Hassua. mulla on aika sama tilanne painon suhteen nykyään. Enimmillään ollut 95-97kg/190cm, nykyään 81-83kg. Lähtötaso ennen treeniä oli joku 63-65kg. eli auschwiz-moodi, olen erittäin hoikkarakenteinen. Voimatasot eivät ole noudattaneet ihan samaa kaavaa kuin sinulla, takakyykyyssä, pystärissä ja mavessa isompi elopaino korreloi voimatasojen kanssa. Sitten kun puhutaan eri liikkeistä, niin etukyykyssä, penkissä, dipissä ja leuoissa parhaat tulokset tulivat 90-92kg painoisena. Nyt painon ollessa vain vähän päälle 80kg, voimatasot kaikissa liikkeissä ovat tippuneet. Eli se "sweet spot" painon suhteen pyörii luultavasti jossain
Onks joku syy miks noin alas painon päästänyt?? Ite saman pituinen kun sinä ja punttia harrastavalle 190cm on kyllä tosi matala paino. Ite painanut viimeks 84kg joskus amiksen tokalla ja olin kyllä erittäin laiha...Hassua. mulla on aika sama tilanne painon suhteen nykyään. Enimmillään ollut 95-97kg/190cm, nykyään 81-83kg. Lähtötaso ennen treeniä oli joku 63-65kg. eli auschwiz-moodi, olen erittäin hoikkarakenteinen. Voimatasot eivät ole noudattaneet ihan samaa kaavaa kuin sinulla, takakyykyyssä, pystärissä ja mavessa isompi elopaino korreloi voimatasojen kanssa. Sitten kun puhutaan eri liikkeistä, niin etukyykyssä, penkissä, dipissä ja leuoissa parhaat tulokset tulivat 90-92kg painoisena. Nyt painon ollessa vain vähän päälle 80kg, voimatasot kaikissa liikkeissä ovat tippuneet. Eli se "sweet spot" painon suhteen pyörii luultavasti jossain 90-95kg välissä.