Pakkislaisten omia treenivideoita

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Niin olen. Olen sen jo tässä ketjussa pari kolme sivua taaksepäin maininnutkin, että olen joskus kolmisen vuotta sitten niin kommentoinut. Ja jos aiot seuraavaksi kysyä että käytitkö kolme vuotta sitten, vastaan "en kommentoi" ;)

Ei pahalla :piis:

Ei muuta kysyttävää. Hienoja nostoja siitä huolimatta.

Toi Heimopäällikön karjasu tuntu tulevan aika sydämestä kyllä, toistaseks hienoin toteamus minkä oon vastaavaan suoritukseen liittyen kuullu :D

Mistä toi käsien ylös nostaminen ennen nostoa juurtuu? Nähnyt aika monesti juuri videoissa ihmisten tekevän tota, en omalla salilla missä on pari noita yli 200kg vetäjiäkin.

http://www.youtube.com/watch?v=p1L4apMudtE&feature=feedlik

Siinä ois vähän treenejä videokoosteen muodossa täältä Pohjosen suunnalta.
Hyvä tiimi ollaan saatu kasaan niin alkanut tuloksetkin lähteen etiäpäin

Ohhoh, kylläpä Ossi on kasvanu sitten yläasteen. Hienoja suorituksia kaikki tyyni :rock: ! Teillä on vaan etulyöntiasema kun olen kuullu että Kemissä rauta on paljon kevyempää... :D

Ohhoh, kylläpä Ossi on kasvanu sitten yläasteen. Hienoja suorituksia kaikki tyyni :rock: ! Teillä on vaan etulyöntiasema kun olen kuullu että Kemissä rauta on paljon kevyempää... :D

Sen takia jätkillä varmaan onkin tapana treenata Rollossa että olis edes vähän haastetta.. :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Viime viikolla tuli taas maksimit testattua, edelliset testit oli loppukesästä/alkusyksynä. Kyykky 165kg --> 180kg, Penkki 95kg --> 105kg, Mave 185kg --> 220kg, paino 90kg --> 94kg. Penkki ja mave otettua pikkusen kipeänä, ja etenkin mavessa tuntu, että keskiropasta ei kauheasti saanu puristettua irti, eli aika kissanselkä vetoja... Joku tietysti sanoo, että maksimiraudoissa tekniikka kusee, mutta tuli otettua 2x210kg pari viikkoa ennen tota maksimia, ja ainakin reenikavereiden mielestä jonkin verran "puhtaammin" ;) Ja 18 vuotta pärähti täyteen helmikuun alussa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Rohkea kaveri. Ei edes yrittäny vetää mavea puhtaasti. Voimoo vissiin silti löytyy. :)

230kg olis tullu kevyesti ylös jos olisit se selkä olis ollu suorana jo lähdöstä asti. Toi kyykky nyt näytti paljon pahemmalta koska se selkä liikku kesken suorituksen.

Noh harvalla se tekniikka täysin kasassa kestää, kun oikea maksimi otetaan. Mavessa tosiaan lähtöasento kuntoon, niin rauta kevenee entisestään.

Hyviä nostoja nuorella kaverilla!

Hyviä nostoja hammerilta ! Tosin tekniikkassa varmaan parantamista.

Pistetään nyt oma kyykky tänne sitten:

Tosta kuvakulmasta näyttää että polvet menis paljonkin yli varvaslinjan mutta ei se ihan niin ole kuitenkaan. Vapaasti saa antaa kritiikkiä, huono olen kyykkäämään :) Varmaan jäi vähän varaakin, mutta ei uskalla ilman mitään varmistusta koittaa.

Ei oo pitkään aikaan kyykky kulkenu, jos se nyt tästä lähtis !

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Katohan, parikin hyvää videota tälle illalle. Intoxicationia vaivaa edelleen se tassun hierominen, mutta itte kyykyt meni kyllä hyvin :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom