Pakkislaisten omia treenivideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan mielenkiinnosta, miks teet vajaita kyykkyjä? Rasitusta enemmän reisille vai hä?

Ei ole vajaita kyykkyyjä. Tarkoitus kasvattaa reisiä(luulen että olen onnistunut tässä paremmin kuin vaikka sinä) eikäelvistellä sillä että perse osuisi nurmikkoon jolloin tensio katoaisi lihakselta. Siinä kuva toisesta sarjasta jolla näkyy paremmin kyykyn syvyys

Liitteet

• Screenshot_20190322-120617__01.jpg
    Screenshot_20190322-120617__01.jpg
    106,4 KB · Katsottu: 381
Ei ole vajaita kyykkyyjä. Tarkoitus kasvattaa reisiä(luulen että olen onnistunut tässä paremmin kuin vaikka sinä) eikäelvistellä sillä että perse osuisi nurmikkoon jolloin tensio katoaisi lihakselta. Siinä kuva toisesta sarjasta jolla näkyy paremmin kyykyn syvyys
Juu, sulla on varmasti isommat reidet kuin minulla. Noi kyykyt on helvetisti vajaita ihan millä tahansa mittarilla katsottuna ja siksi kysyinkin, että bodaatko reisiä ja jätät tarkoituksella kyykyt korkeiksi. Ilmeisesti näin on.

Kyllä tuommonen "puolikyykky" on oikein hyvä bodaukseen, ei siinä mitään :) Varmasti tekee reidet töitä.

Yleensä kun puhutaan kyykyn syvyydestä niin semmonen voimanostosyvyys on aika hyvä mittari. Ja ei, kaikkien ei tarttee kyykätä niin syvään. Riippuu taas täysin tavotteista / liikkuvuudesta jne.

Juu, sulla on varmasti isommat reidet kuin minulla. Noi kyykyt on helvetisti vajaita ihan millä tahansa mittarilla katsottuna ja siksi kysyinkin, että bodaatko reisiä ja jätät tarkoituksella kyykyt korkeiksi. Ilmeisesti näin on.
Hohhoijaa turhaa alkaa edes tinkamaan tästä. Kaikella on oma funktionsa. Voimannostokyykyt vajaita painonnostajille jne.... "Bodaajien" ei nyt kannattais tänne osiolle mitää postatakkaan koska aina on joku huonosti omanelämän powerliftereiden mielestä. 0_0

Hohhoijaa turhaa alkaa edes tinkamaan tästä. Kaikella on oma funktionsa. Voimannostokyykyt vajaita painonnostajille jne.... "Bodaajien" ei nyt kannattais tänne osiolle mitää postatakkaan koska aina on joku huonosti omanelämän powerliftereiden mielestä. 0_0

Tuokin riippuu painonnostajasta. Oon useasti nähnyt miten painonnostaja jää voimanostokisassa ilman tulosta, kun kyykyt jäävät vajaaksi. Tuohan johtuu siitä, kun pn kyykkää niin että polvi matkustaa suht paljon eteen päin ja näin ollen se vn-syvyys on hankalammin saavutettavissa.

Suositut

Back
Ylös Bottom