Paljonko menee punnerruksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 20129
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika naurettavan näköisiä nuo "120 pushups in 1 minute" punnerrusvideot youtubessa. Lantio kiinni maassa ja ihme sätkimistä noin 10 sentin liikeradalla.

Jos punnertaa silleen että läppää kädet yhteen (ihan mahapuolella), niin 50 punnerrustakin on tehokas treeni.

Itse olen päässyt noin 70 toistoon (video alla). Ehkä menisi 80 jos todella vääntäisi, mutta puhtaus kärsisi:

Proper Pushups - 87 reps
http://www.youtube.com/watch?v=iW3EgAlkl7s

Mutta kuten sanottu, puhtaat etunojapunnerrukset ovat äärettömän raskaita. Ja sen takia en enää hehkutakaan mitään intin 118 punnerrusta minuutissa, sillä tiedän minkälaisia nylkytyksiä ne olivat. :)

Pakko kehua, että tässä punnerrustyyli on todella mallikas. Itse tein aikaan kovasti etunojapunnerruksia ja dippejä omalla painolla, hyvää treeniä.

Laskuvarjojääkäri kuntotestissä tein 68/min ja vuotta myöhemmin Erikoisjääkäri kuntotestissä 76/min.
Painoa taisi olla joku 80kg.

EDIT. nyt kokeilin paljon menee ja 64/min meni. Tosin ihan parhaimmassa virkeystilassa ei nyt olla joten uskon että n. 70 menisi esim. viikon päästä valmistautuen.

Pakko kehua, että tässä punnerrustyyli on todella mallikas. Itse tein aikaan kovasti etunojapunnerruksia ja dippejä omalla painolla, hyvää treeniä.

Kiitos. Teen aika ajoin itsekkin omalla kehon painolla harjoituksia. Tosi erilaista ja toimivaa. Esim. 200 toistoa kyykkyä putkeen vetää ihan helvetin hapoille paikat :) Ainoa missä on vielä matkaa hyvään suoritukseen on vatsat. Mutta vimmalla niitäkin harjoitellaan!

Taannoin tuota 100 push-ups treeniä vetäessä sain aikaan 94 punnerrusta, sen jälkeen ei ole viimeiseen asti vedettykään. Voisi olla tuo sata aika lähellä. Nykyään tulee vedettyä rennosti leukojen ohella kotona (sekä vatsojen) sellaisia 50-70 punnerruksen sarjoja, aikaa menee hitusen alle minuutti ja vannon tyylin olevan puhdas kun pudottaudun lattialle rinnan koskiessa maata ja ylhäällä "lukkoon" asti. Omaa painoa aika tasan 60kg.

Viimeksi muokattu:
Voi olla että joutuu vähentämään punnerruksien tekoa koska olen lukenut että niiden tekeminen heikentää penkkitreeniä.

Itellä nous penkki punnertamalla 16x40kg->26x40kg...:evil:

Noin pienellä painolla tehtyyn penkkiin varmasti auttaakin.
Itse teen viiden sarjoja penkissä niin painotkin on isoja (120kg).

Pääsen ehkä 70kpl (ei taida mennä ihan minuuttiin)... Yritän aina tehdä mahdollisimman puhtaasti. Painoa on kertynyt sellaiset 107kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
oli tuossa just lihas kuntotesti nii siinä vedin 40 punnerrusta 45 sek ois menny enemmän mut en kehannu enempää vetää ku muit liikkeitä oli viel tekemättän paras on siin 60 pintaa

Kiinnostaisi tietää paljonko menee punnerruksia? Itellä menee semmonen 50 hikiseen, penkistä nousee 120, ja elopainoa on 90kg.

Kiinnostaisi tietää samoja lukuja muiltakin! :)

itellä menee 66 punnerrusta penkistä nousee 55kg ja elopainoa 54kg.:)

Jostain syystä tää kestävyyspuoli on heikkoa :D ainakin punnerruksissa.. about minuuttiin meni sen 55. Ei sillä ajalla sinänsä väliä, vaikka olis ollut tunti aikaa en olis enempää varmaan jaksanut.

Tänää vetelin minuuttiin 63 punnerrusta :rolleyes:

Varmaa tuo sata menis jos oikei vääntäis :| oli meinaa hituce poikki tuon minuutin jälkee.

En ikinä jaksa punnertaa hapoille asti, mutta joskus vähän aikaa sitten meni kännissä pienimuotoisessa skabassa 40krt. rinta lattiaan. Tuntu siltä että sieltä se 5-10 ois vielä väkisin tullut jos ois kiinnostanut.

paino 85kg penkki 90.

Koulun kuntotesteissä 30sek/48punnerrusta(enkka 52) oli kuntotestien paras tulos,2. paras oli 32 eli 16 vähemmän :D ja puhtaus varmistettiin silleen että kaveri piti nyrkkiä alla ja rintakehän piti osua nyrkkiin jokasella toistolla.putkeen enkka sen 100 punnerrusta,painoa 76kg.

Joitakin kuukausia sitten meni 60 pintaan, olin tehnyt sitää 100pushup juttua jonkun aikaa siinä, sitten kyllä innostus lopahti kun aloin taas käymään kunnolla salilla.

eli 60 punnerrusta, painoa 84kg ja penkki 110kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom