Paljon sarjoja - paljon massaa

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Pumpista..

Olen sitä mieltä, että pumpilla ei ole paskankaan väliä lihaskasvun kanssa. Progressiivinen rasitus on se mitä tarvitaan! Paremman pumpinhan saa päälle pidemmillä sarjoilla.

Free weight

Originally posted by astro
by Dragon (Roina-Helena: Anna mulle susta-amppi-thread):

Ban ban siellä ja ban ban täällä, siellä ban, täällä ban jokapuolel kickban, hiiala hiiala hei

:lol2:

Thanks man. Sait mut hymyilemään :thumbs:

ei tuo pumppi ole kyllä mikään vaatimus jos kasvaa haluaa... sillä ainakin itse saan parhaat pumpit kun teen pienillä painoilla, lyhyillä palautuksilla, pitkiä sarjoja ja tämä taas ei kasvata lihaksia (mutta joskus pitää hiusverisuonistoa parantaa, joten tämäkin on tehtävä).

itse teen tällä hetkellä tuntuman mukaan sarjoja ja (joskus) kun oikein innostuu niin sarjoja kertyy treenin aikana 25+ (hauiksellekin tulee välillä tehtyä fiiliksen mukaan yli 12 sarjaa)... ja ainakin omalla kohdalla tämä tuntuu toimivan erinomaisesti, sillä tulokset on ollut nousussa jo useamman kuukauden (ja siitäkin olin 3viikkoa ketodietillä), mutta ei tämä tietystikään kaikille sovi

Bodylehtien jutuissa on aina hirveästi sarjoja. Käsiohjelmissakin on usein 10-12x4 x4 = 16! Itse en jaksaisi kun tulee kädet yleensä tehtyä siinä sivussa ja voimat on loppu.

Mitään tabua ei kuitenkaan kannata voimailuissa pitää mikäli ei ole Mr Olympia titteliä tullut hankittua. Ronnie Colemankin aina puhuu että on treenannut samaa treeniä 10 vuotta ja ei muuta mitään edes kilpakaudella. Että se vaihtelevuudesta!

Originally posted by VahvaJussi
Ei 6 sarjaa haballe ainakaan liikaa ole. Esim 3 seisten ja 3 scotissa.

Niin on se hauis lihas ja sen allaoleva lihaskin, sitä paitsi toihan riippuu paljolti miten selkä treeni rasittaa haboja ja millä toistoilla treenaa, ite treenaan 10-15 alueella tällä hetkellä. Henkilökohtaista tää on mun mielestä on...
paljonkos turre101 treenaat jalkoja ja selkää. ite laskisin että jalkoja 12-13 sarjaa, selkää 15 sarjaa, toistot lähes joka sarjassa 15 paikkeilla. Ja esim. noilla sarjoilla mun selkä menee pumppiin, samoin jalat

Re: Re: Re: pumppi

Originally posted by Raven
Kasvattaako pumppi lihasta? Kyllä mun kädet tuossa on kasvanut, vaikka en varmaan ole juuri koskaan pumppia tuntenut.

Kaikki on mahdollista mutta kyllä selkä treenin jälkeen selän pitää tuntua treenatulta ja ehkä vähän rusikoidultakin. Ja ite huomaan että selkää on treenattu kun se on pumpissa. Kannattaa ottaa huomioon kun treenaa aika pienillä painoilla (15)-20 välillä, että esim. noin 20 toistot on sen verran pienet painot, että pumpin pitäisi olla niin kova, että lihakset vetää "tönköksi". Massaa ja Voimaa kirjasesta luettua. No ens kesä nähdään, onko pumpiin hakevalla treenillä saannut lihasta aikaan vai ei:).

Ja kyl mä tiedän, että voima treeneilläkin lihas kasvaa vaikka sähän treenaat käsiä vähän bodytyyliin muistaakseni? mutta jos sulla on rankat selkä treenit niin sehän rasittaa aika eri lailla haboja kuin meikäläisen 15 toiston selkätreenit...
vai mitä mieltä olet?

BTW hauiksia treenaan usein 6 sarjalla vaikka hauiskääntö tangolla arm blaster tuella:D 4X10, keskitetty seisten arska tyyliin 2X10(huomattavasti parempi liike kuin istuen)
Sitä paitsi toi 8 sarjaa oli vain vähän niinkuin heitto:)

ei tuo pumppi ole kyllä mikään vaatimus jos kasvaa haluaa... sillä ainakin itse saan parhaat pumpit kun teen pienillä painoilla, lyhyillä palautuksilla, pitkiä sarjoja ja tämä taas ei kasvata lihaksia (mutta joskus pitää hiusverisuonistoa parantaa, joten tämäkin on tehtävä).

Kyllä ne vaan kasvaa niinkin, kunhan ei aina niin treenaa. Ja ihmisestä riippuu, joillekin tuo toimii ihan ylivoimaisesti lihaskasvuun tähdättäessä.

itse teen tällä hetkellä tuntuman mukaan sarjoja ja (joskus) kun oikein innostuu niin sarjoja kertyy treenin aikana 25+ (hauiksellekin tulee välillä tehtyä fiiliksen mukaan yli 12 sarjaa)... ja ainakin omalla kohdalla tämä tuntuu toimivan erinomaisesti, sillä tulokset on ollut nousussa jo useamman kuukauden (ja siitäkin olin 3viikkoa ketodietillä), mutta ei tämä tietystikään kaikille sovi

Sun sarjat taitaa olla aika... :david: +25 sarjaa ja 12 hauiksille, kuulostaa kumpikin mielipuolelta. Johan tuo on väkisin pumppausta tuollainen, kukaan kovaa noilla määrillä treenaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Originally posted by turre101

Sun sarjat taitaa olla aika... :david: +25 sarjaa ja 12 hauiksille, kuulostaa kumpikin mielipuolelta. Johan tuo on väkisin pumppausta tuollainen, kukaan kovaa noilla määrillä treenaa.

sinä taidat olla hiukan väärä ihminen sanomaan että kenen sarjat on aika :david: ... sillä kun olen katsellut noita sinun vastauksiasi tällä palstalla olen havainnut että joka asiaan on kommenttia mutta ei omakohtaista tietoa oikeastaan mistään (no mitä voisikaan odottaa 17 vuotiaalta "pojan" klopilta)

nuo sarjat (+25) siis oli massakaudelta sarjapainojen ollessa n.80-90% maximista ja toistoja tuli 6-8/sarjapalautusten ollessa 1.5-2.5 minuuttia. tein kaksi lihasryhmää/treeni ja liikkeitä oli 3-4/lihasryhmä, tämä toimi ainakin minulla erinomaisesti.

mutta nyt alotin voimakauden ja teen mm.venäläistä penkki ohjelmaa, joten sarjamäärät/treeni ovat hiukan pienemmät (vähemmän apuliikkeitä) jottei kävisi loppusuoralla köpelösti ja ylikunto iskisi.

Originally posted by Caane
sinä taidat olla hiukan väärä ihminen sanomaan että kenen sarjat on aika :david: ... sillä kun olen katsellut noita sinun vastauksiasi tällä palstalla olen havainnut että joka asiaan on kommenttia mutta ei omakohtaista tietoa oikeastaan mistään (no mitä voisikaan odottaa 17 vuotiaalta "pojan" klopilta)

nuo sarjat (+25) siis oli massakaudelta sarjapainojen ollessa n.80-90% maximista ja toistoja tuli 6-8/sarjapalautusten ollessa 1.5-2.5 minuuttia. tein kaksi lihasryhmää/treeni ja liikkeitä oli 3-4/lihasryhmä, tämä toimi ainakin minulla erinomaisesti.

mutta nyt alotin voimakauden ja teen mm.venäläistä penkki ohjelmaa, joten sarjamäärät/treeni ovat hiukan pienemmät (vähemmän apuliikkeitä) jottei kävisi loppusuoralla köpelösti ja ylikunto iskisi.

Mustakin välillä tuntuu, että turre101 liioittelee levon määrää? tai sitten sillä on fakin paska palautuminen;)

Originally posted by saelli
10x4x4 != 16

10x4x4 = 10x16

k thx

Mikähän nyt on poika ongelmana? 10x4x4 tarkoittaa todennäköisesti sitä, että 10 toistoa, 4 liikettä ja 4 sarjaa kussakin liikkeessä. Miten toistojen lukumäärä vaikuttaa sarjojen lukumäärään?

READ MY LIPS FUCKFACE

proot.jpg

B A N !!

Ei vittu että repesin:D:D

btw. aika vanha ketju

Kaikki jotka väittävät, että esim. hauikset eivät kasva jos niille tekee enemmän kuin 6-9 sarjaa/treeni ovat vain liian laiskoja treenaamaan tosissaan!! Itse harjoittelen siten ,että saatan tehdä jopa yli 20 sarjaa pelkille hauiksille erilaisia liikkeitä! Olen ehdottomasti sitä mieltä, että jos haluaa polkea paikoillaan ja katsella peilistä kun on samankokoinen paskakasa kuin 10 vuotta sitten kannattaa ehdottomasti tehdä 6 sarjaa hauiksia ja valittaa kun saatana on raskasta! Eikä niitä treenejä kannata rajoittaa tunnin pituisiksi, itellä menee joskus kolmekin tuntia treenin parissa. Kaikki K.P. Ouramaa kuunnelleet löysät paskat:
Jos se läski äijä väittää typerän Mega Dutynsa kanssa, että tällainen treeni ei voi olla tehokas ja suosittelee vain paria sarjaa per liike/lihas niin katsokaa jostain sen äijän kuvaa ja kysykää itseltänne haluatteko olla samannäköisiä!!!
ON EHDOTTOMAN TÄRKEÄÄ HARJOITELLA TODELLA PALJON! ITSE TREENAAN KYYNÄRVARSIAKIN 15 SARJAA SEKÄTREENIN (25 sarjaa selälle) JÄLKEEN JA VOIN KERTOA, ETTÄ YLIKUNNOSTA EI OLE OLLUT TIETOAKAAN!

Jos joku on samoilla linjoilla niin kirjoitelkaa omia kokemuksianne ja kertokaa treeneistänne!

Keep Pumping...

Mikä tämä hyökkäys k.p ouramaa vastaan on? tiedän kyllä miehen.

massaville vois laittaa tänne omia tuloksia ja kertoa kehityksen kulun.. esim painon nousu ja miten nopeesti max raudat ovat tulleet ylöspäin

eihän timo jutilakaan enään mikään kesän kuiva orava ole mutta varmasti tietää kiekosta paljon! vertaan vaan sitä k.p;hen että taitaa k.p tietää mistä yleensä puhuu.

massaville vois laittaa tänne omia tuloksia ja kertoa kehityksen kulun.. esim painon nousu ja miten nopeesti max raudat ovat tulleet ylöspäin

Ei se ehkä ilmesty tänne enää jatkaan puolenvuosikymmenen takaista keskustelua jonka seurauksena kaksi nimimerkkiä tuli bannatuksi... Luulen ma.

Suositut

Back
Ylös Bottom