Pakkislaisten omia treenivideoita

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitoksia kommenteista. Nykyään tämä on tosiaan vain aerobista treeniä ja hauskanpitoa punttijumppien ohella. Parikymmentä vuotta sitten jalka nousi vielä aika paljon rivakammin. Voimaa sentään on nykyään vähän enempi.

Kiitoksia kommenteista. Nykyään tämä on tosiaan vain aerobista treeniä ja hauskanpitoa punttijumppien ohella. Parikymmentä vuotta sitten jalka nousi vielä aika paljon rivakammin. Voimaa sentään on nykyään vähän enempi.

Mikä lajia oot harrastanut nuorempana? Näytti vähän taikwondopotkuilta muutama. Itsekin nuorempana (yli 20v sitten) harrastanut vaikka mitä kamppailulajia mut ei mun potkut koskaan ollut noin ilmavia :cry: Hyvä pomppu sulla edelleen (y)

Mikä lajia oot harrastanut nuorempana? Näytti vähän taikwondopotkuilta muutama. Itsekin nuorempana (yli 20v sitten) harrastanut vaikka mitä kamppailulajia mut ei mun potkut koskaan ollut noin ilmavia :cry: Hyvä pomppu sulla edelleen (y)

Kiitoksia kehuista. Harrastin aikoinaan Taekwondoa, jossa kilpailin pari vuotta sm-tasolla ilman mainittavaa menestystä. Olin silloinkin enemmän semmoinen näytöspotkija/ tekninen murskaaja. Tällä hetkellä suurimmat vaikutteet tulee elokuvista :rolleyes:.

Varmaan ihan omaksi iloksi treenailet, mutta suosittelen silti opettelemaan lyömään iskut suoriksi asti, nyt oot aivan liian lähellä säkkiä ja kädet jää koukkuun joka kerta.
Paitsi jos on tarkoitus tehdä puoli etäisyyden lyöntejä. Meillä ainakin tehdään noita nyrkkeily treenissä säännöllisesti. Toki kaukaa lyödessä käsi on saatava suoraksi. Sorzollahan taekwondo tausta. Sekin muokkaa tyylin erilaiseksi kuin puhtaalla nyrkkeilijällä. Taekwondossa käytetään lyöntejä lähinnä lähi etäisyydellä. Potkut kaukaa.

Varmaan ihan omaksi iloksi treenailet, mutta suosittelen silti opettelemaan lyömään iskut suoriksi asti, nyt oot aivan liian lähellä säkkiä ja kädet jää koukkuun joka kerta.

Kiitoksia palautteesta. Etäisyyden hallinta säkkiin on tosiaan (kunto)nyrkkeillessä vielä hakusessa, mutta koitan kiinnittää asiaan enemmän huomiota. Taekwondossa ei tosiaan pahemmin lyöntejä kisoissa käytetty, ja jos käytettiin, niin oltiin jo melkein "iholla".

On se kone!
Mutta mikä helvete tota kissaa vaivas? :D
Oli poikkeuksellisen energisellä tuulella tuona päivänä, kuten minäkin.

Naurettavan helppoa.(y):puntti:
Vika toisto oli kyllä jo aika hapokas :nolo: Voimakestävyys ei oo omia vahvuuksia, mutta uskon silti että 20x80 kg tulis jos vähän taivuttelis treenejä siihen suuntaan. Oon sellanen kolmen työn... eikun toiston mies.

Suositut

Back
Ylös Bottom