Paljon sarjoja - paljon massaa

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Re: Re: paljon sarjoja - paljon massaa

Originally posted by hypermass
Ihmettelen teidän asennettanne massavilleä kohtaan!
Treenasin samalla salilla äijän kanssa kun se oli vielä joku 16 ikäinen ja voin kertoa että poika oli aika hiton iso jo silloin!
Kun viime viikolla viimeksi näin massavillen hän kertoi uudesta systeemistään jolla oli treenannut jo vuoden ja kun katsoi niitä käsiä ei tullut paljon mieleen epäillä sydeemin toimivuutta!
Älkää olko kateellisia vaan antakaa äijän kasvaa ja kehittyä!

Mm. Porilainen Toni Saarenmaa (kilpaileva kehonrakentaja) on ihmetellyt "massavillen" kokoa nuoreen ikään nähden.

Kaikilla ei vain ole samanlaisia lahjoja!

Näin massavillen näpittämässä viime viikolla, oli kuulemma treenannut koko vuoden. Niitä käsiä katsellessa en voinut epäillä ko. sydeemin toimivuutta. Mutta totta, annan äijän kasvaa ja kehittyä, jotta voisin olla kateellinen :kuola:

Ja en ymmärrä, että miten Ouramon koko liittyy mihinkään. Tolla tavalla ajateltuna jokaisen urheilijan valmentajan pitäis olla maailman huippu, vaikka 80 vuotiaana.
Esimerkkinä vaikka tämä John Smith(?) juoksutalli. Valmentaja ei kovinkaan hyvässä kondiksessa ole, joten ei häntä kannattais kuunnellakaan.
Veikkaan vaan, että lähes jokainen pikajuoksija olisi kiinnostunut hänen opeistaan ja muusta tietämyksestä. :)

nyt ovat vihaiset jippiin porukat aloittaneet kosto hyökkäykset.

Näköjään massaville ehti kirjoittaa tuonne treeniohjelmia-trheadiin samantapaisen viestin.

AIVAN HELVETIN VÄÄRIN KAIKKI OHJELMAT! LIIAN VÄHÄN SARJOJA JA LIIKKEITÄ! LÄHETTÄKÄÄ SÄHKÖPOSTIA NIIN KERRON KUNNON OHJELMISTA JOILLA SAADAAN KILOTOLKULLA LISÄÄ MASSAA TAI PÄÄSTÄÄN TIUKKAAN KUNTOON!

Mies ainakin uskoo omaan harjoitteluun.

Otan sen verran kantaa, että oman mielipiteensä voi ilmoittaa monella tapaa. Massavillen tapa ei ole kovin sovelias pitkällä tähtäimellä. Ei kukaan ota vakavasti henkilöä, joka ei osaa käyttäytyä, eikä kukaan halua olla tekemisissä tällaisen henkilön kanssa vaikka sillä olisikin Viisastenkivi... mitä hänellä ei tässä tapauksessa ole!

Hän on yhtä oikeassa/väärässä kuin kaikki muutkin, jotka väittävät löytäneensä parhaan tai edes toimivan ohjelman tai tavan treenata. Joskus on paikallaan treenata vähillä sarjoilla ja korkealla intensiteetillä ja joskus kannattaa lisätä harjoittelu volyymia ja vaikka sitten tinkiä intensiteetistä. Eri harjoitusvolyymia, sarjojenpituuksia, intensiteettiä, palautumisaikoja ja tietenkin liikkeitä kannattaa vaihdella. Itse asiassa väittäisin, että jotain em. asioista kannattaa muuttaa 2-6 viikon välein.

Säännöllinen vaihtelu on ainoa tekijä, joka harjoittelussa kannattaa säilyttää pysyvästi!

by Dragon (Roina-Helena: Anna mulle susta-amppi-thread):

Ban ban siellä ja ban ban täällä, siellä ban, täällä ban jokapuolel kickban, hiiala hiiala hei

:lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Originally posted by massaville
Kaikki jotka väittävät, että esim. hauikset eivät kasva jos niille tekee enemmän kuin 6-9 sarjaa/treeni ovat vain liian laiskoja treenaamaan tosissaan!! Itse harjoittelen siten ,että saatan tehdä jopa yli 20 sarjaa pelkille hauiksille erilaisia liikkeitä! Olen ehdottomasti sitä mieltä, että jos haluaa polkea paikoillaan ja katsella peilistä kun on samankokoinen paskakasa kuin 10 vuotta sitten kannattaa ehdottomasti tehdä 6 sarjaa hauiksia ja valittaa kun saatana on raskasta! Eikä niitä treenejä kannata rajoittaa tunnin pituisiksi, itellä menee joskus kolmekin tuntia treenin parissa. Kaikki K.P. Ouramaa kuunnelleet löysät paskat:
Jos se läski äijä väittää typerän Mega Dutynsa kanssa, että tällainen treeni ei voi olla tehokas ja suosittelee vain paria sarjaa per liike/lihas niin katsokaa jostain sen äijän kuvaa ja kysykää itseltänne haluatteko olla samannäköisiä!!!
ON EHDOTTOMAN TÄRKEÄÄ HARJOITELLA TODELLA PALJON! ITSE TREENAAN KYYNÄRVARSIAKIN 15 SARJAA SEKÄTREENIN (25 sarjaa selälle) JÄLKEEN JA VOIN KERTOA, ETTÄ YLIKUNNOSTA EI OLE OLLUT TIETOAKAAN!

Jos joku on samoilla linjoilla niin kirjoitelkaa omia kokemuksianne ja kertokaa treeneistänne!

Keep Pumping...

Katsoppas massaville postaukseni Ylikunto-threadista.

Siinä voi olla selitys, miksi aloittelijana kehityt väärin treenaamalla ja luulet kokeneempien oppeja vääriksi. Aloittelijalla on joka tapauksessa 16-18 vuotiaana, koska elimistön oma testotuotanto tunnetusti alkaa vaikuttamaan lihaskasvuun ja kasvu nopeutuu.

Ai ai, kun hyvää juttua massavilleltä/hypermassalta.
Massaa ja voimaa kirjan mukaan, sarjoja kannattaa tehdä sen verran, että lihaksissa tuntuva pumppi ei enään kasvaisi lisäsarjoista.
Mikä on kohtuu hyvä yleissääntö mun mielestä. Hauikset kun saa pumppiin 6-8 sarjalla aika helposti kun tekee oikealla tyylillä.
Näin kovaa prova paskaa ei vähään aikaan näkynyt...
:

pumppi

Originally posted by makew
sarjoja kannattaa tehdä sen verran, että lihaksissa tuntuva pumppi ei enään kasvaisi lisäsarjoista.
Mikä on kohtuu hyvä yleissääntö mun mielestä. Hauikset kun saa pumppiin 6-8 sarjalla aika helposti kun tekee oikealla tyylillä.

Eli kun hauikset on pumpissa, niin kannattaa siirtyä seuraavaan liikkeesen?

Voi olla vähän :offtopic:, mutta oli pakko kysyä.

Re: pumppi

Originally posted by Leka
Eli kun hauikset on pumpissa, niin kannattaa siirtyä seuraavaan liikkeesen?

Voi olla vähän :offtopic:, mutta oli pakko kysyä.

Niin kun ne on "kunnolla" pumpissa, että olisi turha tehdä lisää sarjoja, koska siitä ei ole hyötyä. Eli jos hanskat on pumpissa niin seuraavaan lihasryhmää mars:). Kyllä sen huomaa kun pumppi ei enään kasva...

Niin kun ne on "kunnolla" pumpissa, että olisi turha tehdä lisää sarjoja, koska siitä ei ole hyötyä. Eli jos hanskat on pumpissa niin seuraavaan lihasryhmää mars. Kyllä sen huomaa kun pumppi ei enään kasva...

Mahtaakohan pitää paikkansa? Eilen tein 3sarjaa tangolla habaa, ja kolmannen sarjan jälkeen pumppi oli aivan mahoton ja kädet turpos silmissä...kuin rakasteluu jumalien kanssa...:kuola: . Idean vuoksi päätin nappaa vielä pari sarjaa (3srj/viikko tuntuu vähältä..) ja joka kerta pumppi väheni, mutta tuskimpa ne sarjat "hukkaan" meni?

6-8 sarjaa hauiksille? Hyvää päivää... 3 sarjaa 8-päivän kierrolla olevassa ohjelmassa on tähän mennessä mun kättä kasvattanut, ja pumppi lähtee jo toisen kovan sarjan jälkeen ainoastaan laskuun jos johonkin. Vaan toisten kädet vaativat enemmän vitkutusta, ja tyylejä on monia.

Originally posted by turre101
6-8 sarjaa hauiksille? Hyvää päivää... 3 sarjaa 8-päivän kierrolla olevassa ohjelmassa on tähän mennessä mun kättä kasvattanut, ja pumppi lähtee jo toisen kovan sarjan jälkeen ainoastaan laskuun jos johonkin. Vaan toisten kädet vaativat enemmän vitkutusta, ja tyylejä on monia.

Ei 6 sarjaa haballe ainakaan liikaa ole. Esim 3 seisten ja 3 scotissa.

Mä teen viikon aikana 3 sarjaa hauiskääntöä tangolla ja lisäksi 6 sarjaa vastaote leukoja. Tuon luulisi riittävän hauiksille, vai?

Re: Re: pumppi

Originally posted by makew
Niin kun ne on "kunnolla" pumpissa, että olisi turha tehdä lisää sarjoja, koska siitä ei ole hyötyä. Eli jos hanskat on pumpissa niin seuraavaan lihasryhmää mars:). Kyllä sen huomaa kun pumppi ei enään kasva...

Kasvattaako pumppi lihasta? Kyllä mun kädet tuossa on kasvanut, vaikka en varmaan ole juuri koskaan pumppia tuntenut.

Suositut

Back
Ylös Bottom