pakkotoiston ilmapiiri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Huvittavaa, kun palstalainen (Powergirl), joka on rekisteröitynyt alle kuukausi sitten, moittii Mikeä ensin siitä, ettei tämä osaa tulkita kävijämäärää, sanoo että moderoidaan liian herkästi ja lopuksi huomauttaa asiakaspalvelun olevan asiatonta, kun edelliset erheet oiotaan. Ja sitten siitä saadaan samoista asioista kauhea haloo?

Olkoon moderaattoreiden asenne mikä hyvänsä, tai palstan taso mitä tahansa, niin minusta asiallisesti kommentoimalla ovat palstalaiset saaneet alusta lähtien vaikuttaa kaikkeen palstaan liittyvään järjen rajoissa ja yleisöhän määrää, eivät yksilöt.

Jos löydätte foorumin, missä moderaattorit ovat ilmaiseksi paikalla 24h, eivät poista _juuri teidän_ omia asiattomuuksia, nielevät samoin tein kommentit tyyliin: "ihan turhaan oot palstaa moderoinut viimeisen vuoden ajan 5 tuntia päivässä leipätyös ohella", missä VIP-jäsenet saavat yhtä paljon etuja ja asiantuntevaa tietoa, missä on kauppapaikka, kuvafoorumi, roinatietoutta, ja kaikki kotimaan kielellä....jnejne niin katso; siellä on ruikuttajien ja "mä haluun parempaa, kitisemällä sen saa" - kavereiden onnela ja valhalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Tiukkis
Se kommentti "onkohan palsta tullut tiensä päähän" oli ehkä jonkinlaista ääneen ajattelua (meille naisille niin ominaista :D) keskustelun avaamiseksi ja minäkin tulkitsin sen enemmänkin niin, että siinä tarkoitettiin lähinnä Punttimimmien palstaa!?

Miehille taas lienee ominaista yksinkertaistaminen. Olen antanut kertoa joskus jossain itselleni, että kun naiset ajattelevat ääneen jotakin asiaa, niin naisen ongelma ei sitten loppujen lopuksi olekaan edes siellä päin, mistä ääneen ajateltiin, vaan jossakin ihan muualla. Mutta enhän minä sitten todellisuudessa tiedä asian oikeata laitaa, minä kun olen vain shemale.

Niin, kun joku taas pääsi sanomaan siitä asiakaspalvelusta, niin laitanpa omankin haisevan mielipiteeni soppaan. IMO kunnon asiakaspalvelija antaa asiakkaalle sellaista palvelua, mitä asiakas tarvitsee sen sijaan, että antaisi asiakkaalle sellaista palvelua kuin asiakas haluaa. Minä ainakin toivon itseäni ojennettavan oikeaan suuntaan selkeästi ja mahdollisimman nopeasti, ettei tulisi turhaa pyöriteltyä väärässä suunnassa.

Kommunismissa ei saanut valittaa.
Demokratiassa saa valittaa.
Kapitalismissa saa valita.

Pakkotoisto toimii tämän viimeisen alla. Hyvät postaajat tekevät hyvän foorumin. Aika sitten näyttää, mikä on hyvä foorumi. Siitä vaan tekemään hyvää foorumia. Rintakarvattomatkin saavat osallistua.

Loppuun vielä naminamihalihalipusipusi à la ominaista miehelle, jos se tuolla hymiövalikoimassa vielä olisi. Hylläbähylläbä.

No huh mikä meininki :jahas:

Vaikka iteki oon aikas tuore tapaus koko foorumilla (taustalla jonkin aikaa ennen hyppinyt) ni mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa tästä.

Tomilla (ja näköjään) Mikella etenkin ei varmaan ole kovin helppoa ottaa kaikkea paskaa niskaansa. Mutta kyllä musta ylläpito on tehny työnsä iha loistavasti! Vaikka iteki joskus oon varmaan aika rasittava ollu, ku tällänen suhkoht tietämätön "törppö" olekin vielä... :nolo:

Se on totta että jos ei ole tyytyväinen saa tietysti kantansa esittää, mutta perustelut ovat aina paikallaan. *öö* en mäkään haluais kuulla kaikenlaisia arvosteluja ilman mitää perusteluja...

Noh tsemppiä vaan Tomille ja Mikelle :thumbs:

Tuosta mainostamisesta. Pakkotoistolla on ollut mainostuskielto kohta jo 2 vuotta, ja jos se on meidän suurin heikkous, niin eipä se nyt kamalasti ole jarruttanut menoa.

Pandalta poistin muutaman saman virren, itkeköön mulle privassa että mä otan liian henkilökohtaisesti sen kun hän arvostelee palstaa.

Kilpailijoita ei dissata, esim Jr fitness saa ihan ansionsa mukaan käyttäjien palautteen, me emme asiaan juurikaan kommentoineet, poistimme jopa sen NOX3 tredin. Jos tietäisitte Jr fitnessin reaktion siihen trediin niin
:D

Originally posted by Mike
... poistimme jopa sen NOX3 tredin. Jos tietäisitte Jr fitnessin reaktion siihen trediin niin
:D
:offtopic:
voe viddu, voin kuvitella HOHOHOHOO :lol2:

Originally posted by Mike
Kilpailijoita ei dissata, esim Jr fitness saa ihan ansionsa mukaan käyttäjien palautteen,
Tarkoitinkin lähinnä tuon entisen sponsorin "piilodissausta". Tai sitten olen käsittänyt asian tapani mukaan liian kärkkäästi.

Originally posted by Narutumppu
Huvittavaa, kun palstalainen (Powergirl), joka on rekisteröitynyt alle kuukausi sitten, moittii Mikeä ensin siitä, ettei tämä osaa tulkita kävijämäärää, sanoo että moderoidaan liian herkästi ja lopuksi huomauttaa asiakaspalvelun olevan asiatonta, kun edelliset erheet oiotaan. Ja sitten siitä saadaan samoista asioista kauhea haloo?

Olkoon moderaattoreiden asenne mikä hyvänsä, tai palstan taso mitä tahansa, niin minusta asiallisesti kommentoimalla ovat palstalaiset saaneet alusta lähtien vaikuttaa kaikkeen palstaan liittyvään järjen rajoissa ja yleisöhän määrää, eivät yksilöt.

Jos löydätte foorumin, missä moderaattorit ovat ilmaiseksi paikalla 24h, eivät poista _juuri teidän_ omia asiattomuuksia, nielevät samoin tein kommentit tyyliin: "ihan turhaan oot palstaa moderoinut viimeisen vuoden ajan 5 tuntia päivässä leipätyös ohella", missä VIP-jäsenet saavat yhtä paljon etuja ja asiantuntevaa tietoa, missä on kauppapaikka, kuvafoorumi, roinatietoutta, ja kaikki kotimaan kielellä....jnejne niin katso; siellä on ruikuttajien ja "mä haluun parempaa, kitisemällä sen saa" - kavereiden onnela ja valhalla.

En sanonut asiakaspalvelusta mitään.

Originally posted by PowerGirl
En siis sanonut asiakaspalvelusta mitään kun en ole edes aikeissa ostaa pakkiksen nettikaupasta mitään.

Lopeta jo. Halkean myötähäpeästä jo nyt.

Originally posted by Jortsu
Vahvistetaanpas nyt tätä foorumin "nykyhenkeä" ja vittuillaan. MissFlightattendant, sä kylvät noita hymiöitä niin että silmiin sattuu. Mikä sun postiosoite on, lähetän sulle silmälääkärilaskun.

Voi, sattuuko meidän Jortsulla silmiin. Kyllä mä luulen, että sä saat silmälääkärilaskusi maksettua. Kato, maksat vaikka erissä, jos ei muuten onnistu. kyllä se lääkärisetä varmaan ymmärtää sun ongelman.
On se vaan kyllä kumma vaiva, kun mun viestien hymiöt sattuu sulla silmiin...hmmm...Jos et sä nää enään muita kun mun viestien hymiöt, niin kai sen voi ottaa jo ihan kohteliaisuutenakin. Ja kyllä sä saat mun postiosoitteenkin, jos niin kerta välttämättä haluat. Saat sitten lähettää sen joulukortin, kun sitähän sä todellisuudessa ajat takaa. Eiks niin? Mutta ei sun sitä varten olisi tarvinnut kehittää mitään tuommoista kiertotietä.
Kato, kyllä mä tiedän, että olen vastustamaton, mutta tuo oli aika surkea esitys sulta. Ajatus oli toki hyvä, mutta sulla tökkii nuo aloitevalinnat pahemmanlaisesti. Mutta kato, yrityksen ja erehdyksen kautta oppii. Tällä kertaa ei natsannut, mutta ehkä seuraavalla kerralla onnistaa suakin. :thumbs:

Musta toi flightattendant on sellanen että ihan kuin se ois jotakin vailla. 'Goddess of love'...vai niin...:jahas:

Sorry:offtopic:

MissFlightattendant...

:offtopic:
Anteeksi, en halua olla tungetteleva tai ilkeä tai mitään...
Mutta se on kyllä totta ettei niitä hymiöitä kannattaisi ihan kamalasti viljellä. 1-3 on kuulemma ihan hyvä määrä. Että pienempikin riittää...

Myönnettäköön että itsekin olen joskus sortunut noita hymiöitä vähän turhan paljon viljelemään, mutta yritän parantaa tapani....

Tää ei sit ollu kenellekää loukkaukses....
(Mutta ei paranis katos hermostuttaa ylläpitoa, jos haluaa pysyä kirjoilla :D, vaiko vat? )

Originally posted by maneater
Musta toi flightattendant on sellanen että ihan kuin se ois jotakin vailla. 'Goddess of love'...vai niin...:jahas:

Sorry:offtopic:

No ei ehkä ihan noin tosissaan kannata ottaa tuota edellistä viestiä. Kun kerran vittuiluun alettiin, niin mikäs siinä sitten. Ja tuo "goddes of love" nyt oli ihan spontaani ilmaisu huumori mielessä tuonne viestin loppuun, viitaten siihen mikä auravärihommeli se nyt olikaan :).. Että näin..

Nämä ongelmat on suora seuraus siitä kun palstalla on nykyään niin paljon porukkaa. Me jotka ollaan oltu alusta asti mukana ei ehkä jakseta enää keskustella kovin hedelmällisesti aivan perusasioista, ne on olleet jo niin monta kertaa esillä. Aivan vasta tulleet eivät näe sitä miten palsta on kasvanut ja muuttunut.

Huumoria tarvitaan. Henkilökohtaisuuksiin menevät suorat vittuilut ovat liikaa, onneksi sitä on aika vähän.

Tuo kaupallisuus ei keskustelun kannalta ole pelkästään hyvä asia, mutta se on välttämätöntä että näin iso foorumi pyörii. Itsekin ihmettelen joskus moderointia, en ymmärrä kaikkea sensurointia, viestien katoamisia jne, mutta ymmärrän että joku linja on pidettävä. Ylläpito tekee valtavasti työtä palstan eteen, kiitokset siitä.

Originally posted by MissFlightattendant
Kato, kyllä mä tiedän, että olen vastustamaton, mutta tuo oli aika surkea esitys sulta.

Tuo vastustamattomuushan tässä juuri pahinta onkin. Kun vasemmassa laidassa lukee Ms. Potkuri-Pimppa-wannabe, niin kauhulla taas saa aavistella, mitä taas on suollettu eetteriin. Ja viaton ihminen ei voi yhtään mitään. Oujee.

Tamminenkohan se joskus sanoi, että noita korvia ja suuta pitäisi käyttää samassa suhteessa kuin niitä on syntymälahjana saanut. Vastustelepa sitä.:)

Originally posted by MissFlightattendant
Voi, sattuuko meidän Jortsulla silmiin. Kyllä mä luulen, että sä saat silmälääkärilaskusi maksettua. Kato, maksat vaikka erissä, jos ei muuten onnistu. kyllä se lääkärisetä varmaan ymmärtää sun ongelman.
On se vaan kyllä kumma vaiva, kun mun viestien hymiöt sattuu sulla silmiin...hmmm...Jos et sä nää enään muita kun mun viestien hymiöt, niin kai sen voi ottaa jo ihan kohteliaisuutenakin. Ja kyllä sä saat mun postiosoitteenkin, jos niin kerta välttämättä haluat. Saat sitten lähettää sen joulukortin, kun sitähän sä todellisuudessa ajat takaa. Eiks niin? Mutta ei sun sitä varten olisi tarvinnut kehittää mitään tuommoista kiertotietä.
Kato, kyllä mä tiedän, että olen vastustamaton, mutta tuo oli aika surkea esitys sulta. Ajatus oli toki hyvä, mutta sulla tökkii nuo aloitevalinnat pahemmanlaisesti. Mutta kato, yrityksen ja erehdyksen kautta oppii. Tällä kertaa ei natsannut, mutta ehkä seuraavalla kerralla onnistaa suakin. :thumbs:

Sä... sä... Sähän vittuilit! Varmasti! Vittuilit jossain kohti tossa postissa! Oikeen siis Wittuilit!

Hyvä! Pidä toi! Tosta mä tykkään! :thumbs:

Originally posted by letku
Sä... sä... Sähän vittuilit! Varmasti! Vittuilit jossain kohti tossa postissa! Oikeen siis Wittuilit!

Hyvä! Pidä toi! Tosta mä tykkään! :thumbs:

Joo, no se oli lähinnä tarkoitus(vai eikö se prkl käynyt ilmi jo alkuunsa!?..vai mitä!?)...että ehkä mä sitten siinä taisin onnistua! :D

Originally posted by Baarikello
Tamminenkohan se joskus sanoi, että noita korvia ja suuta pitäisi käyttää samassa suhteessa kuin niitä on syntymälahjana saanut. Vastustelepa sitä.:)

Tammisen sanontojahan ei aleta vastustelemaan! :worship:

Huvittavaa että punttimimmit, joiden keskustelu on niin asiallista ja ilmapiiri upea, ovat tässä threadissä olleet palstan ilmapiirin ja jopa ylläpidon kovimpia haukkujia kun taas punttiäijät, jotka vihaavat toisiaan ja kaikkea muutakin, threadissä enimmäkseen palstaa ja ilmapiiriä puolustaneet. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom