Se hack ei kamalasti kyykyssä auta kuin korkeintaan reisien voiman osalta. Kyykky vaatii niin paljon enemmän koko kropalta. Suosittelen vahvasti samaa protokollaa mitä ite käytin, eli katsoin valtavia määriä painonnostajien treenejä ja nostoja ja sitä kautta koitin apinoida niiden nostotekniikkaa high barissa. Jos me bodataan reisiä ja halutaan opetella sen mukaan kyykkäämään, on pakko priorisoida tekniikkaa eikä painoja. Mä laitan tähän ketjuun tän päivän kyykystä pätkää mitä tein vartavasten esittääkseni mikä ero on kyykyllä ja sitten monien suosimalla jullekyykyllä joka on kyykyn irvikuva. Toisessa nostetaan kuormia reisillä, toisessa kaikella muulla paitsi reisillä. Ja ne jotka edelleen jaksaa väittää, ettei selkä siinä mene, niin eivät ole treenanneet sitten pidempiä sarjoja, joissa se tosiaankin menee ja pahasti meneekin. Sitten sitä ollaan jossain oudossa luulossa, että se menee vain lantiolla, se ei todellisuutta ole, sen voi jokainen koittaa. Ja edelleen, mä haluan että joku semmoinen tulee mun kanssa treenaamaan 185 toistoa kyykkyä yhdessä treenissä, ei tosin ole näkynyt. Aukeaa ihan uusi maailma ja se miksi se tekniikka on tärkeää.