Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ilkan videoita kattelee aina mielellään: niissä on hyvä meininki, ja sälli on helkutin vahva siihen nähden, että kunnon treeniä on takana vasta pari vuotta. Varsinkin nuo kyykky ja penkki on kovia, eikä mavessakaan todellakaan valittamista. Nuo pätkät antaa kyllä intoa reenailla; jospa sitä itsekin vaikka vuoden parin päästä olis vastaavanlaisissa tuloksissa!

Kovaa settiä myös naturaalilta!

Kappukiinolle: kovastipa vedit hernettä nokkaan siitä, kun korostetun kärjistävästi pilkkasin pakkiksen uutta nousevaa trollia. Mutta eipä siinä. Itse tuon härdellin aloitin.

Ilkan videoita kattelee aina mielellään: niissä on hyvä meininki, ja sälli on helkutin vahva siihen nähden, että kunnon treeniä on takana vasta pari vuotta. Varsinkin nuo kyykky ja penkki on kovia, eikä mavessakaan todellakaan valittamista. Nuo pätkät antaa kyllä intoa reenailla; jospa sitä itsekin vaikka vuoden parin päästä olis vastaavanlaisissa tuloksissa!

Kovaa settiä myös naturaalilta!

Eipä vois olla enempää samaa mieltä.

Ilkan videoita kattelee aina mielellään: niissä on hyvä meininki, ja sälli on helkutin vahva siihen nähden, että kunnon treeniä on takana vasta pari vuotta. Varsinkin nuo kyykky ja penkki on kovia, eikä mavessakaan todellakaan valittamista.

Kyllä todellakin. Olen äijän livenä nähnyt, kun kävin penkin häneltä ostamasta, ja ei ole kyllä pitkä mies, mutta jumankauti kun voimaa löytyy ei-niin-pitkästä miehestä. Suht aktiivisesti olen Ilkan videoita seuraillut ja motivoi kyllä itseänikin nuo videot. Varsinkin penkkitekniikka on kyllä upea.

^ Lol otsikolle :D

Jatkan ilkan viitoittamalla tiellä ja teen osuuteni ketjun tekohengitykselle... Linkkuveitsi, reisikannatus, yliojennus..niistä on wannabe-veturi tehty:

Mave 280kg

Tuosta aloitusasennosta katsoin, että nyt tulee jämäkkää mave-settiä, mutta nosto olikin hieman pyöreä selkäinen. Hyvinhän se nousi kuitenkin. :)

eDit: Ai olihan se kuvailtu jo tuossa. ;)

Hienoja videoita poijjaat ja muistakaa, vahvin mies nostaa suurimman painon........ Oli omaa painoa minkä verran tahansa, välitykset mitkä tahansa, vahvin mies nostaa suurimman painon.

Hienoja videoita poijjaat ja muistakaa, vahvin mies nostaa suurimman painon........ Oli omaa painoa minkä verran tahansa, välitykset mitkä tahansa, vahvin mies nostaa suurimman painon.

Näinhän se on, mutta eiköhän Jani83 ja meikäläinen olla heitetty siinä vaiheessa toivomme olla vahvimpia/tai etes vahvoja kuin on päätetty että koitetaan natikkana räveltää.

Tällä hetkellä omalla kohdalla painoa vedetään alas ja penkissä liikkuu samat painot kuin 5 luokkalaisilla tytöillä ;).

Ilkan videoita kattelee aina mielellään: niissä on hyvä meininki, ja sälli on helkutin vahva siihen nähden, että kunnon treeniä on takana vasta pari vuotta.

Was?!? Pari vuotta treeniä takana ja sälli pökkii vinopenkkiä 60kg kässäreillä! Enpä ole kyllä ennen noin nopeaa kehitystä kellään nähnyt. Varmaan 95% reenailijoista ei ikänään tee 60kg kässäreillä yhtään mitään.

Genetiikkaa voimantuottoon täytyy olla kovasti, kun vielä naturellina pistelee menemään.

Kovannäköisiä pystypunnerruksia, tykkään itsekin tehdä kässäreillä ja meinasi käydä ohraisesti tossa torstaina 25 hantteleilla, vasen käsi(heikompi) repsahti takaviistoon ylöstyöntövaiheessa seitsemännellä toistolla ja paino oli pakko tiputtaa lattialle. Olkapää vähän venähti mutta tuntui kuitenkin olevan vielä ihan ok ja tein toisen kasin sarjan vielä. Tuntuu olevan hankala viimeisissä tiukoissa toistoissa pitää liikeradat paikallaan vrt. esim penkki.

Kovannäköisiä pystypunnerruksia, tykkään itsekin tehdä kässäreillä ja meinasi käydä ohraisesti tossa torstaina 25 hantteleilla, vasen käsi(heikompi) repsahti takaviistoon ylöstyöntövaiheessa seitsemännellä toistolla ja paino oli pakko tiputtaa lattialle. Olkapää vähän venähti mutta tuntui kuitenkin olevan vielä ihan ok ja tein toisen kasin sarjan vielä. Tuntuu olevan hankala viimeisissä tiukoissa toistoissa pitää liikeradat paikallaan vrt. esim penkki.

Itse olen pelännyt juuri että noin käy joksus...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen pelännyt juuri että noin käy joksus...

Was?!? Pari vuotta treeniä takana ja sälli pökkii vinopenkkiä 60kg kässäreillä! Enpä ole kyllä ennen noin nopeaa kehitystä kellään nähnyt. Varmaan 95% reenailijoista ei ikänään tee 60kg kässäreillä yhtään mitään.

Kyllähän Ilkalla on aika monta vuotta sitä RHP-treeniä takana enen tätä kahta vuotta eikö totta :)

Vittu tuplat.

Genetiikkaa voimantuottoon täytyy olla kovasti, kun vielä naturellina pistelee menemään.

On siellä nuoruusvuosilta asti olevia RHP treenejä ollut pätkissä. 2vuotta ja 3-4 kk yhtäjaksoista treeniä takana, ennen sitä voima-arvot taisi olla jotain 120pena,160kg veto ja n.100kg kyykky että kuitenkin punnerrusvoimia oli jäänyt RHP treeneistä. Mutta tyytyväinen olen ollut kehitykseen mutta toivottavasti sitä vielä kiloja saisi joka liikeeseen lisää ajan myötä , hidastumaan tahti tulee varmasti, se on varma.

Ennen tätä "oikeaa" treeniä ennätys penkissä taisi olla 135kg.

Nyt alko hämää pahasti yks juttu.... mikä tää sääntö on että pitäis olla kantapäät maassa ku penkkaa? itellä on sama tyyli ottaa asento ku alberttolla ja katoin äsken että sillä on jalatki aikalailla samalla tavalla maassa kiinni ku itellä.

edit: virallises nostos onki näköjää kantapäät maassa.... ei enää mitää.

Nyt alko hämää pahasti yks juttu.... mikä tää sääntö on että pitäis olla kantapäät maassa ku penkkaa? itellä on sama tyyli ottaa asento ku alberttolla ja katoin äsken että sillä on jalatki aikalailla samalla tavalla maassa kiinni ku itellä.

IPFssä pitää olla kantapäät kentässä. Ei muualla, aivan tyhmä sääntö!

Näinhän se on, mutta eiköhän Jani83 ja meikäläinen olla heitetty siinä vaiheessa toivomme olla vahvimpia/tai etes vahvoja kuin on päätetty että koitetaan natikkana räveltää.

Älä edes vertaa vahvuuttas roinaajiin. Niillä on ihan omat rävellyksensä. Itselle tulee usein heikko olo kun alkaa vertaamaan omia tuloksia paljon paljon kovempiin nostajiin, mutta silloin on unohtanut yhden tosiasian että useimmiten kyseessä ei tosiaankaan ole natu nostaja. Ei tarvita kuin vähän esim. "ryssiä" kehiin, niin jo lähtee tulokset nousuun. Eniveis hemmetin kovia tuloksia sulla on! :)

Näinhän se on.. Mutta ei sovi toki vähätellä sitä sairaalloisen mielihyvän määrää, jos/kun jotenkin vahingossa saakin heiluteltua suurempia (tai edes lähes yhtä suuria) romuja kuin ei-natikat. Siinä vaiheessa ainakin itelle tulee sellainen fiilis, että on tässä vuosien saatossa ehkä jotain tehty oikeinkin harrastuksensa eteen. Toki salireenaajalla voi olla ykkösprioriteettinä lihojen kasvatus, kun toiset sitten vain panostavat maksimivoiman kehitykseen. Oma ajatusmaailma näin natikkakyniksenä on edelleen isot painot -> isot lihakset, niin tuossa tulee vähän puolivahingossa myös panostettua voimatasojen nousuun, vaikka päämääränä onkin mahdollisimman lihaisa ruho. "Olisipa edes iso, mutta vahva" :)

</offtopic>

Mä olen ite jo niin kauan salilla käynyt, et monet nappiveijarit on tullu nähtyä. Ei oo ikinä luonnonpäälle ottanut vaik nopeesti ovat kovia rautoja nostaneet, nopeesti on myös tulokset laskeneet ku reenit loppuu. Olen pitäny myös parin vuoden tauon ja 20kg tippu penkki maksimi sillon, hiljaa hyvää tulee pojjaat. Ikäni reenaillu ja paikat on ihan kondiksessa ja mieli on hyvä.
Muistakaa nuoremmat elämä on muutakin ku punttia, vaikka saatanan kivaa se onkin.

Tein tänään oman henkilökohtaisen penkkiennätykseni salilla, elopainon ollessa 95.5kg. Ja tiedän, että varsinkin siinä THE nostossa perse nousee, siksi sen kuvasinkin eri kuvakulmasta, jotta kaikki nettivinkujatkin näkevät kuinka ne pakarat oikein irtaantuvatkaan. Siitäkin huolimatta olen melko tyytyväinen tähän suoritukseen. Salinostot on salinostoja ;) Mutta jos vielä kisatyyliin saisi saman raudan niin sitten...
Tässäpä siis 1x180kg 1x200kg ja 6x160kg: http://www.youtube.com/watch?v=LrzNLW6DkLY

Tein tänään oman henkilökohtaisen penkkiennätykseni salilla, elopainon ollessa 95.5kg. Ja tiedän, että varsinkin siinä THE nostossa perse nousee, siksi sen kuvasinkin eri kuvakulmasta, jotta kaikki nettivinkujatkin näkevät kuinka ne pakarat oikein irtaantuvatkaan. Siitäkin huolimatta olen melko tyytyväinen tähän suoritukseen. Salinostot on salinostoja ;) Mutta jos vielä kisatyyliin saisi saman raudan niin sitten...
Tässäpä siis 1x180kg 1x200kg ja 6x160kg: http://www.youtube.com/watch?v=LrzNLW6DkLY

Onnittelut maagisen luvun rikkomisesta!

sää oot ihan hirvee! hirveitä romuja

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom