Paljonko menee punnerruksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 20129
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
apple_lock1.jpg

Hurjia määriä väki punnertaa.

Enpä ole omista tuloksista ihan varma kun en ole just kokeillut mutta jotain 35-40 punnerrusta, penkistä 130-140kg oma paino 78-79. Minä punnerran sillä tekniikalla että rinta osuu maahan joka punnerruksella.

Noniin nyt on kokeiltu 36 kipaletta meni.
Laittakaapa joku punnerrus per sekuntti punnerrusmies video suorituksesta. Jotenki tuntuu nämä 60-80 punnerrusta minuuttiin paskapuheelta.

tää riippu vähän millä oteleveydellä tekee:

no täs nää mun

ultra kapeelaa ote leveydellä 20

hartioiden levynen ote: 45 tän tein intin kuntotestis

mega levee ote 55 siis täs meni liike rata helvetin pieni täs.

joskus tuli vedettyä joka viikko näitä mutta nykyään puntti vieny sydämmen nii ei oikein nappaa nää

toki noit normi etunojia menis enempi jos ei ois tota minuutin aikarajaa:)

omapaino 81

75 tolleen nopeesti kokeiltuna lätkähti, pitäis aikaa vastaan ottaa kyllä, aika yllättäen hyyty loppua kohden. Painoa se ~91kg.

Toi sadan toiston rikkominen ois kyllä ihan hauskaa. Pari vuotta ja 15 kiloa sitten se ei kaukana ollu. Jos vaikka projektis ton ottais, vaikka ei toi sarjakestävyys itsellä koskaan hyvä ole ollut! :)

Vähän OT, mutta alko vituttamaan ku katoin Jimiltä tulevaa Banzuke-sarjaa (japanilainen kisailuohjelma). Siinä on yhtenä lajina punnerrukset. Kattokaapa siitä mallia tekniikkaan.

Lattialla on tyyny johon pään pitää koskea, jotta punnerrus hyväksytään. Kavereiden tekeminen on hillitöntä pään nykimistä, joillain on lantio melkeen maassa. Ja nää on sitten jotain virallisia Japanin/maailman ennätyksiä. Ei helvetti.

Itellä menee joku 50.

Joo totta, on kyllä hirveen näköstä. Meinasin itekki avautua samasta asiasta. Tokihan niitä toistoja siinä tulee parhailla jotain 250kpl mutta ennemmin saisivat tehdä hyvällä tekniikalla vaikka se määrissä näkyiski.

Omat toistot on jossain 45kpl paikkeilla (kädet vaakatasoon).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite olen punnertanut 12 vuotiaasta ast ja elopainoa on alle 60 kiloa. Minuutissa meni 82 josta nyt ehkä vois miinustaa pari ihan varmuudeks että oli puhtaita. Penkkiä menee 72.5

Punnerrukset:hikisesti 30
Penkki 130kg
Paino 102kg

En tajuu mikä noissa punnerruksissa on vaikka sarjakestävyys muuten on parempi maksimiin nähden.

Inttissä meni 2 viikkoa sitten 75 punnerrusta minutissa. tein ensin 50 punnerrusta melko nopealla vauhdilla sitte noin 10 sekunnin tauko ja sitte niin paljon ku jakso/ehti.

Tavoite ois että seuraavissa testeissä jäis tuo tauko pitämättä ja jaksais pumpata melkein samalla vauhdilla koko minutin.

Mikä mahtais olla paras tapa saada tuo punnerrus tulos nousemaan? tehdä paljon punnerruksia vai onko tehokkaamppa treenata vaan rinta normaalisiti?

Paino~85kg
Penkki~115kg

Voi olla että vastaus kysymykseen löytyis tästä treadista mutta en jaksanut sitä kokonaan lukea.

Joo totta, on kyllä hirveen näköstä. Meinasin itekki avautua samasta asiasta. Tokihan niitä toistoja siinä tulee parhailla jotain 250kpl mutta ennemmin saisivat tehdä hyvällä tekniikalla vaikka se määrissä näkyiski.

Omat toistot on jossain 45kpl paikkeilla (kädet vaakatasoon).

Ei ne sanokaan, että ne olis punnerruksia tos banzukessa. Ne on quick push upseja eli vissiinki ihan eri laji kyseessä?

Itellä menee minuutissa siihen 58-62 riippuu vähän päivästä. Painoa on 70 ja penkki tulos on 92kg. Aika vaatimatonta, mutta mää olenki siunattu nopeilla geeneillä...

Ohhoh, haluaisin nähdä kun joku vetää 80 toistoa minuutissa niin, että rinta koskettaa maata ja kädet ovat hartialeveydellä. Propsit jos joku oikeasti pystyy siihen. Itse tein 39 toistoa intin testeissä ja taisin vetää eniten meidän ryhmästä. Ihan tyytyväinen olen. Seuraava tavote on 45-50 punnerrusta minuutissa.

Ohhoh, haluaisin nähdä kun joku vetää 80 toistoa minuutissa niin, että rinta koskettaa maata ja kädet ovat hartialeveydellä. Propsit jos joku oikeasti pystyy siihen. Itse tein 39 toistoa intin testeissä ja taisin vetää eniten meidän ryhmästä. Ihan tyytyväinen olen. Seuraava tavote on 45-50 punnerrusta minuutissa.

Itse olen päässyt noin 70 toistoon (video alla). Ehkä menisi 80 jos todella vääntäisi, mutta puhtaus kärsisi:

Proper Pushups - 87 reps
http://www.youtube.com/watch?v=iW3EgAlkl7s

Mutta kuten sanottu, puhtaat etunojapunnerrukset ovat äärettömän raskaita. Ja sen takia en enää hehkutakaan mitään intin 118 punnerrusta minuutissa, sillä tiedän minkälaisia nylkytyksiä ne olivat. :)

Tekniikka on aivan oleellinen punnerruksissa, kuten muissakin omalla painoilla tehtävissä liikkeissä. Nää kaverit ketkä vetää 100 punnerrusta, tietävät että alaspäin mennään ilman lihastyötä, kuin nopealla vapaa pudotuksella. Säästetään aikaa, lihakset ei tee töitä ja on varmasti puhtaita koska rinta "tipahtaa" lattiaan.

En vähättele voiman tai kestävyyden vaikutusta. Mutta väittäsiin että täysin saman vahvuiset ukot tekee ihan eri tuloksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom