Parhaimmat hauisliikkeet TOP 4

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hauiskäännöstä näkee aika mielenkiintoisia versioita. Yleensä otetaan 5kg liian isot käsipainot ja kun lähdetään kääntämään niin kyynärpää lähtee heti ensimmäisenä taakseppäin, jolloin liikerata lyhenee puolella. :D
Niin ja mahdollisimman aikaisin käännetään olkapää mukaan :hyper:

1. Leuanveto :rock:
2. Kulmasoutu
3. Maastaveto ym. vetoliikkeet
En treenaa hauista mitenkään erityisesti, kyllähän se noissa vahvistuu. Turha siihen hauikseen on keskittyä, yhdellä vahvalla lihaksella ei tee mitään jos muu kroppa on ihan velliä. :)

Kyllä silti kannattaa hauistakin reenata kunnolla sillä sä oot käytännössä yhtä vahva kun sun heikoin lihas. Ite koetan keskittyy mahdollisimman hyvin jokaiseen lihakseen mitä vaan on mahdollista treenata.

"Jokainen yli vuoden treenannut tietää, että isot kädet rakennetaan moninivelliikkeillä, mutta he luulevat silti, että tarvitsevat suoraa rasitusta käsille!" -Chad Waterbury

1. Hauiskääntö suoralla tangolla
2. Vuorokääntö käsipainoilla
3. Yhden käden keskitetty (käsi "lepää" esim. vinopenkin selkänojaa vasten)
4. Scott-penkki

Kärjistettynä kaikki liikkeet toimii, missä hauis tekee duunia. Välillä olen ollut antamatta suoraa rasitusta hauberille ja ei se siitä mihinkään ole pienentynyt. Mutta jos joku eristetty habaliike pitäisi mainita, niin mun mielestä yggönen on hauiskääntö käsipainoilla siten, että noston lopussa kiertää peukaloa kunnolla ulospäin (kai tän selityksen joku tajusi).

Kyllä silti kannattaa hauistakin reenata kunnolla sillä sä oot käytännössä yhtä vahva kun sun heikoin lihas. Ite koetan keskittyy mahdollisimman hyvin jokaiseen lihakseen mitä vaan on mahdollista treenata.

Sä et ole vissiin leukoja ikinä vetänyt vai mitä häh? Noi liikkeet mitä Minä itse sanoi on juuri ne liikkeet mitä hauispumppaajat, joiden käsi ei IKINÄ kasva, ei käytä.

Sä et ole vissiin leukoja ikinä vetänyt vai mitä häh? Noi liikkeet mitä Minä itse sanoi on juuri ne liikkeet mitä hauispumppaajat, joiden käsi ei IKINÄ kasva, ei käytä.

:D

Itellä top 4
1. Käyrätanko
2. Keskitetty hauis
3. Kääntö kässäril
4. Vasara

1.Maastaveto
2.Leuanveto
3.Kulmasoutu
4.Hauiskääntö tangolla

Haus liikkeet?!?:)

1.hauis tangolla yläselkä seinää vasten(keskitetty)
2.hauis scotissa
3.perus hauiskääntö käsi painoilla
4.hauiskääntö scotissa

siinä ois aika jämyt liikkeet :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
1. kulmatangolla scotissa
2. kulmatangolla taljassa kämmenet alaspain
3. käsipainoilla vinopenkissä
4. käsipainoilla vapaasti seisten

Hauis käsipainoilla, taljassa, vinotangolla tai suoralla tangolla. Kaikki toimii!
Tärkeintä on keskittyä hauiksen rasittamiseen eli kyynärvarren liikkeeseen
ja pitää olkavarret paikoillaan (tällöin ei mene selkä/olkapäätreeniksi).

Suosikkiliikkeitä hauikselle:
- käsipainoilla, istuen
- vinotangolla, seisten
- taljassa eri viritykset (seisten, scott, maaten, ristikkäis)

no ei nuo ihmeemmin suosikkeja ole, mutta näköjään
viimeaikoina eniten tullut tehtyä noita...

1. Hauiskääntö molemmille käsille ristitaljasta(vai mikä nyt oikein virallisesti onkaan :D)
2. Hauiskääntö suoralla tangolla taljasta
3. Hammer
4. Hauiskääntö istualtaa vuorotellen

1. Preacher curl
2. Incline dumbbell curl

Muita en käytä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom