Paljonko menee punnerruksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 20129
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mul menee about 45 ilman aikarajaa.

Onneksi on keksitty sotilaspenkki, niin on joku laji jossa ei tarvii niin kinastella tekniikasta ja huijaamisesta. Täältä löytyy varmaan kovia sotilaspenkkaajia, kun järestään punnerretaan toistasataa..

Mä teen 60 punnerrusta ja sotilaspenasta 20 toistoo, mites muilla himopunnertajilla?

punnerruksia 80/min, penkistä 120kg ja sotilaspenasta helposti 15-20 toistoa, tulokset noususuunnassa koko ajan(ainakin melkeen):)

Joskus tein joka päivä punnerruksia ehkä jotain 5-10 sarjaa. Parhaimmillaan minuutissa meni 94 punnerrusta, ei ehkä täysin puhtaita, mutta melkein. Nyt punnerrukset ovat jääneet vähemmälle, mutta penkissä on tullut vähän kehitystä. Punnerruksia voisi tällä hetkellä mennä ehkä 50, jos oikein pinnistäisi. Eli olen sitä mieltä, että penkkituloksen paraneminen ei vaikuta punnerruksiin ja toisin päin. Ja minun kohdallani kumpikaan ei vaikuta rintalihasten kokoon, valitettavasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on punnerruksissa ihan sysipaska kestävyys. 30 sekuntiin vetelen sen 40-50 lähes puhtaalla tekniikalla, mutta sitten ei ilman rest-pausea homma jatkukaan :D Enkä aio asialle mitään tehdäkään, kyllähän sitä sen 100 punnerrusta varmasti saisi jos se olisi tavoite.

Vielä muutaman vuoden intin jälkeen tein iltajumppaa, johon sisältyi 3x100 toistoa kiertoharjoituksena (1. punnerrukset, 2. vatsat, 3. selkä) eli siis yhteensä 900 liikettä. Silloin cooperissa meni 3.450 metriä ja elopaino oli vakio 73,5 kg.

Nyt n. 25 vuotta ja kiloa myöhemmin viime viikolla cooperissa (veren maku suussa) 2.300 metriä, punnerruksia (kunnollisia) meni äsken 24 kpl ja elopaino 102,0 kg.

Nyt on aloitettu uusi elämä ja Jouluksi tavoitteena elopaino 90 kg, 100 punnerrusta ja 10 leukaa. Ei noihin nuoruusvuosien lukuihin varmaan enään ikinä pääse, ei tosin tarviskaan.

Back
Ylös Bottom