Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vyö ei ollut kovin kireällä. Lisäksi tuossa aiemmin tullut "hip shift" tekee kanssa tuota liikettä vähän joka suuntaan :D kuntouttavat liikkeet oon jo aloittanut, toivotaan että postaan vielä sen 100kg widowmakerin tossa ens kuussa tai seuraavassa.Onko tuo normaalia, et vyö liikkuu noinkin paljon kuin Mupetin videossa noston aikana?
Sopiiko udella millaisella suunnitelmalla lähdit korjaamaan? Mulla tulee tuo sama myös, oikealle puolelle. Jotenkin tuntuu, että koko kyykky menee vähän epätasaisesti vasemman ja oikean puolen lihaksistolle, vaikka miten symmetrisen asennon koittaa ottaa. Vasemmassa pakarassa tuntuu yleensä vähän enemmän.Vyö ei ollut kovin kireällä. Lisäksi tuossa aiemmin tullut "hip shift" tekee kanssa tuota liikettä vähän joka suuntaan :D kuntouttavat liikkeet oon jo aloittanut, toivotaan että postaan vielä sen 100kg widowmakerin tossa ens kuussa tai seuraavassa.
Arkistojen helmiä. Asenne oli tuolloin paljon suurempi kuin itse mies.
View: https://youtu.be/WeMCD_9Dhxw
Paljon oli omapaino tuossa? Sen verta hoikalta pojalta näytät videolla, että jos olisin sivusta ollut paikanpäällä seuraamassa kun noita painoja otat käsilles niin olisin kyllä kelannut että mitäköhän tostakin tulee. Hyvin kyllä rauta liikkui ja voimaa kyllä löytynyt tuolloinkin!
Ja sit väität itseäs vielä lahjattomaks
Ja sit väität itseäs vielä lahjattomaks
Apconissa käyty rimpuilemassa. Penkkiin olen erittäin tyytyväinen mutta veto 215kg jäi kaivelemaan.
Videolla penkin 3.nosto, videoon oli pakko laittaa joku paska musiikki tausta musiikin takia.
Sopiiko udella millaisella suunnitelmalla lähdit korjaamaan? Mulla tulee tuo sama myös, oikealle puolelle. Jotenkin tuntuu, että koko kyykky menee vähän epätasaisesti vasemman ja oikean puolen lihaksistolle, vaikka miten symmetrisen asennon koittaa ottaa. Vasemmassa pakarassa tuntuu yleensä vähän enemmän.
On näköjään aivan sama mikä muu kisaliitto kuin IPF on järjestämässä kisoja niin vähintään puolet varmistajista näyttää aina vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen joltain umpielämänkoululaisilta jollain täysin mauttomalla irokeesilla tai tupeella varustettuna + kiitos 1939-1944 tatuointi luonnollisesti kaupanpäälle. Tolle toisellekaan ei varmaan ole kukaan koskaan ehdottanut parturissa käyntiä tai näyttänyt kuinka hiustenleikkuukonetta käytetään.
Ennätykset tuntuvat aina hyvältä, mutta isoissa liikkeissä ne tuntuvat taivaallisen hyvältä. Tänään pyllistin etukyykyssä uuden enkan. 210kg
View: https://www.instagram.com/p/B1_bMFoAw6r/?igshid=1nkvrpxcif86u