pakkotoiston ilmapiiri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomi
  • Aloitettu Aloitettu
Mun mielestä palsta ajaa asiansa loistavasti ja ylläpito tekee hyvin hommansa, jonkunhan tää homma täytyy pitää kasassa:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ompas täällä ollut kädenvääntöä asiasta... Jäin taas tapani mukaan chillaileen foorumille, kun pitäisi jo olla menossa kilometrien päässä aerobisen parissa... :rolleyes: :D ... Kertonee ehkä jotakin foorumin mielenkiinnosta, minun osaltani :D .
Kritiikkiä on tullut ihan kerrakseen, ja varmasti myös rakentavaa sellaista. Omasta puolestaan tässä voi vain puhua, ja sen sanon, että eipä ole tullut Pakkiksen veroista foorumia vastaan, sitten tämän kyseisen löydön tehtyäni! :D...Eikä varmasti tulekkaan, sillä foorumi kasvaa ja kehittyy siihen malliin, että mielenkiinto varmasti säilyy yllä! :thumbs: :haart:

Mut nyt täytyy kyllä välttämättä siirtyä tuonne raikkaaseen ulkoilmaan aerobisen pariin! :) ( kun olis pitänyt tullakkin sieltä jo :curs: ...teidän syy! ;) )

Must on epistä, että mun Diapam-Sirdalud-splättäys -liikuntapäivävinkki on editoitu. Mut ei se mitää; lisää "hauskoja" juttuja on jo kehitteillä. :kuola:

Ei vaa. Jos ylläpidolla ei olis huumorintajua, mut ja pari muuta olis bannattu aikoja sitten.

Hyvä meininki, äläkä Mike välitä kateellisten panettelusta; onnistuminen näkyy tiliotteessa.

*huokaus*
Tästä aiheesta saadaan aika-ajoin kovaa kädenvääntöä. En jaksa ymmärtää ihmisiä, joiden pitää valittaa vähän jokaisesta asiasta (ketään osoittamatta) mikä vähänkin muistuttaa epäkohdista. Moderointi ei ole epäkohta, vaan se pitää tämän palstan oikealla linjalla. Mun mielestä noita turhia viestejä saisi poistaa enemmänkin, sillä liian usein viestiketjuihin vastataan aivan turhaan. Toisilla taas on tarve vääntää jostain asiasta paskaa ihan tarkoituksella, ne tosin lähtee yleensä hyvin pois. Ihmettelen suuresti, jos joku haluaa lukea niitä hevonperseestä vetäistyjä kommentteja siellä muuten niin asiallisen viestiketjun välissä. Minua ne toisinaan suorastaan raivostuttavat. Tulen palstalle ja avaan vaikkapa roinaforumin: "jahas, joku onkin laittanut uutta tietoa tuosta aiheesta, täytyy tsekata." sitten siellä lukee: "osta mummoltasi perunamuusia". :curs:

Asiakaspalvelu. Se on tärkeä asia nykyään (on ollut sitä aiemminkin). Mutta mitä asiakaspalvelulla ymmärretään onkin sitten hankalampi juttu. Itselle hyvä asiakaspalvelu on sitä, että vastapuoli kertoo asiat siten kun ne on, eikä liikaa mielistele. Tämäkin muuttuu eri paikoissa ja esimerkiksi tällaisella keskustelu palstalla odotan asiakaspalvelun ylläpidon puolelta olevan suhteellisen suoraa ja rehellistä. En todellakaan jaksaisi lukea, jos Mike kirjottaisi täällä: "onhan se hyvä, että löydätte huonoja puolia palstasta ja sanotte ne mulle suoraan. Jospa kuitenkin nyt otetaan vähän tästä rauhanpiipusta savua ja mielistellään hieman lisää."
Tällainen ei vain toimi. Palstalla on niin paljon käyttäjiä, että jos linjaa ei pidetä suhteellisen tiukkana, niin kohta pakkotoisto.com rehottaa täynnä kaikenlaista paskaa ja siinä vaiheessa minä en lukisi tätä palstaa enää.

Sitten kun on mainittu tuosta "jonkin tuotteen ostamiseen pakottamisesta" niin tämä menee jo ihan huolella yli. Aivan varmasti saa tietoa jostain muunkin firman tuotteesta, jos siitä kysyy. Laittaa tuoteselostetta ja ravintosisältöä näkyviin sen linkin sijaan, melkoisella todennäköisyydellä joku palstalaisista osaa sanoa jotakin ko. tuotteesta, onhan rekisteröityneitä alan harrastajia täällä yli 9000!

Tässä nyt jotain ajatuksia täältäkin suunnasta.

Foorumi on mitä loistavin, ja mielestäni loistavaksi sen tekee juuri ilmapiiri ja vakiopostaajat :)

Tuli mieleen tuosta uusien käyttäjien kysymyksistä että mahdollistaako vbulletin esim. sellaisen, että uuden käyttäjän x-ensimmäistä postia menee suoraan moderoinnin kautta? se voisi vähentää "tyhmiä" kyssäreitä aika ratkaisesvasti..

Originally posted by metalman
Tuli mieleen tuosta uusien käyttäjien kysymyksistä että mahdollistaako vbulletin esim. sellaisen, että uuden käyttäjän x-ensimmäistä postia menee suoraan moderoinnin kautta? se voisi vähentää "tyhmiä" kyssäreitä aika ratkaisesvasti..
Sekä lisäisi moderaattoreiden työtä, että hidastaisi hommaa aika paljon.. :)

Originally posted by metalman
Kai sen voi tehdä, mutta kuten jpm tuossa sanoikin, niin hommaa tulisi lisää. Lisäksi linjavedon pitäisi olla tiukka. Tällä hetkellä tilanne on sellainen, että välillä tulee peruskysymysiä, jotka kuulostavat ehkä aluksi vähän hassuilta, mutta poikivat yllättäen helvetin hyvän viestiketjun. Olisi ikävä purkaa sitten kiireessä delete-napin avulla näitä postitusjonoja ja päättää palstalaisten puolesta, että tuleeko siitä-ja-siitä kysymyksestä hitti vai huti. Nyt palstalaiset vastaavat pitkälti omilla reaktioillaan linjasta ja ylläpito poistaa pääasiassa selvät trollit ja/tai provot.

Originally posted by Panda
Mikäli Pakkotoisto Oy haluaa pysyviä asiakkaita, niin suosittelisin käymään jonkun asiakaspalvelukurssin. Me kaikki täällä palstalla ollaan teidän mahdollisia asiakkaita ja mä en ainakaan osta mitään sellaselta, jolta saa töykeetä palvelua. Noilla Miken kommenteilla ei hirveesti asiakkaita kalasteta.
Yh, Pandan kannattaisi näköjään pysyä siellä punttimimmien puolella kun ei kestä jos saakin nenilleen. Ihan vaan neuvon että kannattaa ajatella kaksi kertaa mitä sieltä näppäimistöltään suoltaa, sillä jos täällä loukkaat jotain niin siitä saat varmasti kuulla, sillä täällä moderaattorit ja memberit antavat tarvittaessa takaisinkin. Sen olen minä oppinut ja kannattaisi sinunkin oppia. :haart: Ja jos täällä koko ajan mielisteltäisiin mahdollisia ostajia niin moderointihan menisi ihan vituilleen, jonkinlainen jumalanpelko on hyvä olla.

Mix ihmeessä tästäkin nousi tällänen haloo? helevetti kaikki netti sivujen suosio lasketaan ip:tten mukaan, ja mulle on ihan sama onko pakkis suomen suosituin vai vihatuin sivu. joka tapauksessa niin kauan kun täällä on asiallista niin käyn täällä 3 krt päivässä niinkun tähänkin asti

Re: niin no

Originally posted by ZeiZei
Henkilökohtaiseksi mua ei haittaa pieni vittuilu ja enemmänkin jopa häiritsee välillä hieman Punttimimmien yltiöystävällinen "halihali pusipusi äsenne" (anteeksi että sanon kärjistetysti enkä nyt sano että ystävällisyydessä olisi mitään vikaa, tämä on vain mun mielipide) mut niinku joku sano: pojat on poikia:)

Samaa mieltä, ei jaksa noita lässytyksiä, pysyis naiset omalla puolellaaan tai sitten voitaisiin perustaa Punttiäijien osio, joka on vain miehille.

- Punttiäijien osio on tarkoitettu ensisijaisesti miespuolisille nostajille
- Jos punttiäijät haluavat naisilta mielipiteitä, voivat he kirjoittaa kysymyksensä treenaus / lisäravinne -osioon. Muuten annetaan äijien keskustella rauhassa omista treeneistään, ihan keskenään.

Ylläpitohan voisi laittaa asiasta gallupin pystyyn, jossa äänestettäisiin Pakkotoiston laadusta/linjauksista. Saataisiin selville suuren yleisön mielipide.

Originally posted by Panda
Punttimimmeillä on pysynyt keskustelut asiallisina, vaikka aiheet on nykyään vähissä. Ehkäpä kaikki asiat on jo käsitelty ja foorumi on tullut tiensä päähän...?

Vaikka tuossa selvästi lukee että "foorumi on tullut tiensä päähän" niin minä tulkitsin tuon niin että lähinnä Punttimimmien puoli olisi tullut tiensä päähän. No enivei, onko Mikellä tarkempia tietoja kuinka paljon jokaiselle "osastolle" tulee päivittäin postauksia ?

Mun mielestä siinä pienessä vittuilussa ei ole mitään kivaa.

Vittuilun kuuluu ARMOTONTA, ÄIJÄMÄISTÄ, RAAKAA, KOVAA etc...etc...
Eikä mitään saatanan pehmoilua. Eniten arvostan ihmisiä ketä haastaa riitaa paljon isomman/isompien kanssa.:david:

Noh, signature kertoo kaiken...

Niinpä niin...kukaanhan ei pakota immeisiä tällä palstalla norkoamaan, joten ei kai kellään pitäisi olla syytä asioista valittaakaan?Hyvin nopeastihan sen pakkotoiston osoitteen saa sieltä suosikeistaan poistetttua...

On se muuten todella kummaa kuinka jotkut ihmiset vain ovat sellaisia, että k-a-i-k-e-s-t-a pitää valittaa!!!

En kestä!!!:wanha:

Ihan asia linja täällä on. Jos ei moderoida, niin tälläinen palsta räjähtäisi käsiin ja kohta olisi Jippii-meininki. Ihan mielenkiinnosta, kuinka paljon ylläpito käyttää päivisin aikaa (suurinpiirtein) palstan ylläpitoon?

Originally posted by SportBoy
Ihan asia linja täällä on. Jos ei moderoida, niin tälläinen palsta räjähtäisi käsiin ja kohta olisi Jippii-meininki. Ihan mielenkiinnosta, kuinka paljon ylläpito käyttää päivisin aikaa (suurinpiirtein) palstan ylläpitoon?

Mulla menee useita tunteja. Olisko joku 5-7h.

Originally posted by Taha
Must on epistä, että mun Diapam-Sirdalud-splättäys -liikuntapäivävinkki on editoitu. Mut ei se mitää; lisää "hauskoja" juttuja on jo kehitteillä. :kuola:

Älä välitä, ehdin lukea noi jutut ennen editointeja. Täytynee seuraavalla kerralla kysellä suoraan roinaforumin puolelta, miten järjestää työporukalle kunnon mömmöpippalot...:D

Jos tää pakkotoisto on niin paska, niin siirtykää pandat ja kumppanit sitten jollekin paremmalle punttiforumille.

:offtopic: On mutkin kerran bannattu, mut ei siitä sen enempää. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom