pakkotoiston ilmapiiri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Jortsu
Ei toimi, tää piilo-, puoli, ;)-, täys- ym. -vittuilu kun syntyy muun keskustelun oheistuotteena. Mun mielestä saa ollakin niin, keskustelujen tiukka rajoittaminen pelkkään asiaan tekee niistä tylsiä.

Mielipide tuokin. Mut ei se vittuilun väkisinkään viljely taida onnistua... Johan sitä tuossa yritettiin!..vittu! :curs:

No niin, minä päätän täältä tähän, ja lähden lenkille sekä siivoan suuni! (Kiroilu kun ei kuulosta hienon naisen suusta tulleena kovinkaan hyvältä/tarpeelliselta. Eikä ehkä ihan ns. "oikeaoppiseltakaan"...)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hulluja kaikki!

Kuinka monta Jippii:läistä tai joitain muita tietsikan kunnollisia käyttäjiä sattuvat lukemaan tämän osion, niin me itse olemme vahvistaneet käsitystä että punttikansa on ihan pimeetä porukkaa:curs: :thumbs: :haart: :david: :worship:

Re: Hulluja kaikki!

Originally posted by cemoto
...punttikansa on ihan pimeetä porukkaa:curs: :thumbs: :haart: :david: :worship:

:lol2: :lol2: :lol2:
Noo, eiköhän meissä kaikissa asu pieni hullu :D
että ollaan vaan sitä mitä parhaiten taidamma: itseämme

Originally posted by tuomi
Tämän n. kuukauden kestäneen aktiivisen jäsenyyden aikana on vain alkanut häiritä se, että threadit ei pysy aiheessaan kun muutama tyyppi alkaa aukoa toisilleen päätä.

Kyllä toi Baarikello kohta bannataan... ollaan vaan riittävän kärsivällisiä. :evil:

Jaa, enpä tiedä, onko ylläpito, palstalaiset ja koko forum ihan perseestä, mutta ainakin täällä tulee säännöllisesti käytyä, joten samasta tuutista olen sitten itsekin..;)

Muuten livenä mitä olen pakkiksen tyyppejä tavannut, niin ovat olleet aivan järettömän mukavaa sakkia...

Pitäskö tähän tehdä joku sellanen sääty systeemi, mitä pidempään, enemmän ja laadukkaimpia postauksia porukalla on niin pääsis kipuamaan kohti palsta-attelin arvonimeä..Kummat jutut motivoi ihmisiä, miksei tämäkin voisi toimia..

Originally posted by Dragon
Kyllä toi Baarikello kohta bannataan... ollaan vaan riittävän kärsivällisiä. :evil:

Että tämä noudattelisi tutuntuttua legendaarista kaavaa: Jokos ne chatissa vaatii sitä?

:kippis1:

Originally posted by Baarikello
Että tämä noudattelisi tutuntuttua legendaarista kaavaa: Jokos ne chatissa vaatii sitä?

:kippis1:
Y helo thar, mistarr shitstorm. Tuu takas sinne chattiin, sua on kaivattu siellä! (Ainakin mä oon...) :)

Minä olen lähinnä taustaroikkuja ja keskusteluihin osallistun harvoin, vain silloin kun minulla on jotain asiaa. Punttailusta tiedänkin jo kaiken, että siitä minun ei tarvitse kyselläkään mitään :D

Palsta on mielestäni todella hyvä, mutta muutama juttu minua palstalla ärsyttää. Sellainen, että kaivetaan joltain toiselta palstalta joku irtonainen lausahdus esim. treenamisesta ja sitten naureskellaan sille porukalla. Kasvissyöjiä taas tunnutaan peräti "vihaavan" samoin "kettutyttöjä" ja muita "hippejä", jotka "pitäis ampua". Rasistiset kommentit vähemmistöjä kohtaan eivät nekään mielestäni ole kovin asiallisia, mutta luulen että ylläpito puuttuu räikeimpiin juttuihin (en tiedä, kun en niin tarkasti tätä palstaa seuraa).

Halihali ja pusipusi vaan kaikille tältäkin aralta ja ujolta punttimimmiltä. Vaati kuulkaas rohkeutta vastata tähän aiheeseen. Harkitsin koko päivän :nolo:

Originally posted by Wilhelmiina
Vaati kuulkaas rohkeutta vastata tähän aiheeseen. Harkitsin koko päivän :nolo:

Mä en kyllä ymmärrä mitä rohkeutta vaatii anonyymin nimimerkin takaa kirjoittaminen mihinkään aiheeseen.

Originally posted by Baarikello
Lopeta jo. Halkean myötähäpeästä jo nyt.

Vedä ...***. Ei voisi vähempää kiinnostaa tuollaisen pellen mielipiteet. Panda puhui asiakaspavelusta, en minä, nuija.

-edit- Sakkeus. Pitäkäähän nyt useampi siistimpää linjaa. Pitäisi järjestää yhteissauna missä voitais kaikessa rauhassa pihisevissä löylyissä setviä ilmapiiri kuntoon :piis:.

Originally posted by PowerGirl
Vedä ...***. Ei voisi vähempää kiinnostaa tuollaisen pellen mielipiteet. Panda puhui asiakaspavelusta, en minä, nuija.

En minä sanonutkaan sinun puhuneen asiakaspalvelusta enkä myöskään asiakaspavelusta. Pandahan se siitä asiakaspalvelusta puhui, mutta täytyy kyllä olla eri mieltä siinä, että asiakaspavelusta en ole kuullut muiden puhuvan kuin sinun nyt.

Originally posted by PowerGirl
-edit- Sakkeus. Pitäkäähän nyt useampi siistimpää linjaa. Pitäisi järjestää yhteissauna missä voitais kaikessa rauhassa pihisevissä löylyissä setviä ilmapiiri kuntoon :piis:.

Kyylöstää höykyttelevältä. 5 euron maksua vastaan pääsee katsomaan mitä saunan takana tapahtuu. Kikpannatut ilmaiseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom