pakkotoiston ilmapiiri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by PowerGirl
Vedä ...***. Ei voisi vähempää kiinnostaa tuollaisen pellen mielipiteet. Panda puhui asiakaspavelusta, en minä, nuija.

-edit- Sakkeus. Pitäkäähän nyt useampi siistimpää linjaa. Pitäisi järjestää yhteissauna missä voitais kaikessa rauhassa pihisevissä löylyissä setviä ilmapiiri kuntoon :piis:.

Onkohan powergirl kertonu ikänsä kahdella ja vasta sitten laittanut sen profiiliinsa?:jahas:

siltä kuulostaa sun jutut ainakin. mut oikeasti oot tosi kova tyttö:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Panda
Mikäli Pakkotoisto Oy haluaa pysyviä asiakkaita, niin suosittelisin käymään jonkun asiakaspalvelukurssin. Me kaikki täällä palstalla ollaan teidän mahdollisia asiakkaita ja mä en ainakaan osta mitään sellaselta, jolta saa töykeetä palvelua. Noilla Miken kommenteilla ei hirveesti asiakkaita kalasteta.
Noh, ehkäpä Mikeä ei kiinnosta jos powergirl alkaa ruikuttamaan. Tietenkin jossain citymarketissa asiakas on aina oikeassa eikä niille sovi vittuilla mutta tämä on pakkotoisto, ja pojat hoitaa homman niinkuin itse haluavat. Tuskin pakkotoisto siihen kaatuu että powergirl ei osta jotain puolenkilon proteiniinipussia ja mansikan makuista patukkaa. Mun mielestä linja tällä firmalla on oikea.

Originally posted by Dragon
Kuulin melko luotettavalta taholta, että Hannibalin leipätyö olisi pyöräkorjaamolla - pinnan venyttäjänä.
:D

Juuri tästä mä tykkään, tän takia mä luen tätä palstaa. Hannibal heittää muuten mainiota läppää:piis:

Enpäs muista, että mainittiinko tästä jo aiemmin, mutta...

miksei pakkotoistolle voisi perustaa omaa forumia uusille/aloitteleville punttaajille? Sinne he voisisivat postata kysymyksensä ja vakiojengi voisi halutessaan käydä vastailemassa kyvymyksiin. tai sit jos ei kiinnosta vastata aina samoihin juttuihin, niin ei yksinkertaisesti mene kyseiselle forumille..

lisätyötä tämä varmasti aiheuttaa ylläpidolle, mutta muiden forumien taso pysyisi varmaan vähän korkeampana.

FAQ on loistava juttu, mutta uusilla on silti aina kysymyksiä, jotka kaivertavat mieltä! Mut jos näitä aina dissataan, niin kuka viitsii enää kirjoittaa mitään...

Originally posted by voda
Enpäs muista, että mainittiinko tästä jo aiemmin, mutta...

miksei pakkotoistolle voisi perustaa omaa forumia uusille/aloitteleville punttaajille? Sinne he voisisivat postata kysymyksensä ja vakiojengi voisi halutessaan käydä vastailemassa kyvymyksiin. tai sit jos ei kiinnosta vastata aina samoihin juttuihin, niin ei yksinkertaisesti mene kyseiselle forumille..

lisätyötä tämä varmasti aiheuttaa ylläpidolle, mutta muiden forumien taso pysyisi varmaan vähän korkeampana.

FAQ on loistava juttu, mutta uusilla on silti aina kysymyksiä, jotka kaivertavat mieltä! Mut jos näitä aina dissataan, niin kuka viitsii enää kirjoittaa mitään...

No eipä tossa nyt ole paljon järkeä. :david: Kyllä ne aloittelijat voivat käydä lukemassa meidän huippukokeneiden juttuja itse ja miksi muka vakiokävijät jaksaisivat yhtään sen innokkaammin vastata aloittelihjoille jossain omalla foorumilla kuin nyttenkkään?

pointti tässä oli nyt se, että jos joku haluuaa kysyä jokun "itsestäänselvyyden", niin se on tod.näk helpompi postata johonkin aloittelijoiden alueelle. jos sen erehtyy kirjoittamaan Treeni ja ravinto -forumiin, niin vastauksena on lukematon määrä vittuiluviestejä.

jos sinä, kaikentietävänä, vitsi..., et halua uusia neuvoa, niin älä sitten neuvo! Mut älä turhaan vittuilekkaan..

Tiedätkös mitä? Tuo idea tuli Mikellä ja mulla mieleen muutama viikko sitten puhelimessa, mutta jostain syystä asia jätettiin hautumaan ja sinnepäs se unohtui. Nyt kun näkee tuon uudestaan tekstinä, niin idea kuulostaa helvetin hyvältä.

Tiivistelmä:

- idea toteutetaan
- vodalle vipit

Heippa.

Originally posted by Baarikello
No, nyt puhuu mies eikä poika enää sarkanismia tai irokeesia. :wanha:

..Ja vittuileksä, hä? Onks mun sigussa jotain vikaa, tä?

Originally posted by PowerGirl
Vedä ...***. Ei voisi vähempää kiinnostaa tuollaisen pellen mielipiteet. Panda puhui asiakaspavelusta, en minä, nuija.

..Eli korjaanpa: haukuit palvelua, et asiakaspalvelua.

Originally posted by Tomi
Tiedätkös mitä? Tuo idea tuli Mikellä ja mulla mieleen muutama viikko sitten puhelimessa, mutta jostain syystä asia jätettiin hautumaan ja sinnepäs se unohtui. Nyt kun näkee tuon uudestaan tekstinä, niin idea kuulostaa helvetin hyvältä.

Tiivistelmä:

- idea toteutetaan
- vodalle vipit

Heippa.

Tänks Tomi! :D

Originally posted by Mike
Vippi on tasan yhtä anonyymi teille kuin kuka tahansa muu rekisteröitynyt käyttäjä. Vippien yhteystiedot eivät meiltä minnekään mene.

Teille? kuka tässä meistä puhui, sinähän tässä koit joutuneesi vittuilun uhriksi, ja sinun tiedossasi kai on VIP jäsen henkilöllisyys, joten ei kai kyse silloin ole kovinkaan anonyymistä suunsoitosta.
Minä sen sijaan en ole VIP, enkä myös koskaan tule olemaan, joten IP- osoitteen perusteella et tiedä minusta muuta kuin että olen Turusta :D

Originally posted by Arska
Teille? kuka tässä meistä puhui, sinähän tässä koit joutuneesi vittuilun uhriksi, ja sinun tiedossasi kai on VIP jäsen henkilöllisyys, joten ei kai kyse silloin ole kovinkaan anonyymistä suunsoitosta.
Minä sen sijaan en ole VIP, enkä myös koskaan tule olemaan, joten IP- osoitteen perusteella et tiedä minusta muuta kuin että olen Turusta :D

Jos nyt ihan suoraan sanotaan, niin meinaatko että mua vittuakaan kiinnostaa joku turkulainen Arska tai sen yhteystiedot? Menes hoitoon tuon vainoharhaisuutesi kanssa, väärä forum.

Hei! koita nyt ihmeessä rajottaa tota agree edes pikkasen :D :D :D
Teet ittestäs naurettavan ihan oikeesti...
ps. bannaus ei kyllä haittaa VITTUAKAAN!

Jahas... Mikellä näkyjään taas nokkapokkaa jonkun kanssa :rolleyes:

ja arska hei, kerjäätkö sä nyt oikeesti bannia ittelles? sinuna harkitsisin kaks kertaa....

vaikkei asia mulle kuulukaan. kaipa mä tässä yritän selittää että yritettäis kaikki elää joten kuten sovussa täällä...

pointti tässä oli nyt se, että jos joku haluuaa kysyä jokun "itsestäänselvyyden", niin se on tod.näk helpompi postata johonkin aloittelijoiden alueelle. jos sen erehtyy kirjoittamaan Treeni ja ravinto -forumiin, niin vastauksena on lukematon määrä vittuiluviestejä.

jos sinä, kaikentietävänä, vitsi..., et halua uusia neuvoa, niin älä sitten neuvo! Mut älä turhaan vittuilekkaan..

No, nyt kun homma toteutettiin, niin katsotaan kuinka lähtee pyörimään, voihan se toki toimiakin, mutta ajattelin vaan että kun nytkään ei oikein jakseta vastata tuhatta kertaa samoihin aloittelijoiden kysymyksiin, niin ei välttämättä aloittelijoiden osiollakaan. Mutta kuten sanottu, saattaahan tuo toimiakin.

Koitetaan ymmärtää Aria, Ari nyt vain sattuu olemaan taas tyypillinen internet vouhottaja, joka luulee että jos luovutat emailisi jollekin, niin about kuolee viikon päästä. Jokaisella on varmaankin saatavilla esimerkiksi puhelinluettelo, siellä on miljoona nimeä osoitteineen ja puhelinnumeroineen, että varokaas vain. Bannia Arska uhittelee siksi, koska hänen säälittävä kotikaista.weppi.fi modeemi sattuu valitsemaan aina uuden ip:n kun Ari loggaa nettiin, näin hän luulee olevansa voittamaton, mihin on moni muukin aikaisempi trollaaja luottanut huonoin seurauksin.

Originally posted by VahvaJussi
No, nyt kun homma toteutettiin, niin katsotaan kuinka lähtee pyörimään, voihan se toki toimiakin, mutta ajattelin vaan että kun nytkään ei oikein jakseta vastata tuhatta kertaa samoihin aloittelijoiden kysymyksiin, niin ei välttämättä aloittelijoiden osiollakaan. Mutta kuten sanottu, saattaahan tuo toimiakin.

Itse tulen näyttämään esimerkkiä ja vastailen minkä kerkiän.

Jep, tän threadin sais varmaan laittaa roskiin, tuntuu olevan todellinen riidan ja eripuran kylväjä :worship:

Niin ja syy miksi sanoin etten koskaan liity VIP jäseneksi ei ollut vainoharhaisuudessa vaan periaatteessa, etten maksa minkään foorumin lukemisesta. Jos joku niin haluaa tehdä omapa on asiansa.
Hmm. Mike juuri mainitsit etei sinua tietoni kiinnosta, kerkisit kuitenkin jo liitymäni tyypin tarkistaa ja sitä täällä toitottaa, vaikka ei siitä haittaa ole. Entäpä kun suutut tarpeeksi jollekin VIP jäsenelle niin mitä tietoja hänestä täällä levität?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom