Pakkislaisten omia treenivideoita

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Kiitti kehuista !
Paljon menee aikaa joo tossa alussa, täytyy löytää se paras asento :) Mulla on vähän tota samaa itseasiassa kaikissa muissakin liikkeissä, tullu tavaksi jo.

Julle ja maastaveto varsin kovia, mutta ainakin jälkimmäisessä kannattaisi katsoa vähän tuota tekniikkaa.

Tollasia "julleja" ne kyykyt tuppaavat olemaan allekirjoittaneellakin, eipä sillä oikein mitään voi. Mavessa tosiaan aika hirveä tekniikka, mutta kivempihan se on isoja rautoja liikuttaa pari vuotta kuin 20 vuotta pieniä :) (Sarkasmi alert)

Tollasia "julleja" ne kyykyt tuppaavat olemaan allekirjoittaneellakin, eipä sillä oikein mitään voi. Mavessa tosiaan aika hirveä tekniikka, mutta kivempihan se on isoja rautoja liikuttaa pari vuotta kuin 20 vuotta pieniä :) (Sarkasmi alert)
Ihan vastaavia Julleja sitä itsellekin tulee jos on yhtään runsaammin rojua niskassa (allekirjoittaneella siis 110-120 :jahas: ), se mikä auttoi oli tangon asennon vaihtaminen low bariin. Tasapaino pysyy mielestäni hieman paremmin eikä tule niiattua niin perkeleesti eteenpäin selällä.

Kivoja nostoja, kyllä voimaa löytyy silti vaikka tekniikka karkailee. Ei muuta kuin tiukkaa keskittymistä ja tekniikkakorjausta 1-2kk, niin saadaan paketti taas kasaan :thumbs:

Julleksi meneviä kyykkyjä saa vähennettyä huomattavasti kunhan löytyy itselle sopivamman kyykkyasennon, Kokeilee tankoa eri kohtaan selkään ja eri leveyksisiä jalka asennotoja

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Noh harvalla se tekniikka täysin kasassa kestää, kun oikea maksimi otetaan. Mavessa tosiaan lähtöasento kuntoon, niin rauta kevenee entisestään.

Hyviä nostoja nuorella kaverilla!

Oli tuossa hauska juttu, kun olin syksyllä juontamassa opiskelijavoimanoston sm-kisoja. Oli kiva nähdä kun monet kundit malttoivat vetää selkä täysin suorana maksimirautojansa. Pakaran vai keskivartalon aktivoimisestako tuossa on kyse, mutta kyse taitaa enemmän olla oikeiden alueiden vahvistamisesta kuin 10-20:n kilon irtiotosta. Näin ainakin suurimmalla osalla. Itsellähän alkoi aina selkä taipumaan jo 50 kiloa ennen maksimirautoja, en vain osannut.

Joo mitä mä katoin noit penkki videoit ni ainut mikä pisti silmää aika mones on se että porukka nostaa tangon pois vaik kannattas vetää se pois J-koukuist. Nostaessa hävii se jännitys nois trapseist(en muista nyt suomenkielistä nimeä:( ) ja yleensä vie tehoa nostoist

http://www.t-nation.com/free_online...rformance/dave_tates_sixweek_bench_press_cure

Tos on Dave Taten juttu täst jossa hän puhuu juuri penkki tekniikasta

Ja en mä nyt ketää mollaa vaa haluun ilmasta tän jutun jos se jotain auttas:rolleyes:

Noniin, elikkäs maastavetoa on parikuukautta taustalla. Tosin nyt rupesin taas vääntämään pitkän tauon jälkeen jaloa liikettä. Päätin myös laittaa videota, ja tekniikkakritiikkiä otetaan mielellään vastaan. :)
http://www.youtube.com/watch?v=tP307Mrgl3I video on kallellaan, :nolo: . Jos joku tietää ratkaisun noitten 3gp videoitten kääntämiseen niin :thumbs:

Noniin, elikkäs maastavetoa on parikuukautta taustalla. Tosin nyt rupesin taas vääntämään pitkän tauon jälkeen jaloa liikettä. Päätin myös laittaa videota, ja tekniikkakritiikkiä otetaan mielellään vastaan. :)
http://www.youtube.com/watch?v=tP307Mrgl3I video on kallellaan, :nolo: . Jos joku tietää ratkaisun noitten 3gp videoitten kääntämiseen niin :thumbs:
Windows Live Movie Maker, pitäisi löytyä joka wintoosasta. Sillä saa flipattua videota ja muutenkin muokattua pikkaisen.

Mutta itse mave oli varsin kelvon näköistä, selkä pysy suorassa ja jalat työsti kivasti. Ei mitään moitteen sijaa, nyt sitä rautaa lisää :thumbs:

^^Mun mielestä näytti ihan hyvältä toi mave. Ite en vaa laskis tankoo noin kovalla vauhdilla maahan. Näyttää keskikroppa tärähtävän aika kovasti joka kerral, jotenkin vois päätellä et se ei välttis oo kauheen hyvästä IMO

:whip: noo, alusta on semmosta paksua kumimurskamattoa, joka on hemmetin kimmoisaa... siitä lie johtuu kun paino ns, jää pomppimaan maalle.

Yritin jo viime reeneissä tätä 120kg, eikä tullu.... oli kyl niin lähellä kun vaan voi olla (onnistumatta).
Viimeks lämmittelin 20x20kg 10x40kg 3x60kg 2x80kg 1x95kg 1x105kg ja 1x115kg. Tällä kertaa vedin 20x20kg 10x50kg 3x70kg 2x90kg ja 1x100kg.

oli pakko nostaa tää alta pois että pystyy keskittymää ihan pelkkää reenaamiseen. ollu pitkä aikanen tavote tää ja 10x100kg. kattoo sit joskus lissää...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom