Paljonkos leukoja menee?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Gillyanne sanoi:
voimistelijat voivat ymmärtääkseni olla yllättävänkin vahvoja.

Nuorempana voimistelutreenien alkuun kuului aina 10 leuan vetoa. Näppärästi ne vedettiin. Kaksi tyttöä aina rinnakkain nojapuilla roikkumassa. Nyt en kyllä pysty tuollaiseen suoritukseen. Dieetillä kyllä vähän paremmin, kun kroppa on kevyempi.

Eilen innostuin ex-tempore kokeilemaan ja 10 meni!:hyper: Salilla en koskaan ole kokeillut, nuo eilisetkin tein pururadan tangolla. Seuraavaksi pitää kai kokeilla sitä myötäotetta...

Alotin n. 3kk sitte käymään salilla ja sillon meni tasan 0 leukaa.
Nyt saan vastaotteella 3 ja myötäotteella 2. Oli mahtava hetki, ku tarras siihen tankoon ja sai noita vedettyä.

Ja olen kyllä aika kevyt pakko myöntää. ;D

Minä saan jotain 5 leukaa puhtaasti sit muutama epähienosti räpisteltynä.
Ja vastaotteella.Kokeilin viimeksi salilla(kun oli tarpeeksi vähän väkeä)myötäotteella..ei yhtään! Ihan kuin kroppa ei tajuaisi mitä tehdä kun kädet eripäin.Ja tuntuu kun ei voimaa pätkääkään. Ote oli myös leveämpi myötäotteessa. Jotenkin tuntuu että siinä on joku juju joka pitäisi hoksata:rolleyes: Pitää harjoitella.

Vau, mä sain tosta vaan kuus ihan ilman harjoittelua kamppailulajitaustalla, tarkoitus ois peruskuntokaudella ruveta enempi treenaan, koska ei toi nyt oo silleen paskempi tulos. Tosin oli täällä aika hurjia! Ite en voi tietty liikaa tehä ettei hidastu;)

Hemina sanoi:
Minä saan jotain 5 leukaa puhtaasti sit muutama epähienosti räpisteltynä.
Ja vastaotteella.Kokeilin viimeksi salilla(kun oli tarpeeksi vähän väkeä)myötäotteella..ei yhtään! Ihan kuin kroppa ei tajuaisi mitä tehdä kun kädet eripäin.Ja tuntuu kun ei voimaa pätkääkään. Ote oli myös leveämpi myötäotteessa. Jotenkin tuntuu että siinä on joku juju joka pitäisi hoksata:rolleyes: Pitää harjoitella.
Ainakin minusta, se onkin myötäotteella raskaanpi vedellä, mutta ottaa selkään paremmin, henk.koht.olen tän huomannut. Itse myös teen aavistuksen hartioita leveämmällä myötäotteella jokaisessa selkätreenissä ja kehitystäkin on tullut, aluksi jaksoin vetää kaksi tai kolme, nyt jo kahdeksan parhaimmillaan ja suht.nopeasti tuo kehitys on tapahtunut.Sanotaanko niin, että olisin varmaan voinut panostaa tuohon enemmänkin ja kehittyä vielä nopeampaakin.
Itselle oli ainakin aluksi suuri apu omasta avokista tsempparina ja jeesaajana, niin sain tehtyä ne muutamat toistot vielä siihen loppuun aavistuksen avustettuna ja sain muutenkin homman toimimaan paremmin. Oli meinaan aluksi hankala olla heiluttamatta jalkoja voimien ehtyessä,ns.rimpuilematta, joka vaan kuluttaa turhaan voimia. Nykyään teen vaihteluksi välillä kapealla kahvalla leuanvetoa, hyvä liike sekin.

11-13 leukaa menee päivästä riippuen :) paljonko punttimimmeillä menee tavallisia dippi punnerruksia omalla painolla?

Leukoja ehkä joku 6-7, myötäotteella mulle kevyempi (kai tuo selkä on ns. "vahva" puoli muuhun narupuoleen verrattuna). Dippejä en ole pitkään aikaa tuskaillut ;), mutta just ja just joku 5? Ojentajat on banaanimössöä.

Niin unohtui mainita että minäkin teen myötäotteella leuanvedot se kun tuntuu paremmin selässä ja dippejä menee tällähetkellä 13-16 päivästä riippuen :) jos lyhyempää sarjaa niin kietaisen 10-15 kg kiekon vyötärölle roikkumaan..tehokas ojentaja liike kun muistaa pitää itsensä suht pystyasennossa ettei mene rintalihaksille liikaa.

Itselläni leuanvedot kehittyivät noin kuudessa viikossa huimasti, ensimmäistä kertaa kun kokeilin sain 5 ja muutaman viikon päästä meni jo kolmekymmentä... (Olen kevytrakenteinen, ja hauikset ovat olleet aina hyvät...) Alkoi jo kyllästyttää. :D Nyt olen ollut kolme viikkoa lomalla ja poissa punttailusta, ja nyt meni 15.

Itselläni leuanvedot kehittyivät noin kuudessa viikossa huimasti, ensimmäistä kertaa kun kokeilin sain 5 ja muutaman viikon päästä meni jo kolmekymmentä...

Apua! :wtf:
Itse kun kokeilin ensimmäistä kertaa, meni tasan nolla ja muutaman kuukauden sain tangossa pyristellä, ennenkuin sain sen ensimmäisen leuan kiskottua. Tänään salilla meni 6-5-4 :)

Itselläni leuanvedot kehittyivät noin kuudessa viikossa huimasti, ensimmäistä kertaa kun kokeilin sain 5 ja muutaman viikon päästä meni jo kolmekymmentä... (Olen kevytrakenteinen, ja hauikset ovat olleet aina hyvät...) Alkoi jo kyllästyttää. :D Nyt olen ollut kolme viikkoa lomalla ja poissa punttailusta, ja nyt meni 15.

Vautsi! Tässähän puhutaan jo melkein naisten SE-tuloksista? Vähän reeniä alle ja seuraaviin SM-kisoihin vaan mukaan!? :)

Kyllä tuommosilla kannattaa kisoihin jo lähteä jos oikeasti tuollaisia tuloksia saa.

Itse kykenen kymmeneen toistoon sekä myötä että vastaotteella.

Tein ensimmäistä kertaa elämässäni leukoja salilla viime viikolla. Supersettinä penkin kanssa meni 5, 5, 5, 4, ja 3, minkä jälkeen käsivarret oli spagettia. No, tästä se lähtee. Tekniikka on tosin vielä hakusessa.
Leuat on nyt ohjelmassa, kun yritän nostaa penkkitulosta (onnistuin tossa kuukausi sitten vihdoin penkkipunnertamaan oman painoni ja mieli tekis vielä lisää...). Itse lähes nollasta aloittaneena voin sanoa sen, että yllättävästi sitä vaan edistyy, kun sinnikkäästi tekee.

18-vuotiaana sain 20 leukaa. Siitä on jo aiiiika paljon aikaa, köh... Meinasin, että lähden treenaamaan uudestaan. Nyt lösötinkunnossa menee 8 juuri ja juuri, mutta lähtisin tavoittelemaan viittätoista. Vastaotteella siis. Ihan mukavaa, jos tähän ketjuun muutkin raportoivat kehitystään. Olis kiva, jos porukka laittaisi tuloksiaan ihan ylös viikko viikolta ja kävisivät raportoimassa ketjussa välillä? Näkisi miten muillakin homma kehittyy, kun oikein projektiksi ottaa?

Vielä ei mee kun säälittävät 2
Tanko asennettu himaan tänään ja toivottavasti voin pian raportoida suurremmistakin määristä. :)

Viimeksi muokattu:

Suositut

Back
Ylös Bottom