Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mappana sanoi:Parhaat hauisliikkeet:
1. Suoratanko ja isot kiekot
2. Käyrätanko ja pienemmät kiekot
3. Käsipainot
4. Taljassa kaikenmaailman nilkutukset
Toimii. Kaikki liikkeet suoritetaan koukistamalla kättä niin että hauiksessa tuntuu, jos ei tunnu niin otetaan isommat painot! :D
JWO sanoi:Kyllä minä maastavetoa tietenkin teen, mutta teen sen selälle, eikä hauikseni kyllä kädet suorana edes rasitu pätkääkään koko liikeestä.
Itse veikkaan että jos monet pakkislaiset ottaisivat päänsä pois rahkapurkista ja lopettaisivat iänikuiset 2-jakoiset perusvoimasupervääntögyper penkin maximihaku treeninsä, voisi kehitys olla parempaa. ;)
100% tehokkaampaa vääntää kunnon arska meiningillä (ehkei selkä nyt ihan yhtä käyränä) niitä hauiksia ja keskittyä siihen mitä tekee eikä yrittää tehdä ihmeentekevillä liikkeillä muka koko vartaloa kerralla. Tulos tälläisestä on taas yksi kädetön selkäpose muiden joukkoon pakkiksen kuvagaltsuun.
Toki jokainen tavallaan, mutta AINA näitä perusliikejuttuja...*huokaus*
mappana sanoi:Parhaat hauisliikkeet:
1. Suoratanko ja isot kiekot
2. Käyrätanko ja pienemmät kiekot
3. Käsipainot
4. Taljassa kaikenmaailman nilkutukset
Toimii. Kaikki liikkeet suoritetaan koukistamalla kättä niin että hauiksessa tuntuu, jos ei tunnu niin otetaan isommat painot! :D
Mietiskelin tässä hetkisen ja tulin tulokseen, että jos nämä kaksi tutkimuksen parasta emg -vasteen antavaa liikkettä kasvattais kaikilla hauista eniten, kaikki tekis vaan noita kahta liikettä (suurimmaks osaks). Mutta nyt kun katsoo näitä listoja, on siellä miljoonia muitakin liikkeitä näiden kahden lisäks.Ruhli sanoi:Mens healthi varmaan onkin mutta ei emg:t.
Topikkiin, mulle aika sama mitä liikettä käyttää, kunhan puhtaasti tekee.
winnie the poo sanoi:Kova habaliike on kun menee tekemään sen kyykkytelineeseen niinkuin meiän salilla. Kai se on niin hankalaa muuten ladata niitä painoja.
Tuo nyt on vähän kaksipiippuinen juttu. Esim. salilla jossa käyn on yksi kyykky- ja yksi maastavetopaikka. Näillä paikoilla on salin ainoat suorat tangot. Onko sitten parempi viedä salin ainoa mavepaikka jos haluaa tehdä hauista suoralla tangolla?Habankorppu sanoi:ÄLKÄÄ SAATANAN ÄÄLIÖT VÄÄNTÄKÖ HAUISTA KYYKKYTELINEELLÄ, SE ON HELPOSTI RAIVOSTUTTAVIN ASIA IKINÄ
juha kkkk sanoi:mun mielestä parhaat hauikset saa silloin, et tekee kaikki hauisliikkeet mitä nyt vaan tulee mieleen niin 1x10 niin silloin tulee treenattua koko hauis