Pakkislaisten omia treenivideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
3kk tuli täyteen kuntosalilla käymistä ja huomenna tulee vielä 33v täyteen ikävuosia. Siksi siis tänään koitettiin rikkoa ennätyksiä penkissä ja mavessa. Penkki jäi valitettavasti alle satkun yrittämisestä huolimatta mutta mavessa jopa pieneksi yllätykseksi saatiin suht puhtaita tuloksia verrattuna aikaisempaan ja uutta ennätystäkin parikin kertaa. Eiköhän molemmissa päästä uusille sataluvuille ensi kuun puolella 🙂

View: https://www.instagram.com/p/CDtWS_eHP4R/?igshid=190sq6tlhcyn4

View: https://www.instagram.com/p/CDtaL5BnCQN/?igshid=oi4vwh0814ib

3kk tuli täyteen kuntosalilla käymistä ja huomenna tulee vielä 33v täyteen ikävuosia. Siksi siis tänään koitettiin rikkoa ennätyksiä penkissä ja mavessa. Penkki jäi valitettavasti alle satkun yrittämisestä huolimatta mutta mavessa jopa pieneksi yllätykseksi saatiin suht puhtaita tuloksia verrattuna aikaisempaan ja uutta ennätystäkin parikin kertaa. Eiköhän molemmissa päästä uusille sataluvuille ensi kuun puolella 🙂

Tuo 190kg oli kevyen näkönen kyllä.

Tuo 190kg oli kevyen näkönen kyllä.

Sen myönnän että tuntui paukkuja olevan enempäänkin. Jätin kuitenkin kokeilematta isompaa kun salille alkoi valua enempi porukkaa ja tangossa oli iso osa salin levyistä. Heti huomasi että pari salikävijää ilahtui kun vapautin levyt muiden käyttöön 🤣🤣

Melkein vaan fiksumpaa, että et rajarautoja ja tiukkoja sarjoja kiskokaan. Kyllä sen varan ite tietää ja treeneisaä turhaakin turhempaa itteensä rikkoa. Helpot enkat on niitä parhaita. Sulla ei oo mihinkää kiire.

Melkein vaan fiksumpaa, että et rajarautoja ja tiukkoja sarjoja kiskokaan. Kyllä sen varan ite tietää ja treeneisaä turhaakin turhempaa itteensä rikkoa. Helpot enkat on niitä parhaita. Sulla ei oo mihinkää kiire.
Tälle peukut👍 Itse kyllä tietää suunnilleen maximinsa, vaikka ei revi apinan raivolla loukkaantumisen riskillä. Aika yleistä kun alottelijat repivät paskalla tekniikalla väkisin maximeita. Headspin jatko noin💪

Huh olipa kevyt 190kg. Himpun jää vielä veto kesken. Eli hartiat jää eteen ja lantion ojennus vajaa. Ne vielä kuntoon👍 Joko muuten oli mankkua?

Juu sen treenaamisen riskeeraaminen toiston parin takia jopa kuukausiksi on aika tyhmää. Mun tallissa ei juuri koskaan vedetä ihan rajarautoja ainakaan riskillä. Harva joutuu kisoissakaan ihan limitille.

Huh olipa kevyt 190kg. Himpun jää vielä veto kesken. Eli hartiat jää eteen ja lantion ojennus vajaa. Ne vielä kuntoon👍 Joko muuten oli mankkua?

Ei ollut lisäaineita eli puhtaasti vaan kädet ja tanko keskenään. Jotenkin vaan tuntui tänään että ote piti tavallista paremmin vaikken ihan hirveästi (eli tasan kerran) olen treenannut otetta roikkumalla ja pitämällä 25kg käsipainoja ylhäällä.

Edit. Unohtu kommentoida tuohon hartia- ja lantio-asiaan. Oon kyllä yrittänyt tuohon keskittyä mutta en ole varma että onko se mun muhkea muotoni vaan vaiko paska tekniikka ettei itse loppurutistusta näy lopussa. Näissä suorituksissa olin mukamas loppurutiskuksen tekemässä hartioilla ja lantioilla.

Viimeksi muokattu:
Juu sen treenaamisen riskeeraaminen toiston parin takia jopa kuukausiksi on aika tyhmää. Mun tallissa ei juuri koskaan vedetä ihan rajarautoja ainakaan riskillä. Harva joutuu kisoissakaan ihan limitille.
Täytyy sanoo että tollanen meininki jossa ei rajoja kokeilla tuntuu aika tylsälle tavalle reenata mun mielestä Voi olla hyvä tapa reenata voimanostoo, sitä en epäile. Vaatii kurinalasuutta. Itellä omien rajojen testailu on se juttu ja sillä tyylillä reenaaminen on mukavaa. Ei tietenkään yhtä mittaa mutta aina toisinaan tappiin asti. Se on parasta koko touhussa. Toinen juttu on se että maksimi tippuu jonkun verran jos ei sitä pidä yllä menemällä säännöllisesti sen tuntumaan, ainakin mulla. Sitten sen vanhan maksin saavuttamiseen menee aikaa ja sen takia pyöritään samoissa raudoissa vuosikausia. Tiedän että sulla on kovasti tietoo näistä asioista. Tää on vaan mun oma kokemus voimailusta ja tyyli reenata josta tykkään. Loukkaantumisaltis kylläkin, se on tullut todella koettua.

Voihan sitä noinkin äkkiseltään ajatella. Tylsäksi mun treenejä ei kuitenkaan koskaan oo sanottu, vaikkei niiden mitään sirkusta pidäkään olla. Eli en usko, että ihan selvillä oot mun metodeista.

Mulla käytännössä kaikki valmennettavat käyttää ns. ylirautaherättelyjä työkaluna valmistaan kroppaa ite treeniin, mutta myös ylläpitämään/ kehittämään maksimitasoja. Nää on käytössä ympäri vuoden lähes kaikilla. Kisoihinkin on aika helppo mennä suht lyhyellä varoitusajalla. Eli ei sieltä huipputasoltakaan kauas mennä ees peruskaudella.

Rajojen hakeminen ei oo sekään poissuljettua, mutta tappiin asti vedettyjen sarjojen haitat on hyötyjä suuremmat. Sen takia niitä harvemmin tehdään. Useammin penkille kuin kyykylle ja vedolle. Suuri osa tekee toistomaksimitreenejä kuitenkin suht säännöllisesti ihan ärsykevaihtelu- ja testimielessäkin. Tekeepä jotkut yli 90% raudoilla treenejä useemman kerran viikossakin.

Se, ettei sarjoja tehdä usein loppuun ei tarkota, että treenit ois kovinkaan helppoja suhteellisellakaan asteikolla. Ja jos nyt ite tietää, että yks toisto tulis vielä, se tieto riittää. Sillä yhellä ylimääräisellä toistolla ei voiteta mitään.

Jton hommassa mukana olevana voin selventää tuota maksimihommaa, että tehdään kyllä toistomax ja teknisiä maksimia. On eriasia vetää peräsuoli pitkällä loppuun asti..

Ite olen näitä peräsuolityyppejä reeneissä ja nyt se on toiminu viimisen vuoden ainakin. Tosin välillä millon mikäkin paikka kipeytyny. Tässä iässä varmaan vaivoja olis tyylillä kun tyylillä. Yleensä yks kova nosto ja päälle pari helppoo sarjaa vn variaatioliikettä+avut. kolme kovaa treeniä putkeen ja lepo pvä Sen jälkeen kolme nopeustreeniä ja lepo pvä. Perus sarjatreeniä on kyllä monta vuotta takana. Uskon omalla kohdalla westsidetyyppiseen harjotteluun. Tylsäksi sanoin sen ettei saa painaa menemään täysillä kaikki pelissä. Se on parasta. Järkevyydestä en sano muuta kun sen että tässä iässä olen tehnyt ennätykseni joka lajissa. Tämän enempää en filmisivua terrorisoi.

Ite olen näitä peräsuolityyppejä reeneissä ja nyt se on toiminu viimisen vuoden ainakin. Tosin välillä millon mikäkin paikka kipeytyny. Tässä iässä varmaan vaivoja olis tyylillä kun tyylillä. Yleensä yks kova nosto ja päälle pari helppoo sarjaa vn variaatioliikettä+avut. kolme kovaa treeniä putkeen ja lepo pvä Sen jälkeen kolme nopeustreeniä ja lepo pvä. Perus sarjatreeniä on kyllä monta vuotta takana. Uskon omalla kohdalla westsidetyyppiseen harjotteluun. Tylsäksi sanoin sen ettei saa painaa menemään täysillä kaikki pelissä. Se on parasta. Järkevyydestä en sano muuta kun sen että tässä iässä olen tehnyt ennätykseni joka lajissa. Tämän enempää en filmisivua terrorisoi.
Jos on ihan conjugatea niin siellähän se maksimitreeni on suunniteltu osa, tätä harrastan itsekin. Järkihän siinäkin touhussa on kyllä oltava. Miksi et tee vuorotellen raskaita ja nopeita westside mallilla? Ykkösiä on aika mahdoton tehdä usemmin kuin kerran viikkoon.

Jos on ihan conjugatea niin siellähän se maksimitreeni on suunniteltu osa, tätä harrastan itsekin. Järkihän siinäkin touhussa on kyllä oltava. Miksi et tee vuorotellen raskaita ja nopeita westside mallilla? Ykkösiä on aika mahdoton tehdä usemmin kuin kerran viikkoon.
Teen näin koska sillon saan ylimääräsen päivän palautua kovien reenien välillä. 1pvä jk kova, 2 pp kova, 3 mave kova, 4 lepo, 5 nopeus jk, 6 nopeus pp, 7nopeus mave, 8 lepo. Ei viikkokierto. Kerran 8 pvässä kova.

Teen näin koska sillon saan ylimääräsen päivän palautua kovien reenien välillä. 1pvä jk kova, 2 pp kova, 3 mave kova, 4 lepo, 5 nopeus jk, 6 nopeus pp, 7nopeus mave, 8 lepo. Ei viikkokierto. Kerran 8 pvässä kova.
Samahan se olisi sitten vaan tehdä se 4-jakoinen kolmena päivänä viikossa. Tai sitten harvemmin vetoja ja kyykkyistä tekee hankalampia niin ei oo hermosto romuna joka kerta maksimien jälkeen.

Samahan se olisi sitten vaan tehdä se 4-jakoinen kolmena päivänä viikossa. Tai sitten harvemmin vetoja ja kyykkyistä tekee hankalampia niin ei oo hermosto romuna joka kerta maksimien jälkeen.
En nyt tiedä tarkalleen mitä tarkotat. Reenaan noin miten kirjotin ja jatkan sillä kun tulosta tulee. Nopeusreenit on tärkeitä mielestäni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom