Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin viime leuanvetokisassa, missä mie olin mukana, noita sääntöjä tulkittiin varsin leveällä kädellä, varsinkin toistokisassa. Mutta kyllä lisäpainollisessakin saivat jalat ja kroppa aika lailla heilua. No, siitä on jo puolitoista vuotta ainakin, jospa tuomarit olisivat tarkentaneet silmiään tällä välin. En kyllä ite ole tulossa Lahteen edes katsomaan, samaan aikaan oman seuran syksyn vimpat yu-kisat, nääs. En kai muutenkaan olisi tullut. On niin huonossa kunnossa.piude sanoi:Juu, kyllä vähäisempi elopaino (nyt 73kg) helpottaisi suoritusta huomattavasti. Dieetillä leuanvetoa tekee miltei ilokseen; toistot lisääntyvät hupenevan painon myötä voimatason pysyessä korkealla. Toista on nyt; meno on yhtä hilpeää kuin volgan lautturilla... En ole tehnyt toistoissa maksimia kohta vuoteen, joten tulospäivitys tehdään sitten lahdessa 1.10. Turha tulevaa selitellä mitenkään; possun täytyy vain kiskoa niin monta kertaa kuin jaksaa ja sillä hyvä. Lisäpainoleuanvetoa olen nyt jonkun kerran kokeillut, ja siinä maksimi on käynyt selville hyvin nopeasti... Jokainen voi kohdallaan kokeilla miten helppoa tai vaikeaa on päästä yli omasta maksimistaan. Itsellä maksimi menee suurinpiirtein aina mutta kun lisään 1.25kg, niin tekemättä jää. Niinpä tiedän tasantarkkaan mihin tulen kisassa yltämään. Kaikkeen siitä yli tarvitaan kaveri hinaamaan ylös, ja se lienee sääntöjen vastaista. Leunvedon säännöt ovat minulle uusi tuttavuus, joten saapas nähdä miten homma käyttää niissä raameissa. Lukaiskaapa ne huviksenne sppoikien sivuilta, ja testatkaa onko vaikutusta tulostasoon?
Metri sanoi:Mie rakastan leuanvetoa, mutta kun on tuota painoa...
piude sanoi:Juu, kyllä vähäisempi elopaino (nyt 73kg) helpottaisi suoritusta huomattavasti...
neiti sanoi:Varmaankin tarkoitit toisinpäin, ainakin hieman yleisempää niin, kuten tuolla ylempänä jo Gillyanne taisi mainitakin :D
Missukka sanoi:Pystyykö täysin treenaamaton nainen vetämään leukoja?