Pakkislaisten omia treenivideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Millanen vamma tuli? Prolapsi?
Joo. Tai ensin siinä yliojennksessa protruusio, jonka sain vuosien kuluessa siedettävään kuntoon jättämällä vedot ja kovat kyykyt kokonaan pois. Mutta jääräpää kun olin, niin piti alkaa uudelleen tekemään maksimikyykkyjä, joka aiheutti sitten kunnon prolapsin. Pahimmillaan jalasta hävisi tunto ja voima niin, että pelkäsin jo halvaantumista. Leikkausta ei kuitenkaan koskaan tehty. Nyt taas vähän parempi, kun malttaa treenata selän ehdoilla. Yläkroppaa voi ottaa käytännössä normaalisti, mutta kyykyt ja maastavedot on nyt kokonaan pois.

Mitenkä nuo tuolit pysyy paikoillaan ? Ai kamala jos kaatuisivat.
Näyttäis olevan jotain tiiliä kasattuna penkeille. Mutta silti.. :X3:
Itse tein eilen kotona pohkeita seisten 4x4 puupalikan päällä. Käppärit olin juuri laittanut sivuun ja jatkoin omalla painolla (pudotussarja)
Se saakelin puupalikka pyörähti jalkojen alla ja meinasin heittää kunnon pannut. Jäätävä pamauskin tuli siitä, kun se palikka kääntyi. :rolleyes:

Näyttäis olevan jotain tiiliä kasattuna penkeille. Mutta silti.. :X3:
Itse tein eilen kotona pohkeita seisten 4x4 puupalikan päällä. Käppärit olin juuri laittanut sivuun ja jatkoin omalla painolla (pudotussarja)
Se saakelin puupalikka pyörähti jalkojen alla ja meinasin heittää kunnon pannut. Jäätävä pamauskin tuli siitä, kun se palikka kääntyi. :rolleyes:
Nuo pohje viritelmät ovat kauheita. Varsinkin steppilauta jutut...Niin korkea jos keikahtaa on nilkka ja akillesjänne vaarassa. Aina parempi tehdä yhdellä jalalla jos ei ole kunnon välineitä. Itselle riittää oma paino. Kässäri käteen jos ei riitä.

Perhana vuoden treenillä 172,5. Itellä vasta reippa 10 vuotta takana, joista viimeset pari vuotta keskittyny ihan voimailuun, ja näyttäs siltä, että ehkä joskus voisin tohon lukuun päästä. Minkä ikäinen olit tossa, kun treenit alkoi, ja onko paino noussut paljon treenivuosien kanssa?

Täytin 26v tammikuussa 2008 kehopaino oli silloin 137.5kg isoimmillaan ja päätin,että nyt on jotain tehtävä. Kehopaino on tullut siis alas nyt sen 17.5kg tuosta aloituksesta.
Sellainen muistikuva on että 1v aikana sain penkin nousemaan 120-177.5kg ja toisena vuotena 177.5-195kg sitten tyssäsi.
Näin jälkikäteen kun katsoo niin olisi se ollut hienoa,että joku olisi hieman tekniikoita vinkannut,mutta näillä mennään. :)

Kyllä ne raudat sieltä tulevat kun tarpeeksi omistaudut asialle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom