Pakkislaisten omia treenivideoita

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Intoxication: Voimmoo löytyy...ehkä vähän alkaa jo liikaa painaan rauta kun tekniikka hajoaa (olkapäät valahtaa) mutta hiton raakaa menoa äijällä niinkuin aina :)
Jokrisa: Toi lippu oli nice! :)

Pitää laittaa taas vähän lisää tekniikka tarkistusta kun sain uusia liikkeitä kuvailtua. Taustoista sen verran että nyt on reilut 5kk reeniä takana ja jotain juttuja on vasta muutama kerta kokeiltu (videon prässi oli 4 kerta ja hack 5 kerta) eli ihan oikeasti vasta-alkaja täs ollaan :D Kyykky sujuu omasta mielestäni aika hyvin jo, jos vertaa taas reenin määrään...ongelmia yleensä vain siinä ns. ensimmäisessä laskussa se on välillä sellasta asennon hakemista. Toi prässi on omasta mielestäni aika hyvin. Aluksi päästin kelkan liian alas ja asento oli ihan luonnoton (kantapäät jo nousi ilmaan ja punnasin kelkkaa ylös jo osaksi päkiöillä ja sitä kautta pohkeillakin :D), nyt sain tähän videolle korjattua sitä ja tuo on nyt sellanen "hyvä" asento mulle, jos alemmas päästää niin tulee vaikeuksia. Niin ja joo ohan toi mun jäätävän kokoinen pötsikin siinä vähän tiellä! :D Hackista en osaa sanoa oikein mitään (toi oli 5 kerta)...muutakuin että toi asento on jotenkin luontevin, mutta arvelluttaa taas toi syvyys että onko toi "liikaa" ? :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Intoxication: Voimmoo löytyy...ehkä vähän alkaa jo liikaa painaan rauta kun tekniikka hajoaa (olkapäät valahtaa) mutta hiton raakaa menoa äijällä niinkuin aina :)

Kiitos. Joo tottakai se tekniikka rupeaa hajoamaan kun tollasta maximisarjaa koitetaan ;)

Sullakin näyttää kyykyt ja muut ihan hyvältä jo. Lisää rautaa vaan !

^^ Oli komia tuo ihmislippu, kieltämättä. Omalla kohdallani toi menee kategoriaan "ehkä vielä jonain päivänä..."

Se sun leuanvetovideokin oli aika jees. Tuli itelleki sitä katellessa ihan himo lähteä lenkkipolun tangolle huhkimaan.

^^ Oli komia tuo ihmislippu, kieltämättä. Omalla kohdallani toi menee kategoriaan "ehkä vielä jonain päivänä..."

Se sun leuanvetovideokin oli aika jees. Tuli itelleki sitä katellessa ihan himo lähteä lenkkipolun tangolle huhkimaan.

EDIT: Hiihtolatujen reuna(taukopaikat) on loistavan primaaleja mestoja repiä vaatteet pois ja treenata.

Munasillaans.

Videomatskua viikon sisällä.

Tällästä tänään:

Toi 140 jäi kyllä harmittamaan kun oli niin lähellä....
Pystypunnerus vähän hutera vielä kun oli toinen kerta kun teen liikettä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Ai vittu kun oli lähellä!

Jep, pakko kyllä ens viikolla koittaa uudestaan :D

Meillä oli joskus samanlaiset lakanat, meillä ei ollut tapana pitää niitä seinällä silloin kuitenkaan :D

Ei se kuulemma lakana oo, joku "seinävaate" tai joku vastaava on olevinaan :)

Vähän sama tilanne ku kaverilla joskus, olis saanu tangon telineisiin jo mut ei tajunnu ku ei ollu kädet ihan suorina :D Ja sitte vitutti ja paljo

Joo, melkein ois pystyny telineisiin jo laittamaan. Yleensä mä kyllä failaan just tohon kohtaan jos failaan.

Kyykky on ihan hyvän näköistä ja kyllä hack yleensä pohjasta vedetään eli hyvällä mallilla sun tekniikat on.

Kiitos kiitos :)

Intoxication: Ai saakeli oli kyl lähel toi 140kg :S :D Noh kyl menee ihan just eikä melkein kun näytti jo tolta :)

Ja sitten meikältäkin taas uutta ilmeilyä :D

Omat kommentit:
- Kapea penkki...Meni musta jo paljon paremmin kuin rinta päivän penkki :) Nyt sain jo vähän asentoa yms. korjailtua. Vieläkin on monta juttua mitä pitää korjata mutta parempaan toi nyt meni. Kädet alkaa hieman ehkä aukeen sivuille kun isompaa painoa lykkää.
- Pystypena...no en osaa oikein sanoa mitään kummallista kun en tiedä miten tuota tehään "oikein" :D Isommis painois alkaa oleen vähän epävarmuutta ja muita ihmeellisyyksiä :D
- Viparit sivuille...tästäkään en oikein tiedä, ehkä ei tarvis ihan noin ylös nostaa painoja !? :/
- Kiertäjäkalvosin...tästäkään ei mitään hajua (ylläri :D ) , mutta ainakin ottaa olkapäät osumaa ihan simona! Tolla saa hirveen poltteen kyllä! :) Piti tämä laittaa kans tähän mukaan kun en oo mitään "kunnon" ohjeita nähnyt tuosta ja kiinnostaa kuitenkin tämäkin alue reenata kuntoon ihan tulevaisuutta silmällä pitäen :)

Itse sanoisin että älä päästä pystärissä kässäreitä ihan noin alas. En tiedä mitä muut sanovat mutta itse sanoisin näin, sillain että pysyy jännitys. :)
Sillain että kahvat ovat korvien kohdalla.

Itse sanoisin että älä päästä pystärissä kässäreitä ihan noin alas. En tiedä mitä muut sanovat mutta itse sanoisin näin, sillain että pysyy jännitys. :)
Samaa vinkkaisin. Jos itse vien nuin alas painot pystärissä, niin tuntuu että alkaa enempi selkä työstämään kuin varsinaisesti olkapäät, ja se tuntuma katoaa tosi helposti. Itse jätän painot siihen kun tulee noin 90-asteen kulma kätöseen, ja siitä sitten ylös.

Sen verran tarttee kehua että kyllä Feenixistä aikamoinen salikarju on kuoriutunut pienessä ajassa. Kokonaisvaltaisesti näyttää pirun hyviltä nuo treenit.

Sen verran tarttee kehua että kyllä Feenixistä aikamoinen salikarju on kuoriutunut pienessä ajassa. Kokonaisvaltaisesti näyttää pirun hyviltä nuo treenit.

Näin tekee, hiton hyvältä näyttää noinkin vähällä treenaamisella.

edit. Intoxication: Kyllä on äijä tikissä

Sillain että kahvat ovat korvien kohdalla.

Samaa vinkkaisin. Jos itse vien nuin alas painot pystärissä, niin tuntuu että alkaa enempi selkä työstämään kuin varsinaisesti olkapäät, ja se tuntuma katoaa tosi helposti. Itse jätän painot siihen kun tulee noin 90-asteen kulma kätöseen, ja siitä sitten ylös.

Näin tekee, hiton hyvältä näyttää noinkin vähällä treenaamisella.

Kiitoksia oikein paljon! :) Saa uutta voimaa näistä kehuista :D Itsekin olen ihan tyytyväinen tähän kehitykseen joka on ollut nopeeta kun vieläkin muistelee 5kk taaksepäin 40kg penkkailut, mavet sun muut, kyykyssä lähin tangosta ja 30kg :D Onneks kaikesta on blogis ylhäällä liikkeet ja painot niin saa sitten joskus vanhana tai pitäskö sanoa "sitten kun mä oon ISO" lueskella niitä tekstejä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom