• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Pakkislaisten omia treenivideoita

Liittynyt
25.2.2012
Viestejä
715
Liittynyt
25.2.2012
Viestejä
715
Pointti ei ole tässä videossa, jossa vanha ihminen yrittää kasvattaa rimpuloitaan, vaan siinä että julkaisemalla minkä tahansa kyykkyvideon instassa, Elixia lahjoittaa 1€:n roosanauha-keraykseen, kunhan laitat samalla #elixiasyöpäävastaan

Ei oo poijjaat ja tytöt kova homma ja menee hyvään tarkoitukseen! ( Sanotaan nyt vielä, että itselläni ei ole mitään taloudellista, tai muutakaan tekemistä Elixian kanssa.)

View: https://www.instagram.com/p/B4KnSmrlbaA/?igshid=lkwds03y675y
 

_MrSiima

VIP
Liittynyt
17.2.2007
Viestejä
3 035
View: https://www.youtube.com/watch?v=8SH-nnHw3w8&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1cbZaxrp2ayJ46oDGUGZOyzQYup-veVn4i9sDcKL3Qpe02yYz6D0h3lZk
Lisää videoita kuntokellarista. Aikamoinen lahjakkuus suomen voimanostolle 17v ensimmäiset kisat.
Huittisten Voimailijoille vois jonkun palkinnon antaa lahjakkuuksien tehokkaasta rekrytoinnista lajin pariin. Uusia kovia ukkoja (ja myös naisia) tuntuu ilmestyvän lähes vuosittain kilpailuympyröihin. Osoittaa myös sen, että kyllä Suomessa lahjakkaita yksilöitä voimailuun riittää, jos ne vaan saadaan lajin pariin ja harjoittelemaan oikein/tosissaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.8.2018
Viestejä
1 084
Kaupunki
Kuopio
Perse on just ja just kiinni penkissä. Tankoa käsille ottaessa nostan aina perseen jotta saan hyvän nostoasennon. Muutenkin kyseessä on salipenkki joten sinällään ei ole muuta merkitystä kuin se että tanko kosketti rintaa ja nousi ylös.
Tämä. Salipenkki kyseessä. Ihan yks lysti nouseeko perse vähän. Ei ole tuomareita antamassa hylkyä vieressä. Kunhan tekee joka sarjan samanlailla niin ei huijaa itseään.
 

_MrSiima

VIP
Liittynyt
17.2.2007
Viestejä
3 035
View: https://www.instagram.com/p/B4YOi5mlrVW/?igshid=1jtoe53rqwz2q


View: https://www.instagram.com/p/B4YOxYsFHqZ/?igshid=1xjg7hdblvtfq


Siinä on minun ryskäämisiä. Näkyy se suorittamisessa ettei ole yli 180kg ollut käsillä kun viimeksi 10kk sitten. Ja se etten normaalia kaarta voi ottaa paskana olevan selän takia. No pääasia, että edes penkki alkaa kulkea. Kk sitten lähdin 4x140 kunnosta kuukauden sairastelun/ treenitauon jälkeen. Joten tyytyväinen, että nyt pääsi jo tuohon ennen kevennystä. Tästä ohjelmaa ja progressiota rakentamaan lähden penkissä sitten kevennyksen jälkeen. Dieettaamaan tässä myös tosin kohta joutuu.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös