Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
punnerrukset minuuttiin 78
Hurjia määriä väki punnertaa.
Enpä ole omista tuloksista ihan varma kun en ole just kokeillut mutta jotain 35-40 punnerrusta, penkistä 130-140kg oma paino 78-79. Minä punnerran sillä tekniikalla että rinta osuu maahan joka punnerruksella.
Vähän OT, mutta alko vituttamaan ku katoin Jimiltä tulevaa Banzuke-sarjaa (japanilainen kisailuohjelma). Siinä on yhtenä lajina punnerrukset. Kattokaapa siitä mallia tekniikkaan.
Lattialla on tyyny johon pään pitää koskea, jotta punnerrus hyväksytään. Kavereiden tekeminen on hillitöntä pään nykimistä, joillain on lantio melkeen maassa. Ja nää on sitten jotain virallisia Japanin/maailman ennätyksiä. Ei helvetti.
Itellä menee joku 50.
Joo totta, on kyllä hirveen näköstä. Meinasin itekki avautua samasta asiasta. Tokihan niitä toistoja siinä tulee parhailla jotain 250kpl mutta ennemmin saisivat tehdä hyvällä tekniikalla vaikka se määrissä näkyiski.
Omat toistot on jossain 45kpl paikkeilla (kädet vaakatasoon).
Ohhoh, haluaisin nähdä kun joku vetää 80 toistoa minuutissa niin, että rinta koskettaa maata ja kädet ovat hartialeveydellä. Propsit jos joku oikeasti pystyy siihen. Itse tein 39 toistoa intin testeissä ja taisin vetää eniten meidän ryhmästä. Ihan tyytyväinen olen. Seuraava tavote on 45-50 punnerrusta minuutissa.