jos jotain Hc-wannabe bodaria häiritsee niin silloinhan se ei ole kunnolla keskittynyt:) Jos keskittyy täysillä,ei pitäis olla väliä mitä ympärillä tapahtuu...

Ei häiritse meikäläistä pariskunnat. Toisaalta en ottaisi omaa avokkiani mukaan salille, koska näkeehän sen naamaa jo muutenkin tarpeeksi. Toisekseen haluan kuluttaa ne lyhyet sarjojen väliset tauot hengittämiseen.

Mitä väliä jos joku tulee toisen kanssa treenaamaan salille, mua ei haittaa pätkääkään mitä ne duunaa. Se pareista, entä haaremit? :D

Mun mielestä ne "muut" saa tehdä siellä salilla mitä huvittaa kunhan ei varaa niitä laitteita.

Tulkoot sitten lukemaan lehtiä ja juttelemaan siitä miten jossain nettirunescape pelissä joku satalevelinen gandalf kidutti tulipallolla turskan kuoliaaksi, tollasta kuuntelen siis joka päivä ja harkitsen vakavasti mp3 soitinta...

Lähtökohtana olisi kuitenkin hyvä pitää se, että salitila+laitteet+kalusteet ovat siellä ensisijaisesti treenaavia varten, jutustella voi muuallakin. Kyllä mäkin jotain puhun jos kaveri/kavereja sattuu paikalle, silti treeniä voi jatkaa!

TNaisilla varsinkin on tapana tulla siihen eteen pyörimään ja pyllistelemään "Mä oon niin ihq, että mut pitää kaikkien huomata!" Todella naurettavaa!

Tapahtuuko sulle tätä useinkin? ;) Mulla kun aika harvoin on mitään tänsuuntaista sattunut, ties vaikka kulkis treenikin paremmin tollaset tapauksen jälkeen. Ja Elixiassa jos jossian luulis tällaista tapahtuvat jos muka kovinkin yleistä on...

Tapahtuuko sulle tätä useinkin? ;) Mulla kun aika harvoin on mitään tänsuuntaista sattunut, ties vaikka kulkis treenikin paremmin tollaset tapauksen jälkeen.

Haha! Mene TG:lle ja ota joku hottis mukaasi niin alkaa tapahtua!
Rehellisesti - Kyllä noita pyllisteleviä, kikattelevia, huomion hakijoita on ihan liiaksi. En sitten tiedä onko hyvä vai huono juttu, se v*tutus mikä noita katsellessa nousee... Kenekään treeniä se ei ainakaan paranna.

Haha! Mene TG:lle ja ota joku hottis mukaasi niin alkaa tapahtua!
Rehellisesti - Kyllä noita pyllisteleviä, kikattelevia, huomion hakijoita on ihan liiaksi. En sitten tiedä onko hyvä vai huono juttu, se v*tutus mikä noita katsellessa nousee... Kenekään treeniä se ei ainakaan paranna.

No ehkä sua naisena ne vituttaa. Mutta väitänpä että vähintään 90% tämän palstan miehistä on vain mielissään jos joku tiukkaperseinen tyttö tulee siihen pyllistelemään. ;)

No menee jo ohi aiheen...ja pahasti.

Ei mua tiukkaperseiset naiset häiritse pätkääkään. Ilohan niitä on katsella. :kuola: Valitettavasti ovat vaan niin harvassa!

Mutta kuka oikeasti jaksaa katsoa kun jotkut wannabe tiukkaperseet pyllistee naaman edessä? Väitän ettei kundejakaan läskiperseet kiinnosta ( ainakaan minun tuntemiani ) ja muutenkin tollanen käytös on tosi naurettavaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom