Pakkotoistossa on se hyvä puoli (monien muitten lisäksi), että jos tulee vähä offtopikkia niin modet ei oo heti vinkumassa: "lopettakaa offtopikki tai tulee abloyta perseeseen1!1!".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Stalker
Yh, Pandan kannattaisi näköjään pysyä siellä punttimimmien puolella kun ei kestä jos saakin nenilleen. Ihan vaan neuvon että kannattaa ajatella kaksi kertaa mitä sieltä näppäimistöltään suoltaa, sillä jos täällä loukkaat jotain niin siitä saat varmasti kuulla, sillä täällä moderaattorit ja memberit antavat tarvittaessa takaisinkin.
Originally posted by Mike
No siellä on semmoista mitä ei haluta näkösälle, eli no go.
Ei oikein. Sen takia sen nimi onkin "roskakori".Originally posted by kekexx
Olisko siellä jotain sellaista, jota vois laittaa näkyville
Originally posted by VahvaJussi
Jos tää pakkotoisto on niin paska, niin siirtykää pandat ja kumppanit sitten jollekin paremmalle punttiforumille.
Originally posted by MissFlightattendant
Mitäs tuo nyt oli olevinaan?
Originally posted by MissFlightattendant
Mitäs tuo nyt oli olevinaan?
Originally posted by gotto
pwkl, veit mun kuowmuwin!!112! Isoveli tulee ja vetää sua tuwpiin :curs:
Originally posted by ZeiZei
Henkilökohtaiseksi mua ei haittaa pieni vittuilu ja enemmänkin jopa häiritsee välillä hieman Punttimimmien yltiöystävällinen "halihali pusipusi äsenne" (anteeksi että sanon kärjistetysti enkä nyt sano että ystävällisyydessä olisi mitään vikaa, tämä on vain mun mielipide) mut niinku joku sano: pojat on poikia
Originally posted by Mike
No siellä on semmoista mitä ei haluta näkösälle, eli no go.
Originally posted by Arvo Paperi
Minun on kyllä vähän vaikea ymmärtää, miksi tästä asiasta nousi tällainen haloo. Panda heitti yhden irtoajatuksen kärjistettynä, ja miehekkäät miehet ymmärsivät sen järjestelmälliseksi valitukseksi ja ottivat nokkiinsa. Minä olen kai sitten neiti kun ymmärrän myös näitä naisten näkökantoja ja tapaa ilmaista asioita.
Originally posted by Arvo Paperi
ZeiZei, sä oot aivan !
(Arvaa ketä saat kiittää tuosta hymiöstä...)
Minun on kyllä vähän vaikea ymmärtää, miksi tästä asiasta nousi tällainen haloo. Panda heitti yhden irtoajatuksen kärjistettynä, ja miehekkäät miehet ymmärsivät sen järjestelmälliseksi valitukseksi ja ottivat nokkiinsa. Minä olen kai sitten neiti kun ymmärrän myös näitä naisten näkökantoja ja tapaa ilmaista asioita.
Niinhän se on, että sitä saa mitä tilaa - mutta on aika epäreilua, kun yrittää hyväntahtoisesti sanoa jotain vähän negatiivista ja saakin jätekuorman niskaan. Ymmärrän kyllä senkin, että modeja ei kiinnosta kuunnella valituksia jatkuvasti, ja varmasti pienikin piikki tuntuu isolta, kun on huono päivä. Siinä kysytään luonnetta olla vastaamatta isommalla mitalla.
Voisihan tästä lässyttää vaikka kuinka, mutta totean vain sen, että paras tapa pitää netti puhtaana on olla kommentoimatta asiattomuuksiin vihan vimmalla. Ja ettei kellekään jäisi paha mieli, niin hali hali kaikille ja .
Vahvistetaanpas nyt tätä foorumin "nykyhenkeä" ja vittuillaan. MissFlightattendant, sä kylvät noita hymiöitä niin että silmiin sattuu. Mikä sun postiosoite on, lähetän sulle silmälääkärilaskun.Originally posted by MissFlightattendant
:D :D :D :thumbs: :haart: :curs: ;)