Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vetääkö kukaan leukoja voimistelurenkailla? Mä en enää juuri tankoa käytä, mutta voin sanoa että kun renkailla menee 5-10 leuanvetoa niin tuplasti tai jopa triplasti menee tangolla sen jälkeen kevyesti :D On pikkaisen haastavampaa... Samoin lankutuksessa minuuttikin on renkailla jo kova saavutus ainakin mulla.
Ei ole tullut pitkään aikaan kokeiltua tota leuanvetoa renkailla joten täytyykin ottaa jonain päivänä kokeiluun. Tänään sen sijaan tuli vedettyä leukoja pyyhkeillä. Haastavaa on toikin. Lähinnä otevoiman takia tulee tehtyä tota. Ja sitten samalla kun tekee vielä l-sit asennossa niin tulee keskivartaloakin treenattua.
Eilisistä toistoleuanvedon SM-kisoista video jossa naisten yleiset sarjat palkintojen jakoineen. Kaikki sarjat huomioiden eniten kilpailijoita (8 kpl) oli naisten alle 70 kiloa sarjassa. Mahtavaa, että näin paljon jo on naisia muka mutta lisää mahtuu joukkoon. Tunnelma ja järjestelyt kisoissa oli mitä parhaimmat joten mukaan vaan rohkeesti.
Jokaisella on oikeus mielipiteeseen ja en halua alkaa vääntämään siitä. Kisoissa on tietyt säännöt ja niillä mennään. Jokainen sitten muokkaa oman tekniikkansa sen mukaan mitä säännöt sallii. Ja jos mennään mun mielipiteeseen niin nämä tällaiset leuat (alla olevalla videolla) jotka jäävät vajaiksi niin pysty-kuin sivuttaissuunnassa eivät ole oikeeta leuanvetoa mutta kyseisessä kisassa näyttäävät kelpaavan. Ja ei mua kyllä haittaa yhtään vaikka joku muu arvostaisi tällaista leuanvetoa enemmän kuin noita vetoja mitä SM-kisoissa Suomessa tehtiin.