Pakkislaisten omia treenivideoita

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
200kg RAW-kyykkyä, ei edes tiukka.. ;) Ja loppuun perinteiset ennätysnaurut! :D :D
Ei helevata kun pistää naurattaan aina noi sun enkkaröhötykset! Itseltäni pääsi vastaavanlainen urahdusnaurahdus lähinnä ironisesti, kun tuntui taas veto niin raskaalta :D

Mainiota kyykkäystä :thumbs:

Helkkarin helppo homma kun on noin läski !!! Ennen vuodenvaihetta edelle.

Jepa

Kova on uho ainakin.. ;)

Ei helevata kun pistää naurattaan aina noi sun enkkaröhötykset! Itseltäni pääsi vastaavanlainen urahdusnaurahdus lähinnä ironisesti, kun tuntui taas veto niin raskaalta :D

Mainiota kyykkäystä :thumbs:

Näkyy tuo ennätysnauru tulevan tahtomattaanki! :D

Sattu selkään pelkkä kattominenkin, mut tuli se nyt ylös kuitenkin :)

no eihän toi nyt niin paha ollu, pientä kiertoa kropassa ja kone ehkä yski vähän puolessa välissä mutta muuten ihan kelpo nosto.

Jep, rumaksi meni kyllä, mutta ei menny selkä jumiin tms. kun tuon kyykyn päälle tein 5-10cm polven alta vetoja ilman vyötä 240kg asti, ja kohtuu terävästi ja kevyesti vielä. :)

nice squatting! :D ilkka on selkeesti kade!"#!#!"¤
Ladyhaba; Oon aika varma että sitku laitat vähä lisää painoa tankoo ni toi kulma häviää, kun einiitä kovin raskaita enää jaksa vetää kyllä muualle ku ylöspäi. :) Toihan näytti oikeestaan tosi kevyeltä vielä.

Tuo ennätysnauru on pakko opetella.

Vai onko se lahja joka on tullut jo syntymässä?

En ole oikeastaan koskaan kokeillut tosissani sotilaspenkki(nyk. voimapunnerrus) maksimia, mutta tänään päätin sen tehdä ja tässä päivän saldo: 1x140 ja 1x160kg rinnalla pysäyttäen, 1x180KG PR ja 10x130KG PR. Vähän kovempaa tulosta odotin, mutta tyydytään nyt tähän sitten tällä kertaa. http://www.youtube.com/watch?v=Jjpy3gOGxsc

Pakko perkele mainita, että hyvät naurut sai aikaiseksi kun reissusta tuli ja luki tätä ketjua tuon mun edellisen videon jälkeen. Usiampi sivu kauhiaa paskanjauhantaa meikän kyykyistä ja ihme tappelua. Hyvä että syntyy keskustelua, kai se on silloin video paikkansa ansainnut.:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Juu _natural_ hyvää settiä, mutku oot vissii roinaaja niin se vähän niinku mitätöi tulokses :D

Aika hyvä provo, kieltämättä sain hyvät naurut kiitos siitä:D Tosiaan olen tässä ketjussa jo pariin otteeseen kommentoinut roinaan sanomalla "roinaa en käytä, uskoo ken tahtoo". Terveisin 187cm/93.4 kg roinari ;)

Juu _natural_ hyvää settiä, mutku oot vissii roinaaja niin se vähän niinku mitätöi tulokses :D

Kyllä näin on. Sustapiikki kerran pari viikkoon perseeseen yhden vuoden ajan, ja kohta 90 kilon penkkaaja penaa 180 kiloa sotilaspenkistä. Ja helposti.

Hienoja nostoja naturalilta!

Aika hyvä provo, kieltämättä sain hyvät naurut kiitos siitä:D Tosiaan olen tässä ketjussa jo pariin otteeseen kommentoinut roinaan sanomalla "roinaa en käytä, uskoo ken tahtoo". Terveisin 187cm/93.4 kg roinari ;)

Mutta oletko käyttänyt? ;)

Olet myös kommentoinut kyselyihin, että "en kommentoi", vai muistanko ihan väärin?

Mutta oletko käyttänyt? ;)

Olet myös kommentoinut kyselyihin, että "en kommentoi", vai muistanko ihan väärin?

Niin olen. Olen sen jo tässä ketjussa pari kolme sivua taaksepäin maininnutkin, että olen joskus kolmisen vuotta sitten niin kommentoinut. Ja jos aiot seuraavaksi kysyä että käytitkö kolme vuotta sitten, vastaan "en kommentoi" ;)

Ei pahalla :piis:

Suositut

Back
Ylös Bottom