Kaikki loput pakkislaisten kysymykset vastattuna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etukyykyssä pääsen reilusti alle ysikympin, mutta takakyykkyenkkaa tässä lähdetään nyt hakemaan.
Tuossa voi olla kyllä pointtia. Nimittäin olen huomannut omalta kohdaltani, että sarjojen edetessä ja painojen lisääntyessä, kyykyt syvenevät, ei paljon mutta kuitenkin. Eli todnäk. paikat venyvät ja aukeavat. Täytyy kokeilla tuota "ala-asennossa venytttelyä", kiitti vinkistä. Muutaman sentin kun pääsisi alemmaksi, niin olisi ainakin 90´se on mulle tärkeä asia, sillä en tosiaan arvosta yhtään vajaita kyykkyjä tai niillä rehentelemisiä.@Raid ihan harrastajan mielipiteitä: Hyviä kyykkyjä, vähän syvemmälle yrittäisin itse päästä, mutta en tiedä onko se muuta kuin makuasia. Siihen syvyyteen joku heitti joskus vinkin, että vaikka tankoon hallittavat painot ja oleilua siellä ala-asennossa, niin paikat aukeaa ajan kanssa, jos siellä jotain jumeja on.
kysytään nyt tässä samalla polvilämmittimistä uhka vai mahdollisuus? 3-5mm käsittääkseni enempi huoltavat/lämmittää ja 7mm ois sitte jo proo ja antaa jopa apuja nostoon.
Totta joo, jos noita asteita tuolleen ajattelee. Mulle 90' tarkoittaa sitä että reidet ovat vaakatasossa. Se on MUN mittari, onko kyykky vajaa, vai ei. Ja salikyykystä siis puhutaan.se 90 astetta ei muuten ole mikään määritelmä kisasyvyselle kyykylle. astelukuja käytetään määrittelemään vain polvikulmaa eli 90 astetta polvessa olis ns. puolikyykky. sen allehan noi menee jo suht reilusti. kisakyykyssä reiden tulee lonkkanivelen kohdalta käydä alempana kuin polven kohdalta, joten siihen on vielä aika paljon matkaa.
Itse olen saanut huomattavan hyödyn kyykkyjen ja prässien liikeradan pidentämiseen pohkeiden putkirullauksesta. Huomaa samantien kyykyssä kun hieman rullailee ennen reeniä pohkeita auki. Suosittelen kokeilemaan
Muuten hyvä neuvo, mutta mulla ei ole pohkeita
No sit on hyvä aika alkaa niitäkin reenaamaan :D
Muuten hyvä neuvo, mutta mulla ei ole pohkeita