Pakkotoisto Podcast

Im in anytime!

En mee tekeen Allun treeniä kun siinä on mulle liikaa riskejä.

No perhana, hieno homma! Jos Allun saisi vielä houkuteltua mukaan, niin aivan loistavaa. Kutsu on heitetty, lupaan henkilökohtaisesti tarjota setin ja voittajalle toki safkat päälle. Myös Miken kanssa kahteen pekkaan tossa sais varmaan aika kovan skaban.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää tulee Mikelle ja Allulle molemmille, hieman off-topicina.. Olen jo pitkään kelannut, että olis aivan törkeen mahtavaa päästä haastamaan äijät Sega Rally 2-peliautomaatissa :D Kovia automiehiä kun molemmat tunnutte olevan ja muistelen ainakin Miken peräti omistavan rallituolin itsekin (?)

Kuulostaa tietty hiukan typerältä, mutta tuohon kun on vaikeaa saada pelikaveria niin tälläinen ajatus meikällä on kytenyt jo pitkään mielessä :D
Mä oon varmasti ihan paska tällaisissa,ku en pelaa ollenkaan mitään, mutta miksipäs ei.. Ajankohtaa vaan esille niin katsotaan pääsenkö paikalle.. Voittajalle tietenkin joku porkkana =D

Mä oon varmasti ihan paska tällaisissa,ku en pelaa ollenkaan mitään, mutta miksipäs ei.. Ajankohtaa vaan esille niin katsotaan pääsenkö paikalle.. Voittajalle tietenkin joku porkkana =D

No heti vaan kun herroille sopii :D Ja ilman muuta, meikä tarjoaa voittajalle safkat ja mielelläni vaikka muutenkin, ihan vain kiitoksena hauskoista podcasteista + Mikelle vuosien arvokkaasta duunista bodymaailman saralla.

Sori kirjoitetun tekstin törkeästä muuttamisesta mutta jessen viesti muuttui silmissäni erittäin pervoksi kun nopeasti lukaisin väärin..ja kun vielä tsekkaa kyseisen nimimerkin avatarin ilmeen..

Ja ilman muuta, meikä tarjoaa voittajalle safkat ja mielelläni vaikka muutakin, ihan vain kiitoksena hauskoista podcasteista + Mikelle vuosien arvokkaasta duunista bodymaailman saralla.

Elämä on kokemista siltä osin mitä haluaa kokea, ei todellakaan sitä, että koetaan kaikki mitä ei edes haluta kokea. Esim pitäis mennä balettiin. Eihän sitä kerkeis mitään muuta tekemäänkään kuin kokeilemaan kaikkea mitä ei halua.

Olis aika raskas elämä.

"Ei vittu, tällä viikolla pitäis. A: Imee munaa B: Nussii perseeseen C: Juosta ulkona alasti D: Muuttaa Rovaniemelle E: Alkaa floristiksi

Huikeaa viihdettä! Näitäkin lisää. Ja treenivideoita!

Mä vähän luulen että jos tuonne ottaisi tällaisen "normi" vieraan mukaan, rikkoisi se tuon konseptin. Tämä "huora" vieras on niin sanotusti tästä skenestä täysin ulkopuolinen ja kummallekkin meille täysin vieras, joten hän toimisi vain ja ainoastaan asiantuntijana meidän uteluille, kun taas esim Rennen kanssa tulisi siitä varmasti sellainen " noh mitäs Rennen elämään kuuluu tyyppinen podcast

Mä vähän luulen että jos tuonne ottaisi tällaisen "normi" vieraan mukaan, rikkoisi se tuon konseptin. Tämä "huora" vieras on niin sanotusti tästä skenestä täysin ulkopuolinen ja kummallekkin meille täysin vieras, joten hän toimisi vain ja ainoastaan asiantuntijana meidän uteluille, kun taas esim Rennen kanssa tulisi siitä varmasti sellainen " noh mitäs Rennen elämään kuuluu tyyppinen podcast
No olisiko aika vaihtaa hieman koseptia. Ainakin kuuntelijaalukujen perustellaa ekalla yli 15 tuhatta nyt joku 4 tuhatta kuuntelijaa. Minulle maistuu kyllä nämä nykysestkin vallan hyvin.

Allu & Mike voisi käydä ajamassa kartingia, niin sitten näkisi kumpi on nopeampi kuski o_O tai sitten ottaa aivan hauskan pidon kannalta koko ajelun, ja tulisi samalla aeorobista liikuntaakin harrastettua mukavassa muodossa kartingissa tulee hiki ;)
Hesassa on vissin neljä paikkaa missä kartingia voi ajaa, eli valinnan varaa löytyy jollei sitten halua testata kaikkia neljää kohdetta :D

Suositut

Back
Ylös Bottom