Varo, ettet yliojenna selkää lopussa. Itse oon rikkonut oman selkäni sillä virheellä joskus.
Millanen vamma tuli? Prolapsi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varo, ettet yliojenna selkää lopussa. Itse oon rikkonut oman selkäni sillä virheellä joskus.
Joo. Tai ensin siinä yliojennksessa protruusio, jonka sain vuosien kuluessa siedettävään kuntoon jättämällä vedot ja kovat kyykyt kokonaan pois. Mutta jääräpää kun olin, niin piti alkaa uudelleen tekemään maksimikyykkyjä, joka aiheutti sitten kunnon prolapsin. Pahimmillaan jalasta hävisi tunto ja voima niin, että pelkäsin jo halvaantumista. Leikkausta ei kuitenkaan koskaan tehty. Nyt taas vähän parempi, kun malttaa treenata selän ehdoilla. Yläkroppaa voi ottaa käytännössä normaalisti, mutta kyykyt ja maastavedot on nyt kokonaan pois.Millanen vamma tuli? Prolapsi?
80 kg (oma kehonpaino, yhteensä 160 kg) dippi pienellä paussilla.
Olisin yrittänyt 90 kg, mutta ei oikeastaan ole enää tilaa lisätä painoja.
View: https://www.instagram.com/p/B_SWOL8hPs3/
Näyttäis olevan jotain tiiliä kasattuna penkeille. Mutta silti..Mitenkä nuo tuolit pysyy paikoillaan ? Ai kamala jos kaatuisivat.
Nuo pohje viritelmät ovat kauheita. Varsinkin steppilauta jutut...Niin korkea jos keikahtaa on nilkka ja akillesjänne vaarassa. Aina parempi tehdä yhdellä jalalla jos ei ole kunnon välineitä. Itselle riittää oma paino. Kässäri käteen jos ei riitä.Näyttäis olevan jotain tiiliä kasattuna penkeille. Mutta silti..
Itse tein eilen kotona pohkeita seisten 4x4 puupalikan päällä. Käppärit olin juuri laittanut sivuun ja jatkoin omalla painolla (pudotussarja)
Se saakelin puupalikka pyörähti jalkojen alla ja meinasin heittää kunnon pannut. Jäätävä pamauskin tuli siitä, kun se palikka kääntyi.
View: https://www.youtube.com/watch?v=LluWB7DChFI&feature=youtu.be
Hyvää vappua. Väsäilin ajan kuluksi penkin kehitysvideon. Muistakaahan tilailla kanava jos ei vielä ole tilattu.
Oliko alkuvaiheessa joku erityinen syy kapeaan otteeseen? Tuossahan jatkuvasti alusta loppuun ote levenee, kaari ja painot kasvaa