Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No lähinnä nyt kyse oli sm-tason kilpailuvalmennuksesta.Mike sanoit podcastissa ettei peter tee valmennuksia, mutta ainakin omilla nettisuvuillaan myy niitä.
http://www.wilenius.pro/palvelut/ravinto-ja-treeniohjelmat/
Kerros nyt Allu omin sanoin mitä sun mielestä tarkoittaa tämä aasinsilta? :DTodella mukavahan noita on tehdä ja samalla on tässä tullut tutustuttua MIkeenkin melko tiiviisti/melkein intiimistikkin =)
Noh.. se on ehkäpä aivoitus joka tulee,kun mike siinä höpisee jostain jonnin joutavasta ja minä en ihan kympillä häneen keskity =) Tuollainen olen ihan kotonakin.. Lienee vissiin joku keskittymis häiriö kaitKerros nyt Allu omin sanoin mitä sun mielestä tarkoittaa tämä aasinsilta? :D
Mike oli täysin oikeassa ja perusteli asian aukottomasti. Itse en ole pahemmin asiaa ajtellut, mutta kun silmäni aukaan niin pillua tekee mieli heti aamusta ja suunnittelu sen saamiseksi alkaa =)Vähän oon erimieltä että naiset pyörittää mailmaa. Vaikka koititte perustella asiaa.
Kyllä, 5. propositio.Eukleideen 'Alkeet'-teoksesta(pons asinorum)...muistaakseni.