17.12.2019 treenistä 1 setti videolle. Omapaino noin 75kg.
View: https://www.youtube.com/watch?v=OJmYwIlpo3I
View: https://www.youtube.com/watch?v=OJmYwIlpo3I
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vuoden 2019 kovimmat nostot ja Hyvää uuttavuotta 2020 minun puolesta kaikille
vuoden 2019 kovimmat nostot ja Hyvää uuttavuotta 2020 minun puolesta kaikille
Apua mitä tekniikoita. Malttia niiden romujen kanssa niin et riko itseäsi.
En missään nimessä dissaa tuloksiasi, mutta uudenvuoden lupaus voisi olla pistää tekniikat kuntoon. Tuo pystäri varsinkin on merkillinen. Pystärissä on keskivartalo avain asemassa. Tuossa se on kuin vieteri. Miten tuota kuvailisi...Vauhtipunnerrus selällä. Tee joko puhtaasti paketti kasassa, tai oikeaoppisena vauhtipunnerruksena jalkapotkun kanssa. Oli tyyli kumpi tahansa, keskikropan on pysyttävä kasassa. Potku jaloista suoraan ylös. Ei lantion työntöä eteen kuten tuossa tulee. Mavessa samat ongelmat. Keskikroppa pettää.
Kuinkakohan monta kertaa/vuotta tota Tomppaa on täällä yritetty neuvoa siistimään tekniikoita... :D
Nostelu ei ole enää hetkeen ollut tavoitteellista, lähinnä silloin tällöin tulee huvikseen käytyä salilla eikä mennä juuri maksimaalisiin nostoihin. Päätarkoitus liikunnalla on vain pysyä terveeenä näinä päivinä, se ettei keskivartaloon ala liikaa kertyä löysää. Tuollaisia rautoja mitä videoissa oli ei ole tullut enää otettua eikä kyllä lähellekkään. Ehkä sitä alkaa vielä joskus taas aktiivisemmin punttia nostelemaan. Tekniikat ovat olleet mitä olivat, eivät parhaita tosiaankaan aina. En mä tiedä oikein että onko tänne mitään videoitavaa puntin osalta tällä hetkellä, jostain muista aiheista mutta ne ei taida tänne palstalle kuulua. Jotenkin tuntuu että puntinnostelu on aikaisemmin liikaa vienyt keskittymistä muista asioista niin sen vuoksi sitä ei oikein jaksa tällä hetkellä tehdä kuin vaan silloin jos oikein on pakko eli kun tuntuu siltä. Hyvä harrastus ja laji jokatapauksessa. Pitkään olen jo tällä foorumilla/threadilla oleskellut mutta omat videopostaukset ovat tainneet tulla tiensä päähän. Tulipa kirjoitettua tarina mutta menkööt. Jokatapauksessa, mä toivon ihan kaikille hyviä treenejä jatkoonAivan hirveitä nuo ns. pystypunnerrukset. Vähennä painoa.
Nostelu ei ole enää hetkeen ollut tavoitteellista, lähinnä silloin tällöin tulee huvikseen käytyä salilla eikä mennä juuri maksimaalisiin nostoihin. Päätarkoitus liikunnalla on vain pysyä terveeenä näinä päivinä, se ettei keskivartaloon ala liikaa kertyä löysää. Tuollaisia rautoja mitä videoissa oli ei ole tullut enää otettua eikä kyllä lähellekkään. Ehkä sitä alkaa vielä joskus taas aktiivisemmin punttia nostelemaan. Tekniikat ovat olleet mitä olivat, eivät parhaita tosiaankaan aina. En mä tiedä oikein että onko tänne mitään videoitavaa puntin osalta tällä hetkellä, jostain muista aiheista mutta ne ei taida tänne palstalle kuulua. Jotenkin tuntuu että puntinnostelu on aikaisemmin liikaa vienyt keskittymistä muista asioista niin sen vuoksi sitä ei oikein jaksa tällä hetkellä tehdä kuin vaan silloin jos oikein on pakko eli kun tuntuu siltä. Hyvä harrastus ja laji jokatapauksessa. Pitkään olen jo tällä foorumilla/threadilla oleskellut mutta omat videopostaukset ovat tainneet tulla tiensä päähän. Tulipa kirjoitettua tarina mutta menkööt. Jokatapauksessa, mä toivon ihan kaikille hyviä treenejä jatkoon
Veto liikkui yllättävän kevyesti, vaikka en oo hetkeen tehny sitä raskaammin. Jospa nyt keväällä sais vedettyä enkat uusiks.
Tossa on 242.5kg viimenen sarja. Varmaan olis 10 toistoo tullu ainaki, ja sillon oli 300kg kunto kun vedin 10x240kg
View: https://www.instagram.com/p/B63fGNPgdHe/
Hetken tuli pohdittua, että kehtaako sitä omia ähellyksiä ääntelyllä maustettuna pistää tänne, kun tuntuu niin hurjan suurilta teidän isompien sällien raudat. Mutta aina olen pyrkinyt muistuttamaan itseäni, että jokainen aloittaa jostain.
Vuosi on tullut nyt aherrettua puntilla aika ahkeraan. Toki on monia aiemmin hyvin aloitettuja jaksoja jo takana, mutta aina ne ovat johonkin kaatuneet. Tekniikan pitäisi vedossa olla aika hyvin kunnossa, mutta mitähän mahtaa täällä raati olla mieltä. Yksi asia, minkä itse huomaan on niskan asento, sitä pitäisi pyrkiä pitämään enempi linjassa selän kanssa. Muita mietteitä?
Tuossa siis 160 kilolla kolmonen, mikä on tämän hetkinen sarjaennätys.
Tyttöjen painojahan tässä vielä nostellaan ja kyllähän tuo tälle vähän yli 77 kiloiselle tytölle aika paljon painoikin:
View: https://youtu.be/lMxXIjv7Hvc