pakkotoiston ilmapiiri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Pakkotoistossa on se hyvä puoli (monien muitten lisäksi), että jos tulee vähä offtopikkia niin modet ei oo heti vinkumassa: "lopettakaa offtopikki tai tulee abloyta perseeseen1!1!".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Stalker
Yh, Pandan kannattaisi näköjään pysyä siellä punttimimmien puolella kun ei kestä jos saakin nenilleen. Ihan vaan neuvon että kannattaa ajatella kaksi kertaa mitä sieltä näppäimistöltään suoltaa, sillä jos täällä loukkaat jotain niin siitä saat varmasti kuulla, sillä täällä moderaattorit ja memberit antavat tarvittaessa takaisinkin.

Miten minusta tuntuu, että tässä on nyt vähän väärinymmärryksiä taustalla? En minä ainakaan nähnyt Pandan kirjoituksissa mitään loukkaavaa! Se kommentti "onkohan palsta tullut tiensä päähän" oli ehkä jonkinlaista ääneen ajattelua (meille naisille niin ominaista :D) keskustelun avaamiseksi ja minäkin tulkitsin sen enemmänkin niin, että siinä tarkoitettiin lähinnä Punttimimmien palstaa!? Jos asia oli niin, niin sitten voimme tietysti jatkaa keskustelua hali-hali-pusi -merkeissä omalla puolellamme :love:

Originally posted by Mike
No siellä on semmoista mitä ei haluta näkösälle, eli no go.

Olisko siellä jotain sellaista, jota vois laittaa näkyville (kakkosroskis) tyyliin kuukauden "parhaat" (vaikka reilulla viiveellä, jotta ei vaikuta senhetkisiin keskusteluihin).

Nimim. kieroutunut huumorintaju

Originally posted by VahvaJussi
Jos tää pakkotoisto on niin paska, niin siirtykää pandat ja kumppanit sitten jollekin paremmalle punttiforumille.

Mitäs tuo nyt oli olevinaan? :rolleyes:

tuntuu että Jussi koitti hieman vahvasti vain sanoa, että jos ei foorumi kelpaa niin ei tänne tartte jäädä. Kaikki asiat mistä esim. Panda ja Powetgirl ovat "valittaneet" ovat kuulostaneet mun korvissa turhilta ja typeriltä, eikä varmasti miltään muuttamisen arvoiselta.

Eli Mike ja kumppanit jatkatte just samaan malliin kun ennenkin!:whip:

Originally posted by MissFlightattendant

Meidän punttimiesten keskuudessa elää sellainen jees-miehiksi kutsuttu alalaji, joka pitää lauman sisäistä eheyttä yllä yleistävillä ja asiaankuulumattomilla kommenteilla. Hiton pandat ja muutkin punttimimmit, halihalipusipusi :)

Mun puolesta saa vittuilla niin paljon kun päästä irtoaa. Ja niille pakkiksella liikkuville tolloille jotka eivät osaa kurkkia FAQ:in puolelle kysyessään mitä lisäravinteita kannattaisi aluksi ottaa, saakin olla ilkeä! Ei saatana jaksa viittä kertaa viikossa lukea samasta asiasta ja tämän onneksi ja luojan kiitos moderaattorit kai suurimmalta osin ehkäisevät.

Itsellä on kuitenkin jo luissa se että painuu FAQ:in puolelle kun siellä kuitenkin on asiallisesti jaoteltuna threadit joissa tietyistä asioista on keskusteltu.

Tässä on nyt ruettu vetämään kaikki mimmit lokaan. En minäkään aina jaksa katsoa sitä hali-pusi-hommaa,mutta sitten en katso ja sillä selvä. Menen sinne lukemaan asia-jutut ja heitän kommenttia väliin,itsekin joskus syyllistyen hali-pusi-hommaan mutta paskanko väliä? Mielestäni kuitenkaan mimmit käyttäytyy asiallisesti muuallakin.

Aika mielenkiintoinen threadi..or not. :rolleyes:

Niin että pakkoko täällä sitten on roikkua jos ei kelpaa. Parannusehdotuksia saa varmaan tehdä ylläpidolle, mutta mä en hirveesti sellasia tuolla joukossa huomannut.

Ja mitä noihin linkkien poistamisiin tulee niin multa poistettiin eräästä nimeltämainitsemattomalta keskustelufoorumilta linkki pakkotoistoon ja se vielä ennen kuin pakkis oli kauppa ja sitä paikkaa ei kovin usein moderoida (enkä puhu nyt jippiistä). Eli kaiketi muutkin paikat ovat aika tarkkoja tosta.

On multakin poistettu omasta mielestäni aivan normaaleja viestejä, oikeastaan tuntuu että suunnilleen joka kerta kun tänne tulen niin aina on omia postauksia kadonnut kuin tuhka tuuleen, mutta kelaan aina että kai sille sitten syynsä oli...

Kiusaus on välillä kova postata kilpailijoiden linkkejä ja tarjouksia mutta en nyt ole siihen juuri sortunut kuitenkaan. Mun mielestä tässä piilee pakkiksen suurin miinus. Lisäravinteet ovat kuitenkin aika iso juttu tavallaan, vaikka niitä käytettäisiin vain palautusjuomassa. Niistä keskustellessaan saa olla aika tarkkana ettei vahingossa tule mainostettua pakkiksen kilpailijoita. Eli hypoteettinen tilanne on tämä: Olen ostanut erittäin hyvään hintaan jonkun todella toimivaksi kokemani tuotteen. Mieli tekisi heti mennä avautumaan asiasta tänne ja kehua tuote pilviin. En kuitenkaan saa tätä tehdä koska en saa mainostaa. Jos aloittelija kysyy että mitä hänen kannattaisi hommata palautusjuomaansa, niin en saa sanoa että kaupassa x on juuri tässä kuukaudessa erittäin hyvä hinta halvasta maltosta. Näin tämä aloittelija ei tule tietämään asiasta mitään ja ostaa kalliilla saman tasoista tuotetta jostain muualta.

Ei kannata ymmärtää väärin, totta kai ymmärrän miksi täällä ei saa mainostaa kilpailijoita, mutta tässä kuitenkin piilee pakkiksen suurin heikkous. En kuitenkaan kritisoi mitään enkä ketään, sillä tähän "ongelmaan" ei ole mitään ratkaisua ja ymmärrän kyllä sen. Ehkä sitten kun mike ja tomi myy puutarhakalusteita niin voin myös ilmoittaa muiden kauppojen myymistä lisäravinteista.

Turha vuodatus, mutta minkäs teet kun on liikaa vapaa-aikaa. :D

Re: niin no

Originally posted by ZeiZei

Henkilökohtaiseksi mua ei haittaa pieni vittuilu ja enemmänkin jopa häiritsee välillä hieman Punttimimmien yltiöystävällinen "halihali pusipusi äsenne" (anteeksi että sanon kärjistetysti enkä nyt sano että ystävällisyydessä olisi mitään vikaa, tämä on vain mun mielipide) mut niinku joku sano: pojat on poikia:)

ZeiZei, sä oot aivan :love: !

(Arvaa ketä saat kiittää tuosta hymiöstä...)

Minun on kyllä vähän vaikea ymmärtää, miksi tästä asiasta nousi tällainen haloo. Panda heitti yhden irtoajatuksen kärjistettynä, ja miehekkäät miehet ymmärsivät sen järjestelmälliseksi valitukseksi ja ottivat nokkiinsa. Minä olen kai sitten neiti kun ymmärrän myös näitä naisten näkökantoja ja tapaa ilmaista asioita.

Niinhän se on, että sitä saa mitä tilaa - mutta on aika epäreilua, kun yrittää hyväntahtoisesti sanoa jotain vähän negatiivista ja saakin jätekuorman niskaan. Ymmärrän kyllä senkin, että modeja ei kiinnosta kuunnella valituksia jatkuvasti, ja varmasti pienikin piikki tuntuu isolta, kun on huono päivä. Siinä kysytään luonnetta olla vastaamatta isommalla mitalla.

Voisihan tästä lässyttää vaikka kuinka, mutta totean vain sen, että paras tapa pitää netti puhtaana on olla kommentoimatta asiattomuuksiin vihan vimmalla. Ja ettei kellekään jäisi paha mieli, niin hali hali kaikille ja :love: .

Panda, asiakkaiden pitäisi vain muistaa, että asiakas ei ole aina oikeassa. Itseasiassa jokainen palveluammatissa työskennellyt tietää, että asiakkaat eivät yleensä tiedät mistään mitään ja osaavat olla välillä todella ärsyttäviä :)

Pieni kuittailu kuuluu asiaan, eikä siitä pidä loukkaantua. Jos sitä ei kaikki naiset ymmärrä, kannattaa pysyä punttimimmien puolella.

Originally posted by Mike
No siellä on semmoista mitä ei haluta näkösälle, eli no go.

:arvi: "Pakkotoiston roskalaatikon sisältö on kauan kalvanut suomalaisten mieltä. Supon toiminnanjohtajan mukaan laatikosta ei tahdota tutkinnallisista syistä kertoa vielä sen enempää... Asiantuntijoiden mukaan tämä on kuitenkin erittäin epäilyttävää muuten hyvin informaatioavonaisessa suomen maassa... Mikä on roskakorin salaisuus? Miksi sitä ei tahdota näytille? Onko se pelkkä trolliviestien hävistyslaatikko vai onko siellä arkaluontoistakin tietoa?"

Originally posted by Arvo Paperi
Minun on kyllä vähän vaikea ymmärtää, miksi tästä asiasta nousi tällainen haloo. Panda heitti yhden irtoajatuksen kärjistettynä, ja miehekkäät miehet ymmärsivät sen järjestelmälliseksi valitukseksi ja ottivat nokkiinsa. Minä olen kai sitten neiti kun ymmärrän myös näitä naisten näkökantoja ja tapaa ilmaista asioita.

Ymmärtääkseni Pandan viestejä on poistettu, joten emme tiedä kaikkea mitä täällä on kirjoitettu.

Re: Re: niin no

Originally posted by Arvo Paperi
ZeiZei, sä oot aivan :love: !

(Arvaa ketä saat kiittää tuosta hymiöstä...)

Niinhän se on, että sitä saa mitä tilaa - mutta on aika epäreilua, kun yrittää hyväntahtoisesti sanoa jotain vähän negatiivista ja saakin jätekuorman niskaan. Ymmärrän kyllä senkin, että modeja ei kiinnosta kuunnella valituksia jatkuvasti, ja varmasti pienikin piikki tuntuu isolta, kun on huono päivä. Siinä kysytään luonnetta olla vastaamatta isommalla mitalla.

Voisihan tästä lässyttää vaikka kuinka, mutta totean vain sen, että paras tapa pitää netti puhtaana on olla kommentoimatta asiattomuuksiin vihan vimmalla. Ja ettei kellekään jäisi paha mieli, niin hali hali kaikille ja :love: .

mun mielestä ensinäkin mike on vastannut oikee sujuvasti juuri Powergirlin ja Pandan valituksiiin. Ja toi Pandan selittäminen siitä miten asiakasta pitäisi kohdella jne. oli täysin turhaa.

En sitten tiedä meinasivatko mimmit tuossa threadin alussa juuri omaa osaansa viitaten "tien päähän" tulemisesta. Jos näin on niin sitten ei siitä enempää. On totta että Mimmien osio ei ole kovinkaan aktiivinen nykyään , mutta omasta mielestäni se ei ole vielä tullut "tiensä päähän". Powergirlin ruikutus naurattaa aika paljon. Hän on varmasti puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä viestien deletoimisesta. Rekisteröityihän hän jo noin kaksi viikkoa sitten (muutenkin se pilkunnussinta ja valitus ärsyttää).

Mainostamisesta, tai paremminkin sen kieltämisestä, sen verran että en sitä VahvaJussin tavoin kuitenkaan kutsuisi "Pakkotoiston suurimmaksi heikkoudeksi":). Minun mielestä päätös olla antamatta mainostaa muita firmoja on täysin järkevä ja aivan selvä. Tottakai se on teoriassa miinus, että palstalaiset eivät pakosti aina saa parasta vastinetta rahoilleen kaikissa mahdollisissa tuotteissa ostaessaan pakkotoistosta, mutta ostaa voi monesta muusta paikasta, jos haluaa, ilman että täytyy mainostaa. Jos joku tarjous menee ohi niin voivoi.

yksi asia mua kyllä mietityttää: onko tästä viestiketjusta siis poistettu viestejä? ei sillä väliä jos jotain Jippiin paskanjauhantaa poistettu, mutta haluisin kyllä lukea kaikesta mahdollisesta ruikutuksesta mitä threadiin tulee(anteeksi että kirjoitan provosoivasti ja sekavasti, oon aika väsynyt).

Minä ainakaan en missään vaiheessa kuvitellutkaan Pandan tarkoittaneen mitään muuta kuin punttimimmipalstaa. Ymmärsin asian niin että punttimimmit osastolla uutta asiaa tulee hyvin hitaasti koska melkein kaikki punttimimmejä eniten kiinnostavat asiat oli siellä jo käsitelty.

Mielestäni ilmapiiri on mennyt vähän ikävämpään suuntaan. Ei se silti mitenkään kestämätön ole.

Hiukan olen havaitsevinani kenties liiallista herkkyyttä ylläpidon osalta.

Ymmärrän hyvin ettei muiden tuotteita täällä saa mainostaa, en silti pidä siitä. Raha pilaa monta hyvää asiaa. Pakkotoisto olisi parempi FOORUMI jos se ei olisi samalla kauppa. Mutta on arempi että on olemassa molemmat kuin ettei olisi kumpaakaan. Asiasta lienee kuitenkin ihan turha riidellä koska selvää on että ylläpito ei täällä muita yrityksiä halua 'mainostaa' ja motiivitkin ovat selvät ja täysin ymmärrettävät.

:rolleyes: :D :D :D :thumbs: :haart: :) :curs: ;)
Vahvistetaanpas nyt tätä foorumin "nykyhenkeä" ja vittuillaan. MissFlightattendant, sä kylvät noita hymiöitä niin että silmiin sattuu. Mikä sun postiosoite on, lähetän sulle silmälääkärilaskun.

Muuten tuosta hengestä, mainoksia ja linkittämistä ei tietenkään tarvitse sallia mutta muutaman kerran esiintynyt kilpailijoiden dissaaminen ei mun mielestä ole kovin ammattimaista, ei millään pahalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom