Pakkislaisten omia treenivideoita


View: https://vm.tiktok.com/ZGJmnDjax/


Linkistä löytyy viime viikon mavet, jotka pystyin kuvaamaan. Samalla tuli heitettyä henkilökohtainen pr 95kg vikassa nostossa joka näkyy videolta. Satku liimautu maahan kiinni. Tekniikkavinkkejä saa antaa! Viime vuonna aloittelin tekniikkaa hiomaan ja 30kg oli tangossa. 😅

Kyykky ja mave sivulta kuvattu lantion korkeudelta niin näkee tekniikan ja sen mahdolliset puutteet ihan eri tavalla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lets make Pakkis great again!
En tiiä, varmaan olis pitäny kirjautua jonnekin et olis ne mainitut kyykyt nähny?
Varmaan, en oo tiktok käyttäjä.
Hauskaa kun olin oikeesti täysin ilman kaksimielisyyttä liikkeellä, jos haluan kattella perseitä netis, etsin niitä sitten varta vasten :D
 
Joo liikkuvuuden kans on tekemistä. Nämä oli ekat etukyykyt ikinä. Painot on pienet vielä, kun syksyllä poistivat multa ylimmän kylkiluun ja helmikuussa niskarangassa välilevyn pullistuma. Joten vielä hinkataan tekniikkaa. Mut mä olen jostain syystä kaikis kyykyis tosi etukenossa. Tää etukyykky tuntu parhaimmalta, joten jatkan varmaan sen hinkkaamista. Luulis jelppivän takakyykyn etukenoisuuteenki. 🫣
Too o

Etukyykyssä kyl myös pystympää selkää. Toi oli takakyykky tanko edessä
 
Joo liikkuvuuden kans on tekemistä. Nämä oli ekat etukyykyt ikinä. Painot on pienet vielä, kun syksyllä poistivat multa ylimmän kylkiluun ja helmikuussa niskarangassa välilevyn pullistuma. Joten vielä hinkataan tekniikkaa. Mut mä olen jostain syystä kaikis kyykyis tosi etukenossa. Tää etukyykky tuntu parhaimmalta, joten jatkan varmaan sen hinkkaamista. Luulis jelppivän takakyykyn etukenoisuuteenki. 🫣
takakyykky saakin mennä etukenossa, siinä ei oo mitään pahaa jos se tapahtuu oikein
 
Ei ainakaa omaan silmään mitään isompaa vikaa, hyvää tekemistä. Maven vois ehkä laskee alas vauhdikkaammin, mut ei tuossakaa vikaa. Muistaa vaa ettei yhtäkkiä kesken laskun ala jarrutella.
 
Back
Ylös Bottom