Pakkislaisten omia treenivideoita

HGH injection over use in combination with all of the other factors leaves bodybuilders looking pregnant when they are in their competing forms."
Huono keskivartalon kontrolli ja kasvua vitusti = pallomaha.

Mulla toi on kyllä vaan ruokavauva, ei sen ihmeellisempää. Se nyt vielä puuttuis, että lahjattomana natuna alkais jotain kasvua tökkimään. :ROFLMAO:

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voimamaha on eri juttu ja sen saavuttaminen vaatii kovaa työtä jääkaapilla sekä salilla. Molemmissa pitää homma olla hallussa ja työmoraali kunnossa.

Tuo ns. "gh-gut" sen sijaan on käsittääkseni alkuosan kemikaalin osalta näitä broscience höpinöitä mitkä leviää internetin kautta tehokkaasti ja oikea aiheuttaja johtuu muiden tekijöiden yhdistelmävaikutuksista.

Nainen, joka talossani asuu, satunnaisesti huomauttelee minun sinänsä vaatimattoman kokoisesta pömpästäni. En ole siitä kuitenkaan toistaiseksi raskinut luopua. Siellähän se voima pesii (ns. voimanpesä) :puntti:

Mullaki on voimamaha! Se on ihan erilainen ku treenaamattomana alamaharöllykkä ja muut makkarat. Nyt ylämaha pullottaa sillai jännästi ku lihasta on toki tullut keskivartaloon ja samat rasvat siinä on päällä. Ne ei vaan oo enää makkaroina vaan tynnyrinä. Naisellista.

Kevyeltä näytti tosiaan. Ei olisi arvannut, että henkkoht enkat kyseessä.

Selän kanssa ollut vähän huolia, niin pikkaisen extravarovasti olen ottanut. Ja ehkä hyväkin, että on malttanut sitten jättää vähän varoja.

Joo ei sitä rajotinta vasten kannatakaan vetää jokaisessa treenissä. Vihdoin ja viimein itsekin oivaltanut sen. Kauan siihen menikin mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D
Ai niinku mä :LOL: Sama paino 120kg, sisulla ja dieselillä, ei voimalla. (Sori, olen postannut tämän viime vuoden lopulla. Modet poistakoon, jos jotain haittaa.)

View: https://www.instagram.com/p/BqxYWrzAAb6/

Huono keskivartalon kontrolli ja kasvua vitusti = pallomaha.

Mulla toi on kyllä vaan ruokavauva, ei sen ihmeellisempää. Se nyt vielä puuttuis, että lahjattomana natuna alkais jotain kasvua tökkimään. :ROFLMAO:
Pakkiksella porukalla on jäätävät voimatasot. Lahjattomat natutkin tekee pystäreitä 110 kilolla:nolo: Aattele jos olisi lahjoja edes keskiverron salijampan verran, niin 140kg sarjaa...Sori oli pakko. Tsoukkihan tuo lahjattomuus oli(y)

Pakkiksella porukalla on jäätävät voimatasot. Lahjattomat natutkin tekee pystäreitä 110 kilolla:nolo: Aattele jos olisi lahjoja edes keskiverron salijampan verran, niin 140kg sarjaa...Sori oli pakko. Tsoukkihan tuo lahjattomuus oli(y)
No siis oon helvetin painava ja vääntänyt pystäriä pääliikkeenä tosissani vuosia. En mä nyt varmaan lahjaton oo, mutta todella keskiverrohko. Tosin, keskivertona on ihan hyvä olla. Treenaamiseen ja ylipäätään sopivien metodien löytymiseen pitää oikeasti laittaa aikaa ja vaivaa, siinä missä lahjakas pääsee tälle tasolle ja yli todella helposti. Toinen ääripää ois sitten se, että kehitystä tulis todella niukasti tai ei ollenkaan, vaikka mitä tekis. Perusjamppana on hyvä olla, en minä valita.

kyllä susta paljo vahvempiki vielä tehdään. paljo vaikuttanu jo se yleisasenne tekemiseen ja tietynlainen armeliaisuus ittee kohtaan.

No siis oon helvetin painava ja vääntänyt pystäriä pääliikkeenä tosissani vuosia. En mä nyt varmaan lahjaton oo, mutta todella keskiverrohko. Tosin, keskivertona on ihan hyvä olla. Treenaamiseen ja ylipäätään sopivien metodien löytymiseen pitää oikeasti laittaa aikaa ja vaivaa, siinä missä lahjakas pääsee tälle tasolle ja yli todella helposti. Toinen ääripää ois sitten se, että kehitystä tulis todella niukasti tai ei ollenkaan, vaikka mitä tekis. Perusjamppana on hyvä olla, en minä valita.
Onkos ihmeempiä heikkouksia? Kyllähän noilla pystäri voimilla pukkaa 150kg penkistä ilman treeniäkin. Vaikka eri liike onkin.

No siis oon helvetin painava ja vääntänyt pystäriä pääliikkeenä tosissani vuosia. En mä nyt varmaan lahjaton oo, mutta todella keskiverrohko.

Mun mielestä 110kgx5 on ihan eliittitason pystypunnerrusta. Sulla on riittävät pystypunnerrusvoimat pärjätä esim. Suomen Vahvin Mies kisan huipulla jo nyt. 120-130kg ne nostaa pään päälle kisassa pääsääntöisesti ja jaloista tuupataan vauhtia.

Mun mielestä 110kgx5 on ihan eliittitason pystypunnerrusta. Sulla on riittävät pystypunnerrusvoimat pärjätä esim. Suomen Vahvin Mies kisan huipulla jo nyt. 120-130kg ne nostaa pään päälle kisassa pääsääntöisesti ja jaloista tuupataan vauhtia.
Mulla ois tavoitteena pystypunnertaa 140 kiloa loppuelämän aikana. 125 kg + menis varmaan nyt ykkösenä. Siitä en tiedä miten se muihin vertautuu, mutta vähempään en oo tyytyväinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom