aikamies
kääpiöiden sukua
Sellaista se maastaveto on.Pelottaa ja kiihottaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellaista se maastaveto on.Pelottaa ja kiihottaa.
Sitäköhän ne kummastuneet katseet salilla aina meinaa ku lataudun nostoihin aika äänekkäästi? Itse luulin että hulluna pitävät vaan!Pelottaa ja kiihottaa.
11x90 pystäri. Vois koittaa piruuttaan loppuviikosta, että irtooko jo 10x100.
Varmaan pari toistoa enemmän, vitun vaikee keskittyä tollasessa mölinässä.Paljon tulee RAW? (= ilman iskää)
Varmaan pari toistoa enemmän, vitun vaikee keskittyä tollasessa mölinässä.
Kyllä se sieltäkin varmaan huutelis shaatana. Sais nyt sairaslomansa lusittua ja menis takas töihin, vähempikin kyläily riittäis.Ens kerralla iskä hankkeen istumaan ja kunnon tulos!
tuli samantien mieleen kaikki Eric Lilliebridgestä tehdyt RAW with dad meemitPaljon tulee RAW? (= ilman iskää)
View: https://www.instagram.com/p/BvPxmSolx_0/?utm_source=ig_web_copy_link
10x200 raw kyykky ilman vyötä
Ihan mielenkiinnosta, miks teet vajaita kyykkyjä? Rasitusta enemmän reisille vai hä?
Juu, sulla on varmasti isommat reidet kuin minulla. Noi kyykyt on helvetisti vajaita ihan millä tahansa mittarilla katsottuna ja siksi kysyinkin, että bodaatko reisiä ja jätät tarkoituksella kyykyt korkeiksi. Ilmeisesti näin on.Ei ole vajaita kyykkyyjä. Tarkoitus kasvattaa reisiä(luulen että olen onnistunut tässä paremmin kuin vaikka sinä) eikäelvistellä sillä että perse osuisi nurmikkoon jolloin tensio katoaisi lihakselta. Siinä kuva toisesta sarjasta jolla näkyy paremmin kyykyn syvyys
Hohhoijaa turhaa alkaa edes tinkamaan tästä. Kaikella on oma funktionsa. Voimannostokyykyt vajaita painonnostajille jne.... "Bodaajien" ei nyt kannattais tänne osiolle mitää postatakkaan koska aina on joku huonosti omanelämän powerliftereiden mielestä. 0_0Juu, sulla on varmasti isommat reidet kuin minulla. Noi kyykyt on helvetisti vajaita ihan millä tahansa mittarilla katsottuna ja siksi kysyinkin, että bodaatko reisiä ja jätät tarkoituksella kyykyt korkeiksi. Ilmeisesti näin on.
Hohhoijaa turhaa alkaa edes tinkamaan tästä. Kaikella on oma funktionsa. Voimannostokyykyt vajaita painonnostajille jne.... "Bodaajien" ei nyt kannattais tänne osiolle mitää postatakkaan koska aina on joku huonosti omanelämän powerliftereiden mielestä. 0_0