Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Intoxication: Voimmoo löytyy...ehkä vähän alkaa jo liikaa painaan rauta kun tekniikka hajoaa (olkapäät valahtaa) mutta hiton raakaa menoa äijällä niinkuin aina
^^ Oli komia tuo ihmislippu, kieltämättä. Omalla kohdallani toi menee kategoriaan "ehkä vielä jonain päivänä..."
Se sun leuanvetovideokin oli aika jees. Tuli itelleki sitä katellessa ihan himo lähteä lenkkipolun tangolle huhkimaan.
Feenix82, sä vaellat/sipsutat todella kauas telineistä noissa kyykyissä. Yksi askel taakse ja toinen jalka viereen.
Toi 140 jäi kyllä harmittamaan kun oli niin lähellä....
Ai vittu kun oli lähellä!
Meillä oli joskus samanlaiset lakanat, meillä ei ollut tapana pitää niitä seinällä silloin kuitenkaan :D
Vähän sama tilanne ku kaverilla joskus, olis saanu tangon telineisiin jo mut ei tajunnu ku ei ollu kädet ihan suorina :D Ja sitte vitutti ja paljo
Ei se kuulemma lakana oo, joku "seinävaate" tai joku vastaava on olevinaan
Kyykky on ihan hyvän näköistä ja kyllä hack yleensä pohjasta vedetään eli hyvällä mallilla sun tekniikat on.
Samaa vinkkaisin. Jos itse vien nuin alas painot pystärissä, niin tuntuu että alkaa enempi selkä työstämään kuin varsinaisesti olkapäät, ja se tuntuma katoaa tosi helposti. Itse jätän painot siihen kun tulee noin 90-asteen kulma kätöseen, ja siitä sitten ylös.Itse sanoisin että älä päästä pystärissä kässäreitä ihan noin alas. En tiedä mitä muut sanovat mutta itse sanoisin näin, sillain että pysyy jännitys.
Sen verran tarttee kehua että kyllä Feenixistä aikamoinen salikarju on kuoriutunut pienessä ajassa. Kokonaisvaltaisesti näyttää pirun hyviltä nuo treenit.
Itse sanoisin että älä päästä pystärissä kässäreitä ihan noin alas. En tiedä mitä muut sanovat mutta itse sanoisin näin, sillain että pysyy jännitys.
Sillain että kahvat ovat korvien kohdalla.
Samaa vinkkaisin. Jos itse vien nuin alas painot pystärissä, niin tuntuu että alkaa enempi selkä työstämään kuin varsinaisesti olkapäät, ja se tuntuma katoaa tosi helposti. Itse jätän painot siihen kun tulee noin 90-asteen kulma kätöseen, ja siitä sitten ylös.
Sen verran tarttee kehua että kyllä Feenixistä aikamoinen salikarju on kuoriutunut pienessä ajassa. Kokonaisvaltaisesti näyttää pirun hyviltä nuo treenit.
Näin tekee, hiton hyvältä näyttää noinkin vähällä treenaamisella.