Pakkislaisten omia treenivideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Päivän erikoinen nopeuspenkki kapeella:
View: https://youtu.be/vS_kd5cdwh8

Jotka Hallituskadun Wolfilla käyny joskus niin muistaa ton Rike's pöllin. Tää on siitä muunnelma, 12cm "lankku". Tää on mulle ainakin paljon helpompi nostaa kun lankut rinnalla nostaen. Saas nähä mitä tuolla saa max effort päivänä kapeella otteella. Tää 105-110 kevyt nopeuteen oli. Harjun 10x100 pystäri pitää yrittää nokittaa tässä joku päivä😉

Hieno pöllipenkki, tommosta ei oo tullukaan aiemmin vastaan 👍
 
Innostuttiin sitten kyykkäämään vielä päälle. Isoja ykkösiä teki mieli testata ton ranteen kanssa pelleilyn jälkeen ja hämmästyksekseni 185kg tuntui jotenkin helpommalta kuin 170kg. No, siitähän se idea sitten lähti ja kyykkyennätys meni uusiksi. Ja nyt pitäisi olla syvyyskin kisatasolla. Ainakaan tuon alemmas en tällä hetkellä pääse 😅

Ykköset matkalla ennätystä 170kg - 205kg

View: https://www.instagram.com/p/COv_Vh7nnEB/?utm_source=ig_web_copy_link

210kg ennätyskyykky

View: https://www.instagram.com/p/COv_zESHP27/?utm_source=ig_web_copy_link
 
Tämä menee nyt ihan spämmäämiseksi mutta nyt kuitenkin... 12.5.2020 alkoi mun puntti- ja voimanostotreenit ja siitä ollaan nyt se vuosi kuljettu. Hirviä addiktio iski nimenomaan numeroihin ja isompiin painoihin ja sitä myötä voimanostoon ja siitä iso kiitos tottakai kuuluu tälle foorumille. Tulin tänne räkänokkana kyselemään apuja ja niitä olen runsaasti saanut kuten myös kyselemättäkin vinkkejä ja huomioita jotka on parantanut mun tekemistä. Ensimmäisen treenivuoden saldoksi jäi 565kg totaali joka on paljon enemmän mitä uskalsin odottaa. Tässä haluan siis kiittää kaikkia teitä tsemppaajia ja ohjeistajia tämän ensimmäisen vuoden aikana, ootte pitänyt mun inspiraation ja kehittymisen halun ylhäällä koko matkan.

Tässä nyt ne isoimmat ykköset voimanostokisojen lajeista. Onhan ne täällä ollut jo ennestään mutta toivottavasti kertaus ei pahasti haittaa 😅 Tästä on hyvä lähteä kohti seuraavia tavoitteita jotka ovat mm. 600kg totaali, 250kg maastaveto ja 120kg-125kg penkki. Kyykkyynkin jäi vielä varoja mutta se on vielä niin tuore ennätys ettei vielä ole ehtinyt miettiä tulevaa 😂


View: https://www.instagram.com/p/COyNvnMnk9s/?utm_source=ig_web_copy_link
 
Headspinin kehitys voimatasoissa on kyllä kowa, kun ottaa huomioon kuinka nopeasti tulokset ovat tulleet. Sulla oli muistaakseni jotain elämäntapamuutosta samalla, mitenkäs sen suhteen on edennyt, tuleeko oma paino alas samalla kun ykkösenkat paukkuu?
 
Headspinin kehitys voimatasoissa on kyllä kowa, kun ottaa huomioon kuinka nopeasti tulokset ovat tulleet. Sulla oli muistaakseni jotain elämäntapamuutosta samalla, mitenkäs sen suhteen on edennyt, tuleeko oma paino alas samalla kun ykkösenkat paukkuu?
Alkujaan ideana oli se kilojen laihduttaminen mutta sitten tosiaan enempi alko kiinnostamaan bodauksen jälkeen voimanosto. Eli edelleen ollaan läskejä ja vähän ollaan saatu senttejä vyötäröltä lihaksien näköiksi. Siltii varsinkini viimeisen 2kk aikana on kyllä tullut kiloja lisää mahan päälle koska henkinen puoli ei pyöri niin hyvin kuin haluaisi. Vaikka sen kävisi salilla 4-5 kertaa viikossa, 1-3h kerrallaan niin silti tälläselle addiktille ja muuten heikolle se on hyvin vähän aikaa päivässä. Eli valitettavasti olen edelleen nirso alkoholille ja muille herkuille. Sillä ikää kyllä elämäntapamuutos ei ole kyllä mitenkään parhaalla tavalla mukana tämän kehityksen kanssa...
 
Alkujaan ideana oli se kilojen laihduttaminen mutta sitten tosiaan enempi alko kiinnostamaan bodauksen jälkeen voimanosto. Eli edelleen ollaan läskejä ja vähän ollaan saatu senttejä vyötäröltä lihaksien näköiksi. Siltii varsinkini viimeisen 2kk aikana on kyllä tullut kiloja lisää mahan päälle koska henkinen puoli ei pyöri niin hyvin kuin haluaisi. Vaikka sen kävisi salilla 4-5 kertaa viikossa, 1-3h kerrallaan niin silti tälläselle addiktille ja muuten heikolle se on hyvin vähän aikaa päivässä. Eli valitettavasti olen edelleen nirso alkoholille ja muille herkuille. Sillä ikää kyllä elämäntapamuutos ei ole kyllä mitenkään parhaalla tavalla mukana tämän kehityksen kanssa...
Mutta suunta on oikea ja tilanne lienee parempi kuin vuosi sitten ja vuoden päästä on taas parempi. Tolla tahdillahan se on 700kg kasassa 2022 aikana.
 
Back
Ylös Bottom