Pakkislaisten omia treenivideoita

^Reilu 5min kuntopyörällä, kevyesti dynaamisia (jos jaksaa), tyhjällä tangolla, limppuja pikkuhiljaa lisää kohti sarjapainoja. Eli perussettiä. Täytyy kokeilla panostaa enemmän lämppäreihin ja muihin vinkkeihin mitä olen täältä saanut.

Tärkeintä on kuitenkin se, että itse kyykkytekniikasta ei ollut kenelläkään sen kummempaa sanottavaa, joten tästä on hyvä jatkaa. Kiitoksia tasapuolisesti kaikille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä jos on sama vika kun meikäläisellä niin ei treeni paljon siellä näy. Naisillakin isommat pohkeet monilla reenaamatta :cry:

Nojoo onhan sekin mahdollisuus mutta eipä niitä geenejä kannata alkaa ensimmäisenä syyttelemään jos ei pohkeet kasva. Eiköhän nekin ala kyseisellä miehellä kasvamaan nyt kun on ne jalatkin vihdoinkin saaneet kasvua Sensein opeissa. :sneaky:

Kyllä jos on sama vika kun meikäläisellä niin ei treeni paljon siellä näy. Naisillakin isommat pohkeet monilla reenaamatta :cry:
Sama huomattu. Treenaamattomilla naisilla on julmetun kokoisia pohkeita. Omissa ei ole massaa eikä erottuvuutta. Joskus olen miettinyt miksi olen niitä treenannut yli 20 vuotta vaikka mitään ei koskaan tapahdu. Sama kun heittelisi keppiä järveen ja noutaisi sitä. Empä keksi mitä niillä pohjevoimillakaan tekisi.

Kyykyn syvyydestä olen sitä mieltä, että harrastelijan ei tarvitse katsoa mikroskoopilla onko kisasyvyys. Liikkuvuuden mukaan vähintään 90 kulmaan on ok. Jos haluaa ottaa syvempiä, eikunvain. Huvittaa joskus kun kilpailijat marmattavat kuntoilijoiden kyykyistä, että ei ois menny kisasta läpi. Mitä väliä jos jää 2cm vajaaksi kun ei kilpaile(y)

Mun mielestä nimenomaan kuntoilijalle ois tärkeää päästä sinne syväkyykkyyn tai jos ei pääse niin tehdä asialle jotain. Toki jos jättää tarkoituksella kyykyt vähän korkeaksi niin ei siinä mitään.
Tottakai pitää päästä. Ihmisen luonnollinen asento.

6minuutin penkki reeni. Levee 20sec levot, Puolilevee 25sec levot, Kapee 30sec levot, Levee, Puoli levee, Kapee 30 sec levot.
Piti tehdä vain kolmosia, mutta eka sarja lähti vahingossa nelosena niin ei viittiny sekottaa pakkaa.
Paikat niin soosina viime reeneistä, että vähän nopeutta väliin, tosin tässäkin tulee lyhyeeseen aikaan 48 toistoa, ettei mistään kevyimmästä päästä kuitenkaan :D

View: https://www.youtube.com/watch?v=uoaSvVwKTr8

Gh-gut oli taas nöösille uus juttu! :LOL:
Onko tästä muuten pakkiksella omaa ketjua, tai jotain missä asian tiimoilta jupistaan?
Pikaisen googlauksen perusteella kiinnostais vaan perehtyä lisää tähänkin asiaan.

Onko voimamaha siis oikeasti olemassa? :ROFLMAO:

Viimeksi muokattu:
https://hgh.us.com/hgh-gut-why-bodybuilders-look-pregnant.php

"Arnold Schwarzenegger was 185 cm and 110 kg in competition shape. Compare that to the top five Mr. O contenders, who are 5 to 10 cm shorter and 15 to 25 kg heavier. They are also leaner and drier. These massive bodies need massive organs. The organs grow and the intestines weight more, but the amount of space available in the abdomen never changes. In fact the trunk and pelvis musculature decreases and becomes thicker, which means there is less space for the organs and intestines that are growing. This doesn’t explain all of the guts in modern bodybuilding, but it does help to make things clearer.

HGH injection over use in combination with all of the other factors leaves bodybuilders looking pregnant when they are in their competing forms."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom