Pakkislaisten omia treenivideoita

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Laitetaa ny sit pari omaaki pätkää taas naurettaviksi.

Maastaveto 5x170kg

Penkki 125kg

Tekniikasta saa antaa kommentteja. Mielestäni olen saanut petrattua maastavedon tekniikkaa viime videosta. Ihan 100% tyytyväinen en ole vielä mutta parempaan menty kuitenkin

Minun mielestä mave näytti ihan hyvältä. Penkissä jotenki näyttäisi ettei ihan kunnolla saisi jalkoja mukaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Laitetaa ny sit pari omaaki pätkää taas naurettaviksi.

Tekniikasta saa antaa kommentteja. Mielestäni olen saanut petrattua maastavedon tekniikkaa viime videosta. Ihan 100% tyytyväinen en ole vielä mutta parempaan menty kuitenkin

Selkä pysyy suht hyvin kasassa ja positiivista että kuoletat joka toiston lattiassa etkä ota hyödyttömiä pomppuja.

Hyvää meininkiä tässäkin. Oot kyllä kireä ku mikäki, nyt lihapatojen ääreen sieltä ;)

Kiitoksia :) Jos pää antais periksi lopettaa ton 1kg hedelmiensyönnin päivässä niin varmaan pääsis vieläkin parempaan kuosiin, mutta kesäänhän on vielä aikaa :D

Hyvä kun muistutit, pitää laittaa yöksi hirven luulihat hautumaan niin voi huomena jyrsiä.

Hyvää meininkiä. Todella hieno tekniikka etukyykyssä. Paljon painaa tuo iso kuula lattialla?

48kg (Beast!) se on. Pienemmät on 28kg. Vaihtelen ton ison palleron ja noiden kahden pienemmän 24sen välillä tuota liikettä, mutta tolla isommalla saa ojentajat aktivoitua paremmin kun ei ihan niin kieli keskellä suuta tarvi jännitellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
On kyllä jämäkkä vyötärö! Siinä olis itellenikin hyvä tavoite.

Minä voisin taas mielelläni ottaa sun avatarin takaolkapäät ni alkais käsilläseisonnatki natsaan.

Prööt, tässä vielä vähäsen kyykkyä, ykkönen 150kg. Huomaako joku videolta jotta notkahtaako polvet sisäänpäin ylöslähdössä? En huomannut keskittyä tuohon nostossa mutta mielestäni näin ei käynyt. Otin tällä kertaa vähän leveämmältä kuin yleensä, tuntui oikein kivalta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oisit nyt tehny loppuun asti kun noin pitkälle teit. Vai säästelitkö muihin lajeihin?

Jep, tajusin siinä loppuvaiheilla, että olisi pitänyt jo lopettaa 30 toiston jälkeen, koska lihaksia alkoi hapettaa tosi pahasti. Luultavasti 3-4 toistoa olisi vielä tullut lisää oikeen yrittämällä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom