kyllä! Mulla on kaikki voimaan liittyvä mukkelis makkelis, mut jos sitä vähän saatas. Heikko kuin mikä
Noh mut Siula on ammattiauttaja joten eiköhän tuo puoli korjaannu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kyllä! Mulla on kaikki voimaan liittyvä mukkelis makkelis, mut jos sitä vähän saatas. Heikko kuin mikä
Itse grindasin eka kerran 200kg takakyykyssä aikanaan parhaan sarjatuloksen ollessa 4x160kg. .
Vanhoista treenipäiväkirjoista kaivelin iteltä 6*170 ja 5*180. Sillon oli takakyykky päivästä riippuen 200-210. Aina meni nokalleen sillon kun kyykky epäonnistui. Ikinä en vain päässyt kunnolla ottaan maksimeita ulos kun aina tuli joku pikku vaiva päälle... Aina olin kuitenkin kovempi sarjoissa kun maksimeissa. Penkissä korostui vielä enemmän.Hassua kyllä miten voi nämä suhteet heitellä. Itse grindasin eka kerran 200kg takakyykyssä aikanaan parhaan sarjatuloksen ollessa 4x160kg. Joskin siihen aikaan se kyykkääminen oli teknisesti hyvin haastavaa varsinkin sarjoissa, koska tuppasi lantio karkaamaan taakse, niin joka toisto piti ylikorostetun tarkasti ottaa sen ongelman takia. Ja pohjasta kyykin niin ei voi syvyydellä selitellä. Penkissä sitten onkin paljon huonompi maksimi suhteellisesti aina ollut sarjoihin nähden mitä kyykyissä ja vedoissa. Sitä nyt on moninverroin kyllä hinkattukin.
masaf2: Tolla jantterilla kyllä hyvin vahvasti toi toistokeston heikkous ilmenee. Suurin osa treeneistä kantsis tehdä 1-4 toiston alueella. Sulla ny oli muutakin estettä sen kehityksen tiellä
Kuvaaja ei ollu ihan juniori nostaja. Kepittää kuitenkin monen täältäkin vielä penkissä.Oliko kuvaaja krapulassa?
Hieno homma jos ikämiehelläkin vielä nivelet kestää penkata. Tuntuu monella olevan varhaiskeski-iässä jo olkanivelet romuna.Kuvaaja ei ollu ihan juniori nostaja. Kepittää kuitenkin monen täältäkin vielä penkissä.