Paljonko menee punnerruksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 20129
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tossa katselin just videota ruotsalaisesta isoäidistä 72v. 55 punnerrusta viimeinen oli aikas tiukka video löytyy aftonbladetin sivuilta.....

Nykyään ilman aikarajaa n.40 punnerrusta niin että rinta osuu joka kerralla lattiaan. Penkki 130kg ja omapaino 89,5kg.

Armeijassa syksyllä 07, kun kaveri piti nyrkkiä rinnan alla ja siihen piti aina osua niin meni muistaakseni 75 punnerrusta minuutissa. Silloin penkki 90kg ja omapaino 76kg.

Jotain 60 punnerrusta olen tehnyt minuuttiin oikealla tekniikalla. Oli silloin aika kova tulos... Nykyään menee hieman päälle 50 samaan aikaan

Aika naurettavan näköisiä nuo "120 pushups in 1 minute" punnerrusvideot youtubessa. Lantio kiinni maassa ja ihme sätkimistä noin 10 sentin liikeradalla.

Jos punnertaa silleen että läppää kädet yhteen (ihan mahapuolella), niin 50 punnerrustakin on tehokas treeni.

niihä se näyttää varmaan 10cm liikeradalta mutta todella nopea OIKEA punnerrus saattaa kuule näyttääkkin siltä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos joku penkkaa oman painonsa kerran ja punnertaa yli 30 niin sitten ei punnerra kyllä puhtaasti tai on:anssi:
Eikä muuten ole!:D
Muistan joskus ylä-aste ajoilta kun tuli punnerrettua aina joka aamu ennen kouluun menoa 2x80. Ja ne todellakin oli puhtaita punnerruksia. Muistan myös niihin aikoihin että olisin vetäny parhaimmillaan joku 110 punnerrusta.
Silloin nousi penkistä varmaankin joku 60kg. Ja oma paino oli varmaan jossain 75kg:n paikkeilla.

Nyt menee varmaankin 40-60 punnerrusta(en ole kokeillu) ja penkistä nousee 120kg, oma paino 85kg.

Jep. Kyllä itsekin olen parhaimmillani kyennyt punnertamaan yli 50 punnerrusta putkeen (ei aikaa). Tuolloin tuli punnerrettua 100 punnerrusta illassa 4 x 25 seteissä. Penkki ollut aina alle 60kg. Nykyään punnerruksia menee ehkä huimat 20-30 (3 x 10 6kg paino selässä oli jo pirun rankka), penkistä ei hajua. Tuskin on paljoa noussut. Paino 63kg. Vuoden verran olin treenaamatta joten kondis ei ole vielä järin mairitteleva, mutta suunta on onneksi vain ylöspäin. :thumbs:

Muuten kokeilisin samantien, mutta ojentajat on aivan soosina eilisten treenien johdosta. Ensi viikolla voisi kyllä testata.

lähellä 150 punnerrusta meikäläisellä, mut penkki onki 160kg, et taitaa hyöty tulla sieltä.

nää on ihan naurettavia rynkytyksiä kuten youtubessa joku kinski tekee niin että nännit jaa 20cm lattiasta. kyllä intissäkin sanottiin että nändet ja leuka osuu lattiaan siinä oli toisen käsi alla.
62 meni minuutissa

mikä on sitten putkeen? sallitaanko 2 sekuntia enempää taukoa koska lopussahan sitä tulee väistämättä

Kyllä mielestäni saa sallia sen että pidät itseäsi käsien ja jalkojen varassa niin kauan kuin haluat. Se kuitenkin kuluttaa voimia tosi rajulla kädellä, joten ei siinä mitään minuutin breakia pidetä. Kunhan ei poistu punnerrusasennosta niin mielestäni ok. Mutta, koska kisoissa ei olla, jokainen tehköön oman mielensä mukaan.

Ps. Jos tarkotit sanoa, että nuo 150 on sellaisia rynkytyksiä, en itse menisi niin sanomaan. Kyllä tiedän porukkaa, jotka punnerruksen pieneksi projektiksi on ottaneet ja sitten sen 150 on ihan mallikkaalla tyylillä saaneet tehtyä (itse nyt noin sata) ja aina osuu rinta maahan ^^

Offtopic: Ittiä siinä eniten huijjaa kun fuskaamalla tekee ja tänne postailee, mutta joka on puhtaasti vääntänyt kovan tuloksen, tietää hän sen itsekkin.

Kylmiltään parin vuoden reenitauon jälkeen 40, paino siinä 95 ja penkki tais jämähtää joskus 110kg..

Aikas monta toistoo porukat vetelee tääl:D
Itte saan 50/min ja siihen ne voimat muutenki loppuu. Painoa löytyy 61kg ja penkistä nousee 70kg :jahas:

Tiisataina ois taas edessä intissä lihaskuntotesti, saa nähä miten monta toistoa nyt tulee viimekerralla meni 75/min oli sillon paras tulos koko komppaniassa.
Tyylihän tuossa ei ole ihan "puhdas" sillä kaverilla on nyrkki rinnan alla ja riittää että rinta osuu siihen. Tyyli itselläni on semmoinen että kun olen yläasennossa niin pudottaudun alas niin että rinta osuu nyrkkiin ja siitä sitten punnerran ylös, eli en jännitä kroppaa ollenkaan alasmenovaiheessa.
Saa nähdä tuleeko enemmän vai vähemmän punnerruksia, paino on tippunut jonku verran että siitä on varmaan hyötyä, mutta sarjapainot penkissäkin ovat pudonneet noin 10kg että hankala sanoa miten siinä käy.

Back
Ylös Bottom