• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Pakkislaisten omia treenivideoita

JP Fux

IFBB PRO
VIP
Liittynyt
13.10.2004
Viestejä
18 437
Penkki etenee. Testiviikon tuloksia: Ilman stoppia 1*170, stopilla 1*162,5kg ja 3max 3*150kg. Lisää nostoihin tuli kolmessa viikossa +5kg / +2,5kg / +5kg.

View: https://www.youtube.com/watch?v=oRfqA4XvIaI


View: https://www.youtube.com/watch?v=dx_0vjGKu4w


150 sarjaan jäi varoja se yksi toisto tod.näk.

Vajaassa kahessa kuussa tulosta tullut:

Omapaino 76 -> 80
Penkki 155 -> 170
Stoppi 150 -> 162,5

Tavote tälle vuuelle oli tuo 170kg salilla. Ens vuonna tavoite on rikkoa arvokisarajoja klassisen puolella. Varmaan alle 83 kilosissa nostan niin pitkään kun tulokset nousee.
 
Viimeksi muokattu:

aikamies

kääpiöiden sukua
Liittynyt
17.12.2018
Viestejä
613
Penkki etenee. Testiviikon tuloksia: Ilman stoppia 1*170, stopilla 1*162,5kg ja 3max 3*150kg. Lisää nostoihin tuli kolmessa viikossa +5kg / +2,5kg / +5kg.

View: https://www.youtube.com/watch?v=oRfqA4XvIaI


View: https://www.youtube.com/watch?v=dx_0vjGKu4w


150 sarjaan jäi varoja se yksi toisto tod.näk.

Vajaassa kahessa kuussa tulosta tullut:

Omapaino 76 -> 80
Penkki 155 -> 170
Stoppi 150 -> 162,5

Tavote tälle vuuelle oli tuo 170kg salilla. Ens vuonna tavoite on rikkoa arvokisarajoja klassisen puolella. Varmaan alle 83 kilosissa nostan niin pitkään kun tulokset nousee.
Hyvää kehitystä sinulla! (y)
 

JP Fux

IFBB PRO
VIP
Liittynyt
13.10.2004
Viestejä
18 437
iHaN vArMasTi sTerOidEjA :mad:







No ei. Hyvää gainausta!
Meinasiks nostella painoa kuinka paljon jos -83kg kisaat? Miten veto ja kyykky kulkee, vai päätitkö alkaa penkkispesialistiksi?
Kiitti!

Jos tulokset jatkaa nousua niin johonkin 84-85 kiloon varmaan nostan aamupainon. Siitä on helppo sitten viikossa tai parissa laskea alle 83 kiloon.

Miulla on tää vuos ollu reisi / perse vammaa, joten oon kyykkyjä ja vetoja keventänyt reilusti. Tulee niitä kuitenkin tehtyä 2-3 x viikko, mutta täysin reiden ehdoilla :)

E: Voimanostossa edelleen tavotteita, sillä erotuksella että en enää ikinä panosta kyykkyyn kummemmin. Otan kilot yhteistulokseen penkistä ja vedosta, koska ne kulkee :D
 

Ahane

VIP
Liittynyt
16.8.2019
Viestejä
73
Siinä on minun ryskäämisiä. Näkyy se suorittamisessa ettei ole yli 180kg ollut käsillä kun viimeksi 10kk sitten. Ja se etten normaalia kaarta voi ottaa paskana olevan selän takia. No pääasia, että edes penkki alkaa kulkea. Kk sitten lähdin 4x140 kunnosta kuukauden sairastelun/ treenitauon jälkeen. Joten tyytyväinen, että nyt pääsi jo tuohon ennen kevennystä. Tästä ohjelmaa ja progressiota rakentamaan lähden penkissä sitten kevennyksen jälkeen. Dieettaamaan tässä myös tosin kohta joutuu.
Vahva ukko olet! Teet varmaan aika paljon penkkiä? Kuinka paljos teet vastapainoksi vetäviä liikkeitä yläselkään? Näin sulla samanlaista "ryhtiongelmaa" kuin itselläni. Eli yläselkä pyöristynyt ja olkapäät kääntyneet eteenpäin. Sekä etuolkapäät ja epäkkäät näyttävät suurilta suhteessa rintaan.
 

_MrSiima

VIP
Liittynyt
17.2.2007
Viestejä
2 993
Vahva ukko olet! Teet varmaan aika paljon penkkiä? Kuinka paljos teet vastapainoksi vetäviä liikkeitä yläselkään? Näin sulla samanlaista "ryhtiongelmaa" kuin itselläni. Eli yläselkä pyöristynyt ja olkapäät kääntyneet eteenpäin. Sekä etuolkapäät ja epäkkäät näyttävät suurilta suhteessa rintaan.
Kerran viikossa oon penkannu pari sarjaa nyt normipenkkiä. Lisäksi smith-pystäriä pari sarjaa viikkoon ja lattiapunnerrusta/vastuskumipenkkiä yksi muutama sarja ollut käsipäivänä. Yläselkää kaksi kertaa viikkoon. Tosin tarkoitus lisätä penkkaamista pian huomattavasti, kun tuon koti"salin" / oman penkin myötä on noussut motivaatio penkata voimailutyyliin enempi. Salilla kiinnostaa muut jutut enempi niin ei varmastikaan tulis voimailtua kunnolla ilman tuota omaa penkkiä. Ryhtiongelma juontaa juurensa nuoruusvuosiin kun penkkasin kilpaa ja takaolkapäiden/lavanlähentäjien treenaaminen oli hyvin puutteellista. On se korjautunu mutta ei täysin. Vetävät lihakset hauiksia lukuunottamatta ei muutenkaan vastaa treenin yhtä hyvin kuin työntävät. En oikein osaa poseerata rintaa tai muutenkaan kuvia ottaa, mutta kyllä mulla rinta on luonnossa paksu suhteessa verrattuna moniin muihin lihasryhmiin. Hyviä nyt ei olekaan mutta rinta on yksi niistä vähiten huonoista. Pitää yrittää joku rinta sivulta kuva pian ottaa kun yläkehon massat palautuneet aika hyvin treenitaukojen jäljiltä.
 
Viimeksi muokattu:

_MrSiima

VIP
Liittynyt
17.2.2007
Viestejä
2 993
Kerran viikossa oon penkannu pari sarjaa nyt normipenkkiä. Lisäksi smith-pystäriä pari sarjaa viikkoon ja lattiapunnerrusta/vastuskumipenkkiä yksi muutama sarja ollut käsipäivänä. Yläselkää kaksi kertaa viikkoon. Tosin tarkoitus lisätä penkkaamista pian huomattavasti, kun tuon koti"salin" / oman penkin myötä on noussut motivaatio penkata voimailutyyliin enempi. Salilla kiinnostaa muut jutut enempi niin ei varmastikaan tulis voimailtua kunnolla ilman tuota omaa penkkiä. Ryhtiongelma juontaa juurensa nuoruusvuosiin kun penkkasin kilpaa ja takaolkapäiden/lavanlähentäjien treenaaminen oli hyvin puutteellista. On se korjautunu mutta ei täysin. Vetävät lihakset hauiksia lukuunottamatta ei muutenkaan vastaa treenin yhtä hyvin kuin työntävät. En oikein osaa poseerata rintaa tai muutenkaan kuvia ottaa, mutta kyllä mulla rinta on luonnossa paksu suhteessa verrattuna moniin muihin lihasryhmiin. Hyviä nyt ei olekaan mutta rinta on yksi niistä vähiten huonoista. Pitää yrittää joku rinta sivulta kuva pian ottaa kun yläkehon massat palautuneet aika hyvin treenitaukojen jäljiltä.
muutama sarja * 'Kirjoita kiireessä luurilla ' :/
 

_MrSiima

VIP
Liittynyt
17.2.2007
Viestejä
2 993
Ylös