Pakkotoisto Podcast

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisi tulla melkoinen ulkomaan matka VideoWlogi, jos Allu & Mike lähtis Japaniin tai Amerikkaan, tai johonkin muuhun maahan ns. poikien reissulle :D

Mike misinformaation mestari. Seksin myyminen suomessa ei ole laitonta, mutta jos siihen tulee välikäsiä niin silloin se muuttuu laittomaksi. Tiedän muuten sivuston jolta löytyy maksullisia naisia jos Allua ja Mikeä kiinnostas minne voin laittaa linkin?

Mike misinformaation mestari
Thanks. Pistetään sut jauhamaan 2 tuntia randomisti juttua ilman virheitä, mut joo, sähän olet kaikkitietävä. Voit tulla ens podcastiin kuuntelemaan ja oikaisemaan kaiken, tervetuloa.

No joo voisihan sitä välillä olla jotain muutakin kuin pelkästään seksiä. Mukava ukkoja kuunnella mutta tämä tuli kelailtua läpi.

Tää tulee Mikelle ja Allulle molemmille, hieman off-topicina.. Olen jo pitkään kelannut, että olis aivan törkeen mahtavaa päästä haastamaan äijät Sega Rally 2-peliautomaatissa :D Kovia automiehiä kun molemmat tunnutte olevan ja muistelen ainakin Miken peräti omistavan rallituolin itsekin (?)

Kuulostaa tietty hiukan typerältä, mutta tuohon kun on vaikeaa saada pelikaveria niin tälläinen ajatus meikällä on kytenyt jo pitkään mielessä :D

Tää tulee Mikelle ja Allulle molemmille, hieman off-topicina.. Olen jo pitkään kelannut, että olis aivan törkeen mahtavaa päästä haastamaan äijät Sega Rally 2-peliautomaatissa :D Kovia automiehiä kun molemmat tunnutte olevan ja muistelen ainakin Miken peräti omistavan rallituolin itsekin (?)

Kuulostaa tietty hiukan typerältä, mutta tuohon kun on vaikeaa saada pelikaveria niin tälläinen ajatus meikällä on kytenyt jo pitkään mielessä :D
Im in anytime!

@Mike montako "Mike Allun treeniin" postia tarvitaan, että se tapahtuu? ps kiitos podcästeistä vitun kovaa settii!
En mee tekeen Allun treeniä kun siinä on mulle liikaa riskejä.

Suositut

Back
Ylös Bottom