pakkotoiston ilmapiiri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
icon11.gif

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Phat
Huvittavaa että punttimimmit, joiden keskustelu on niin asiallista ja ilmapiiri upea, ovat tässä threadissä olleet palstan ilmapiirin ja jopa ylläpidon kovimpia haukkujia kun taas punttiäijät, jotka vihaavat toisiaan ja kaikkea muutakin, threadissä enimmäkseen palstaa ja ilmapiiriä puolustaneet. :)

Näin on tainnu päästä käymään :(
mutta poikkeuksiakin löytyy (toki ethän sä muuta väittänytkään)

Originally posted by [ZannaZ]
No huh mikä meininki :jahas:

Vaikka iteki oon aikas tuore tapaus koko foorumilla (taustalla jonkin aikaa ennen hyppinyt) ni mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa tästä.

Tomilla (ja näköjään) Mikella etenkin ei varmaan ole kovin helppoa ottaa kaikkea paskaa niskaansa. Mutta kyllä musta ylläpito on tehny työnsä iha loistavasti! Vaikka iteki joskus oon varmaan aika rasittava ollu, ku tällänen suhkoht tietämätön "törppö" olekin vielä... :nolo:

Se on totta että jos ei ole tyytyväinen saa tietysti kantansa esittää, mutta perustelut ovat aina paikallaan. *öö* en mäkään haluais kuulla kaikenlaisia arvosteluja ilman mitää perusteluja...

Noh tsemppiä vaan Tomille ja Mikelle :thumbs:

Originally posted by Baarikello
Tuo vastustamattomuushan tässä juuri pahinta onkin. Kun vasemmassa laidassa lukee Ms. Potkuri-Pimppa-wannabe, niin kauhulla taas saa aavistella, mitä taas on suollettu eetteriin. Ja viaton ihminen ei voi yhtään mitään. Oujee.

Tamminenkohan se joskus sanoi, että noita korvia ja suuta pitäisi käyttää samassa suhteessa kuin niitä on syntymälahjana saanut. Vastustelepa sitä.:)

Kyllönen-imitaatio: "Ja Baarikello menee heittämällä Hannibalin ohi. Hannibal ei voi tilanteessa yhtään mitään."

Turhaan yritti ex-Jeesus19 palstan kovimmaksi vittuilijaksi ja terävimpien heittojen suoltajaksi, mielestäni voittaja on selvä. :worship:

Originally posted by gotto
Kyllönen-imitaatio: "Ja Baarikello menee heittämällä Hannibalin ohi. Hannibal ei voi tilanteessa yhtään mitään."

Turhaan yritti ex-Jeesus19 palstan kovimmaksi vittuilijaksi ja terävimpien heittojen suoltajaksi, mielestäni voittaja on selvä. :worship:

IMO Baarikello on tylsä. Ja kaikki ideat kopioitu. Baarikello sponsored by Xerox.

Aina silloin tällöin, kerran viikossa suunnilleen, tulee threadi, jota lukiessa alkaa kaipaamaan ignore-toimintoa. Tuli vaan mieleen. Jatkakaa

Originally posted by MissFlightattendant
On se vaan kyllä kumma vaiva, kun mun viestien hymiöt sattuu sulla silmiin...hmmm...Jos et sä nää enään muita kun mun viestien hymiöt, niin kai sen voi ottaa jo ihan kohteliaisuutenakin. Ja kyllä sä saat mun postiosoitteenkin, jos niin kerta välttämättä haluat. Saat sitten lähettää sen joulukortin, kun sitähän sä todellisuudessa ajat takaa. Eiks niin? Mutta ei sun sitä varten olisi tarvinnut kehittää mitään tuommoista kiertotietä.
Kato, kyllä mä tiedän, että olen vastustamaton, mutta tuo oli aika surkea esitys sulta. Ajatus oli toki hyvä, mutta sulla tökkii nuo aloitevalinnat pahemmanlaisesti. Mutta kato, yrityksen ja erehdyksen kautta oppii. Tällä kertaa ei natsannut, mutta ehkä seuraavalla kerralla onnistaa suakin. :thumbs:
No voi helvetti, tulipas sitä taas pieksettyä näppistä turhaan, kun kerran ois sujunu helpomminkin... *selailee juna-aikatauluja Ouluun silmissään vain MissFlightattendantin viestien sydämet :haart:*

Ei mutta asiaan, edistystä, selvisit yhdellä hymiöllä. :thumbs: Oikeesti, luettavuus kärsii kun yrittää käyttää koko hymiöarsenaalin viestissään.

Originally posted by Keisari
IMO Baarikello on tylsä. Ja kaikki ideat kopioitu. Baarikello sponsored by Xerox.

No, nyt puhuu mies eikä poika enää sarkanismia tai irokeesia. :wanha:

Originally posted by Jortsu
Ei mutta asiaan, edistystä, selvisit yhdellä hymiöllä. :thumbs: Oikeesti, luettavuus kärsii kun yrittää käyttää koko hymiöarsenaalin viestissään.

Okei okei...Myonnän syyllisyyteni. MissF on täten syyllistynyt rikkomaan Pakkiksen perustuslain pykälää x, ja osiota 159 ja ½.

Okei okei...Myonnän syyllisyyteni. MissF on täten syyllistynyt rikkomaan Pakkiksen perustuslain pykälää x, ja osiota 159 ja ½.
Hei hei, täähän rupee nyt menemään ihan liian hyvässä hengessä, katos in Pakkotoisto viiv häv tis ting koolt "vittuilumeininki" jota pitää vaalia! :curs:

Originally posted by Jortsu
Hei hei, täähän rupee nyt menemään ihan liian hyvässä hengessä, katos in Pakkotoisto viiv häv tis ting koolt "vittuilumeininki" jota pitää vaalia! :curs:

Ja taas mennään......Joo! Ei tarvii mulle tuosta muistuttaa!! Sulla ei taida sujua tuo vittuilukaan, kun sitä täytyy väkisin yrittää vaalia! :curs:
Katsos, kun mulla se tulee ihan luonnostaan, silloin, kun siihen on tarvetta!

Originally posted by Keisari
ton sarkanismin muistan (meni näköjään sulta vähän ohi, mutta ei se mitään) mutta mikä toi irokeesi oli?

SIIS: Reilu satsi. Neljä kirjainta. E. Got the point? :vesipää:

Originally posted by Baarikello
SIIS: Reilu satsi. Neljä kirjainta. E. Got the point? :vesipää:

En taida muistaa kaikkea älyttömyyttä mitä oon tänne kirjoittanut. Oon pahoillani, olisin mielelläni ollut tylsä kanssasi.

edit: tuomi, juu keksit ikiliikkujan. En viitsi turhaan laittaa uutta replyä.

Kappas keppas, juttu rönsyilee taas iloisesti.

Siis, itsekin olen rekisteröitynyt vasta jokin aika sitten enkä tiedä minkälaista juttua täällä pakkiksessa on joskus muinoin ollut. Tämän n. kuukauden kestäneen aktiivisen jäsenyyden aikana on vain alkanut häiritä se, että threadit ei pysy aiheessaan kun muutama tyyppi alkaa aukoa toisilleen päätä. Asiallisen, alkuperäisessä aiheessa pysyvän keskustelun seuraaminen muuttuu sitä myöten vaikeammaksi seurata -ellei keskustelu jopa tyssää siihen paikkaan. Ei ollut tarkoitus "puolustaa" herkkänahkaisia ihmisiä jotka ei vittuilua kestä, vaan lähinnä ilmaista mielipiteeni siitä että minua ei juurikaan kiinnosta lukea runsaasti vittuilua/turhia viestejä sisältäviä keskusteluja.

"Suomessa mieluummin keskustellaan keskustelusta kuin keskustellaan..."

Originally posted by tuomi
Asiallisen, alkuperäisessä aiheessa pysyvän keskustelun seuraaminen muuttuu sitä myöten vaikeammaksi seurata -ellei keskustelu jopa tyssää siihen paikkaan.

Se on tuo keskustelun :offtopic: -osio vähän niin kuin uimahallin miesten sauna; siellä ne parhaat jutut kuullaan. :urjo:

Joskus aikoinaan kun löysin roinaforum.netin, niin siitä lähtien olen palstaa aktiivisesti seurannut. Joskus olin jopa tarpeeksi rohkea rekisteröitymään. Ja nyt olen jo muutaman postinkin kirjoittanut.
Mun mielestä tämä on ehdottamasti netin paras, asiallisin, tietävin sekä coolein voimalupalsta minkä tiedän. Sille: :kippis1:
keep up the good work.

noh, totta on se että kun postausmäärä kasvaa ei palstan taso välttämättä nouse. pienemmällä porukalla pysyy keskustelut aisoissa ja enemmän keskustelumaisena. Postaajien määrän kasvaessa ei kysymysten tai vastausten taso nouse, "aloittelija" kysymysten osuus kasvaa ja samoja kysymyksiä ja aiheita tulee uudestaan ja uudestaan.
En sano että pakkikselle ois käyny näin, mutta voi käydä. Näin kävi aikanaan esim murolle.

Enpä osaa mitään vastalääkettä noihin kasvukipuihin antaa, ehkä osastojen lisääminen auttaisi. ite oon jo pidemmän aikaa kaivannu "aloittelija" osastoa, johon ihmiset voisi postailla tyhmempiäkin kysymyksiä ilman vittuilua, ja johon toivon mukaan menisi suurin osa "hauberi ja penkki" ja "mun ohjelma, plz" threadeista.

toinen vaihtoehto ois keskustelualaosioiden lisääminen vippipuolelle (jos sais vielä ihmiset kirjotteleen sinne ;)

Näitäkin juttuja on modet varmaan jo miettiny, just my 2 cents.

Edit: pitää vielä kehasta että pakkis on ainoa boardi mitä nykyään seurailen, taso on korkealla eli paras!

Tämä nyt meni lähinnä tämmöiseksi leikkimieliseksi pilke silmäkulmassa vittuiluksi, kun sitä kerran alettiin harrastamaan. Pitäisi ilmeisesti perustaa ihan oma threadi tämmöiselle ;) - vittuilulle ja hiukan rankemmallekkin sellaiselle(jos siihen rankemman puoleiseen hommaan välttämättä tuntee vetoa), niin saisi porukka kunnolla pitää harrastettaan yllä, ja käydä siellä sitten kuittailemassa, silloin kun sille päälle sattuu. Ja kaikki olisivat tyytyväisiä! :kippis1:

Pitäisi ilmeisesti perustaa ihan oma threadi tämmöiselle ;) - vittuilulle ja hiukan rankemmallekkin sellaiselle(jos siihen rankemman puoleiseen hommaan välttämättä tuntee vetoa), niin saisi porukka kunnolla pitää harrastettaan yllä, ja käydä siellä sitten kuittailemassa, silloin kun sille päälle sattuu.
Ei toimi, tää piilo-, puoli, ;)-, täys- ym. -vittuilu kun syntyy muun keskustelun oheistuotteena. Mun mielestä saa ollakin niin, keskustelujen tiukka rajoittaminen pelkkään asiaan tekee niistä tylsiä.

... Pitäisi ilmeisesti perustaa ihan oma threadi tämmöiselle ;) - vittuilulle ja hiukan rankemmallekkin sellaiselle ....

;)

Tomi voisi aloittaa ja haukkua universaalisti kaikki pakkotoiston käyttäjät ja sen jälkeen yhdessätuumin haukumme palstan, toisemme ja itsemme.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom