massaville
Banned
- Ikä
- 39
Kaikki jotka väittävät, että esim. hauikset eivät kasva jos niille tekee enemmän kuin 6-9 sarjaa/treeni ovat vain liian laiskoja treenaamaan tosissaan!! Itse harjoittelen siten ,että saatan tehdä jopa yli 20 sarjaa pelkille hauiksille erilaisia liikkeitä! Olen ehdottomasti sitä mieltä, että jos haluaa polkea paikoillaan ja katsella peilistä kun on samankokoinen paskakasa kuin 10 vuotta sitten kannattaa ehdottomasti tehdä 6 sarjaa hauiksia ja valittaa kun saatana on raskasta! Eikä niitä treenejä kannata rajoittaa tunnin pituisiksi, itellä menee joskus kolmekin tuntia treenin parissa. Kaikki K.P. Ouramaa kuunnelleet löysät paskat:
Jos se läski äijä väittää typerän Mega Dutynsa kanssa, että tällainen treeni ei voi olla tehokas ja suosittelee vain paria sarjaa per liike/lihas niin katsokaa jostain sen äijän kuvaa ja kysykää itseltänne haluatteko olla samannäköisiä!!!
ON EHDOTTOMAN TÄRKEÄÄ HARJOITELLA TODELLA PALJON! ITSE TREENAAN KYYNÄRVARSIAKIN 15 SARJAA SEKÄTREENIN (25 sarjaa selälle) JÄLKEEN JA VOIN KERTOA, ETTÄ YLIKUNNOSTA EI OLE OLLUT TIETOAKAAN!
Jos joku on samoilla linjoilla niin kirjoitelkaa omia kokemuksianne ja kertokaa treeneistänne!
Keep Pumping...
Jos se läski äijä väittää typerän Mega Dutynsa kanssa, että tällainen treeni ei voi olla tehokas ja suosittelee vain paria sarjaa per liike/lihas niin katsokaa jostain sen äijän kuvaa ja kysykää itseltänne haluatteko olla samannäköisiä!!!
ON EHDOTTOMAN TÄRKEÄÄ HARJOITELLA TODELLA PALJON! ITSE TREENAAN KYYNÄRVARSIAKIN 15 SARJAA SEKÄTREENIN (25 sarjaa selälle) JÄLKEEN JA VOIN KERTOA, ETTÄ YLIKUNNOSTA EI OLE OLLUT TIETOAKAAN!
Jos joku on samoilla linjoilla niin kirjoitelkaa omia kokemuksianne ja kertokaa treeneistänne!
Keep Pumping...