Pakkislaisten omia treenivideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tavoitteena saada 1x80kg Military pressissä. Tällähetkellä voimassa oleva enkka 1x72.5kg (75kg jäi otsalle) ja paras sarja taisi olla 5x60kg (ilman pausseja pohjassa) Nämä ilman peruskuntokautta tai piikkausta. :nolo:
Aloitin tämän 3x4x55kg (ilman pausseja). Eka kuukausi takana ja viimeisimmässä treenissä tuli ylirautana suht kevyt 1x70kg sekä 4x4x60kg (paussit rinnalla). Viikon toisen pystärin teen kotona. Se tangolla/istuen, mutta ilman selkätukea. (Seisten osuisi painot kattoon. :X3:) Siinä 4x8 + stopit rinnalla sekä otsalla. Tavoite olisi 6x6x60kg pausseilla pohjassa, jonka jälkeen enkkayritys.
Ei mulla mitään varsinaista kysymystä ole. Kunhan länkytin lämpimikseni. Suosittelen kyllä tätä systeemiä+ylirautoja muillekin.
Tänään tuli 70kgx1 yliraudan jälkeen
60kgx6x6 (pikkupaussit pohjassa)
Tästä lähdetään sitten tiputtelemaan volyymia ja nostamaan intensiteettiä.
Käytössä siis yliraudat ja 3x4->6x6 niistä kiitokset @jto lle.

View: https://www.instagram.com/p/B58Yvvqgyq-/?igshid=2032j3943455

Tekniikkakommentteja kaivattais. Vai onko tiukassa 2 toiston sarjassa sallittua tehä päi peetä :D Varsiki toka toistossa tuli alhaalla ihmeellinen niiaus.
Syvyydestä sen verran, että oon aiemmin käyttäny aina ns pohjassa asti, mikä ei oo hyvä niin nyt kokeilin aikalailla ekaa kertaa jättää voimanostosääntöjen rajalle, näköjää pikkuse jäi yli nyt kun ei vielä "tunne" sitä kohtaa.

Siellä se heikko naru painaa kylmässä tallissa sellasta reeniä että sokkelista lähtien kaikki mutkalla ja harjapellit repeilee. Vittu mikä äijä :D

Mietin vaan miten tollanen heikko naru kehtaa laitttaa videoo tollasesta räpeltämisestä.

On se kova, ei siitä pääse mihinkään.

Kyllä. Ja lahjatonkin vielä...

Kyllä. Ja lahjatonkin vielä...

Tuota täytyy kyllä nyt vähän itsekin oikaista nyt tällä yli kolmentoista vuoden salikokemuksella ja kohtuullisella valmennuskokemuksella myös, että punnertajana en voi kyllä väittää olevani lahjaton, vaikka niin olen joskus väittänytkin 😁 Tottakai olen sitä, jos vertaa eliittiyksilöihin/maajoukkuenostajiin. Tosin junnunakin sain muutamissa vuosissa melkein kiinni ne teinilahjakkuudet tulostasossa, jotka parikymppisenä olivat raw-penkissä 50kg edellä. On sekin lahjakkuutta urheillessa, että jaksaa panostaa asiaan ja tekee sitä täysillä sillon kun tekee. On niitä lahjakkuuksia vienyt perhe-elämä, viina, naiset jne. Ei sillä kovallakaan lahjakkuudella tee yhtään mitään, jos ei ole yhtään työmoraalia eikä pitkäjänteisyyttä. Ei se lämmitä, jos penkkaat treenaamatta/vuosien treenitauon jälkeen 150 kiloa, mutta siihen se jää kun ei kiinnosta. Minä en oo semmonen luonnonriski kaveri, joka paljoakaan nostaisi mikäli harjoittelussa pidempiä taukoja tulee, vaan heikko ja todella hentonen luontasesti. Kuitenkin se penkki suhteellisesti oli hyvä muihin liikkeisiin nähden jo alkuvaiheessa. Mulla se kehitys ei ole mitään nopeaa, mutta sitä silti tulee pikkuhiljaa, jos vaan riittävästi on focus siinä voimailussa. Eli siis lähtökohdat on heikot, mutta harjoitteluvaste on jopa suhteessa parempi mitä monilla luontaisesti isommilla ja vahvemmilla kavereilla. Kyllä nyt kun on alkanut vuosien jälkeen taas systemaattisesti ja säännöllisesti voimailla, niin nopeasti tuntuu tulosta tulevan. Se alkusysäys on tietysti hermostollista adaptaatiota. Ja tuli tuosta vasteesta mieleen, että jos sitä rinnastaa lihasmassaankin, niin näillä lähtökohdilla ei mitään muskelimiestä voi saada tehtyä, mutta se muutos siihen verrattuna mitä on ollut armeijaikäisenä muutamien treenivuosien jälkeen, on aika iso. Jos se hauis oli inttiin mennessä 33-34cm ja isoimmillaan ollut 50cm suonilla, niin siinäkin aika iso hyppäys. Ainut että kun on alunperin monta vuotta ollut valehtelematta se salin pahin kynäniska, niin semmoseks ei voi tulla kuin ne luontasesti massiivisemmat kaverit. Mutta treenivaste on suhteellisesti ihan hyvä. Samanlaisia laiheliineja tiedän muutamia, jotka myös on jääneet semmosiks tai max. normaalin kaduntallaajan massoihin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
katso liitettä 183831

Tekniikkakommentteja kaivattais. Vai onko tiukassa 2 toiston sarjassa sallittua tehä päi peetä :D Varsiki toka toistossa tuli alhaalla ihmeellinen niiaus.
Syvyydestä sen verran, että oon aiemmin käyttäny aina ns pohjassa asti, mikä ei oo hyvä niin nyt kokeilin aikalailla ekaa kertaa jättää voimanostosääntöjen rajalle, näköjää pikkuse jäi yli nyt kun ei vielä "tunne" sitä kohtaa.
Syvyys on ainakin täysin riittävä harrastelijalle. Ei kannata stressata mistään kisakyykkyjen syvyyksistä jos ei kilpaile. Yhdentekevää onko se sentin yli vai ali. Veikkaan että tuosta syvemmälle kyykättäessä selkä alkaa pyöristymään ja kippaa eteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom