Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sekä lisäisi moderaattoreiden työtä, että hidastaisi hommaa aika paljon..Originally posted by metalman
Tuli mieleen tuosta uusien käyttäjien kysymyksistä että mahdollistaako vbulletin esim. sellaisen, että uuden käyttäjän x-ensimmäistä postia menee suoraan moderoinnin kautta? se voisi vähentää "tyhmiä" kyssäreitä aika ratkaisesvasti..
Kai sen voi tehdä, mutta kuten jpm tuossa sanoikin, niin hommaa tulisi lisää. Lisäksi linjavedon pitäisi olla tiukka. Tällä hetkellä tilanne on sellainen, että välillä tulee peruskysymysiä, jotka kuulostavat ehkä aluksi vähän hassuilta, mutta poikivat yllättäen helvetin hyvän viestiketjun. Olisi ikävä purkaa sitten kiireessä delete-napin avulla näitä postitusjonoja ja päättää palstalaisten puolesta, että tuleeko siitä-ja-siitä kysymyksestä hitti vai huti. Nyt palstalaiset vastaavat pitkälti omilla reaktioillaan linjasta ja ylläpito poistaa pääasiassa selvät trollit ja/tai provot.Originally posted by metalman
Tuli mieleen tuosta uusien käyttäjien kysymyksistä että mahdollistaako vbulletin esim. sellaisen, että uuden käyttäjän x-ensimmäistä postia menee suoraan moderoinnin kautta? se voisi vähentää "tyhmiä" kyssäreitä aika ratkaisesvasti..
Yh, Pandan kannattaisi näköjään pysyä siellä punttimimmien puolella kun ei kestä jos saakin nenilleen. Ihan vaan neuvon että kannattaa ajatella kaksi kertaa mitä sieltä näppäimistöltään suoltaa, sillä jos täällä loukkaat jotain niin siitä saat varmasti kuulla, sillä täällä moderaattorit ja memberit antavat tarvittaessa takaisinkin. Sen olen minä oppinut ja kannattaisi sinunkin oppia. :haart: Ja jos täällä koko ajan mielisteltäisiin mahdollisia ostajia niin moderointihan menisi ihan vituilleen, jonkinlainen jumalanpelko on hyvä olla.Originally posted by Panda
Mikäli Pakkotoisto Oy haluaa pysyviä asiakkaita, niin suosittelisin käymään jonkun asiakaspalvelukurssin. Me kaikki täällä palstalla ollaan teidän mahdollisia asiakkaita ja mä en ainakaan osta mitään sellaselta, jolta saa töykeetä palvelua. Noilla Miken kommenteilla ei hirveesti asiakkaita kalasteta.
Originally posted by ZeiZei
Henkilökohtaiseksi mua ei haittaa pieni vittuilu ja enemmänkin jopa häiritsee välillä hieman Punttimimmien yltiöystävällinen "halihali pusipusi äsenne" (anteeksi että sanon kärjistetysti enkä nyt sano että ystävällisyydessä olisi mitään vikaa, tämä on vain mun mielipide) mut niinku joku sano: pojat on poikia
Originally posted by Panda
Punttimimmeillä on pysynyt keskustelut asiallisina, vaikka aiheet on nykyään vähissä. Ehkäpä kaikki asiat on jo käsitelty ja foorumi on tullut tiensä päähän...?
No siellä on semmoista mitä ei haluta näkösälle, eli no go.Roskakori voisi mielestäni olla avoin kaikille.
Originally posted by SportBoy
Ihan asia linja täällä on. Jos ei moderoida, niin tälläinen palsta räjähtäisi käsiin ja kohta olisi Jippii-meininki. Ihan mielenkiinnosta, kuinka paljon ylläpito käyttää päivisin aikaa (suurinpiirtein) palstan ylläpitoon?
Originally posted by Taha
Must on epistä, että mun Diapam-Sirdalud-splättäys -liikuntapäivävinkki on editoitu. Mut ei se mitää; lisää "hauskoja" juttuja on jo kehitteillä.