Pakkislaisten omia treenivideoita

Sitä tuntee itsensä saparoita vaille pikkuneidiksi kun katselee tuota @jsjarvn puuhastelua.

Toinen punnertaa keskellä lumihankea kuin Rocky 4:ssä ja itse saa stressiä siitä, jos oon väärän väriset kengät salilla mukana..
Mulle salilla treenaaminen on henkisesti vaikeampaa. Kotona on oma hanki ja oma rauha, eikä tarvii miettiä salietikettejä. Kyllä mulla vuosikortti on paikalliselle voimailusalille, mutta aika vähän tulee nykyään käytyä. Keväämmällä varmaan siirryn kyllä sisätiloihin viilentävän ilmastoinnin hellään syleilyyn.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niinpä. Ja vaikka kuinka treenaisi niin onhan nämä naisten penkkipainot mitä on :cry: Mutta näillä mennään, minä ainakin keskityn enempi niihin lajeihin missä voin saada parempia tuloksia aikaan, kun ei ole tarkoitus kisata. Tyydyn ihailemaan miehen penkkailua, jopa sillä 200kg:lla :sneaky:
Haha, hajoaisin ihan täysin jos mun mies penkkais 200! :ROFLMAO: Mutta voihan sitä ihailla kunnioittavasti.

Minä kyllä kovasti yritän penkkiäki parantaa, mutta turhauttavan hidasta se on. :cautious:

Mulle salilla treenaaminen on henkisesti vaikeampaa. Kotona on oma hanki ja oma rauha, eikä tarvii miettiä salietikettejä. Kyllä mulla vuosikortti on paikalliselle voimailusalille, mutta aika vähän tulee nykyään käytyä. Keväämmällä varmaan siirryn kyllä sisätiloihin viilentävän ilmastoinnin hellään syleilyyn.

Kyllä kotitreeni on ylivoimasesti parasta! Voi huoletta syödä sarjatauoilla vaikka pitsaa, eikä kukaan katso paheksuvasti!

Kun mä kävin salilla, kävin siellä klo 5-7 aamulla. Koska sain yleensä olla rauhassa. Mut toi aamulla herääminen alkoi selkeästi niistää liikaa levosta pois.
Ja ei sinne vaan voi mennä iltapäivällä! Mä en siedä odotella vuoroani, saati että joku odottelee vuoroaan mun jälkeen.
Tai että joku tulee heittämään läppää kesken sarjan kun on vielä napit korvilla. Sitäkin tapahtui muutaman kerran aamulla salilla. :ROFLMAO:
Pitää olla tilaa hengittää!

Kotona saa treenata täysin rauhassa. Ja kun en hilavitkuttimia käytä niin miksi maksaa salimaksuja. Levytanko on aika universaali väline. Imo.

Kyllä kotitreeni on ylivoimasesti parasta! Voi huoletta syödä sarjatauoilla vaikka pitsaa, eikä kukaan katso paheksuvasti!
On juu. Tosin, salilla nostan hivenen enemmän vrt. kotona, eli käytännössä punnerrusliikkeissä 5-10 kg enemmän ja kyykyissä/vedoissa 10-20 kg. Liekö vaikutusta sillä, että sisätiloissa ei mm. tuule niin että pää lähtee irti, tanko ei kaivaudu hankeen ja muuta pientä.

On juu. Tosin, salilla nostan hivenen enemmän vrt. kotona, eli käytännössä punnerrusliikkeissä 5-10 kg enemmän ja kyykyissä/vedoissa 10-20 kg. Liekö vaikutusta sillä, että sisätiloissa ei mm. tuule niin että pää lähtee irti, tanko ei kaivaudu hankeen ja muuta pientä.

Oot vaan "show off" tyylinen nostaja ja saat lisää voimaa jos yleisöä on enempi. Nuo tuulet ym höpö höpö jutut on vaan tekosyitä! Ja kuten puhuttu ollaan, no excuses!

Haha, hajoaisin ihan täysin jos mun mies penkkais 200! :ROFLMAO: Mutta voihan sitä ihailla kunnioittavasti.

Minä kyllä kovasti yritän penkkiäki parantaa, mutta turhauttavan hidasta se on. :cautious:

Mutta ei kannata luulla, oli sitten mies tai nainen, että juuri mikään tässä hommassa tyydyttäisi. Kyllähän itse olin pienen hetken siihen kahteensataan tyytyväinen silloin kun sen eka kerran natu-junnuna nostin. Kun se oli numeraalinen tavoite ollut, josta oli vuosia haaveillut. Nykyään sillä pitäs keskipitkä sarja kyetä tekemään, että lainkaan tyydyttää. Yleensähän tuohon kierteeseen jäätyään on lopulta rinta poikki ja kiertäjät murusina jne. Jos ei sitten satu olemaan luonnonlahjakkuus voimailuun, joka kestää mitä vaan.

Eihän tuo mullakaan nopeeta ole koskaan ollut voimankehitys vaikka olenkin mies. Ainakaan suhteessa siihen tasoon mihin on 12-13v treenillä päässyt. Melkein vuosi meni penkissä 100 kiloon, 4 vuotta 140kg, 7,5v 200kg ja 10,5v 230kg. 250 mennee liki 15v, jos sitä koskaan edes saavuttaa. Mutta ehkä tuo kehittymisen hitaus kiehtookin tässä. Harva ihminen on valmis "elämään" millekään asialle yli vuosikymmentä, varsinkaan jos siitä ei makseta. Hyvin mittaa henkistä kanttia/pitkäjänteisyyttä. En sitten tiedä miten olisi asianlaita, jos olisi geneettisesti todella lahjakas/luonnonriski, joka saisi tuloksia nopeasti ja vähällä vaivalla. En usko, että sillon olisi samaa pitkäjänteisyyttä ja heittäytymistä tälle asialle.

Oon muuten itse joskus salilla todistanut kun naiskiekonheittäjä penkkaa 120 kiloa. Harvoin teki ja täysin epäolennaista, kun harjoittelu painottuu lajijuttuihin. Mietin et mitähän nousis, jos tuollainen yksilö voimailis vaikka 5 vuotta tosissaan. En muista nostinko itse 120kg siihen aikaan vielä. Pieni alemmuuskompleksi iski, tosin olinhan kyllä ihan kynäniskakin siihen verrattuna.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ite reenannu kohta 16 vuotta, eikä 200 tule ikinä penkistä. Joten täällä se vasta hidasta onkin.

Tarinan opetus: Turha miettiä aikoja, tai miten toiset kehittyy. Tekee sitä omaa juttuaan ja kehittyy sen minkä kehittyy. Opettelee ennemminkin siihen että reenaminen on kivaa ja se kehitys mitä tulee, otetaan sitten ilosesti vastaan :) Oli se sitten 1kg tai 100kg vuoteen.

Tarinan opetus: Turha miettiä aikoja, tai miten toiset kehittyy. Tekee sitä omaa juttuaan ja kehittyy sen minkä kehittyy. Opettelee ennemminkin siihen että reenaminen on kivaa ja se kehitys mitä tulee, otetaan sitten ilosesti vastaan :) Oli se sitten 1kg tai 100kg vuoteen.

Totta tämä! Ja meikäläisen turha tällä vajaa 2 vuoden reenitaustalla huudella. :nolo:

Mut silti menee kylmiltään 150kg millo vaan! Ite oon lahjattomampi kun nään untakin penkistä, syön ja hengitän penkkiä, ajattelen penkkiä joka päivä ja puhun penkille tuhmia ja silti tulos alle 200!

Sillonku mä olin nuori, niin aamulla herätessä ensimmäisenä oli penkkitreeni mielessä ja "eye of the tiger" lähti soimaan pään sisällä. Naisiin päin en vilkaissutkaan, ettei penkkitulos tipu tai joudu katabolian kierteeseen. Oli se ihana nuoruus kaikinpuolin. Tällä kykeni kompensoimaan hyvin lahjojen rajallisuutta. Kovaa hommaa!

Sillonku mä olin nuori, niin aamulla herätessä ensimmäisenä oli penkkitreeni mielessä ja "eye of the tiger" lähti soimaan pään sisällä. Naisiin päin en vilkaissutkaan, ettei penkkitulos tipu tai joudu katabolian kierteeseen. Oli se ihana nuoruus kaikinpuolin. Tällä kykeni kompensoimaan hyvin lahjojen rajallisuutta. Kovaa hommaa!

Joo tuosta syystä ite aloin vasta juoksee naisissa 27 vuotiaana. Ei noussu penkkitulos, eikä naistulokset. Mutta uskosin että tuossa on suora yhteys: Huono penkki -> huono menekki naismarkkinoilla.

Mut silti menee kylmiltään 150kg millo vaan! Ite oon lahjattomampi kun nään untakin penkistä, syön ja hengitän penkkiä, ajattelen penkkiä joka päivä ja puhun penkille tuhmia ja silti tulos alle 200!

Muista vielä kumartaa penkkirautoja harjoituksen päätteeksi kuin kickboxaajat kasarileffoissa Bruce Lee:n haudalla konsanaan. Raudan kanssa on saavutettava molemminpuolinen kunnioitus. Tämä rituaali, Hesburgerin kanta-asiakkuus ja vaimon mielipiteistä riippumaton selibaatti, niin uskon vakaasti sun 200kg penkkiin. Täytyy vaan olla aika kova jätkä näitä teesejä noudattaakseen!

Muista vielä kumartaa penkkirautoja harjoituksen päätteeksi kuin kickboxaajat kasarileffoissa Bruce Lee:n haudalla konsanaan. Raudan kanssa on saavutettava molemminpuolinen kunnioitus. Tämä rituaali, Hesburgerin kanta-asiakkuus ja vaimon mielipiteistä riippumaton selibaatti, niin uskon vakaasti sun 200kg penkkiin. Täytyy vaan olla aika kova jätkä näitä teesejä noudattaakseen!

Mie en jotenkii tuoho heseen usko. Se on pettänyt miut niin monesti. Gainsssien suhteen siis. Miusta tuntuu että pitsa toimii paremmin. Muistaakseni luin tästä aiheesta vasta jonkun lihastohtorin tms tekemän tutkimuksen, joten täysin mutua ei tämä ole.

Kylläpä tuntee itsensä "lahjakkaaksi" penkkiin, kun edes markka ei tunnu realistiselta saavuttaa vaikka sitä on tullut pidettyä tähtäimessä muutama vuosi. :nolo: Silti sitä unelmaa jaksaa jahdata viikosta toiseen :hyper:

Kylläpä tuntee itsensä "lahjakkaaksi" penkkiin, kun edes markka ei tunnu realistiselta saavuttaa vaikka sitä on tullut pidettyä tähtäimessä muutama vuosi. :nolo: Silti sitä unelmaa jaksaa jahdata viikosta toiseen :hyper:
Tuli sitäkin jahdattua pitkään ja hartaasti mutta niin vain sen saavutti vaikka pitkään oli epäusko vallitseva olotila.
Toisaalta kun sen ja enemmänkin sai ylös niin ei siellä mitään torvisoittokuntaa ollut odottamssa nurkan takana valmiina vetämään fanfaaria.

Olipahan taas realistinen toi 200kg penkkitulos,jos puhutaan normikokoisista kavereista 80-90kiloisista,niin kovistakin salijannusta moni jää sinne 150kg tuntumaan.
Ja puhun nyt edelleenkin natuista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom