Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pakko itselläkin kommentoita tuoda Intoxicationin penkkiä, hyvin näyttää herralla kulkevan! Ainoa mihin kiinnitin jostain syystä itse huomiota on se, että penkkaat aika edestä. Tanko käy siis mielestäni rintalihaksen alaosassa, en tiedä tekeekö toi kuvakulma vaan sellaisen vaikutelman. Itse en ainakaan penkkaa noin edestä.. Kuitenkin, hyvin näyttää kulkevan :)

Ja SikaNiskan videoita odotellessa..

Siis kummasta suunnasta katsottuna edestä ? Siihen rintalihaksen alapuolelle penkkaan. Parhaalta tuntuu ainakin noin.

^ Tohon vielä lisätäkseni niin kapean penkin otan vielä vähän enemmän mahaan päin, tuntuu pysyvän paketti kasassa paremmin + tuntuu menevän ojentajillekkin paremmin.
Normi penkissä lasken tangon vähän enemmän rintalihakseen päin, mutta kuitenkin siihen alapuolelle.

Siis kummasta suunnasta katsottuna edestä ? Siihen rintalihaksen alapuolelle penkkaan. Parhaalta tuntuu ainakin noin.
Joo tuota tarkoitinkin, että penkkaat tuosta rintalihaksen alakohdasta, käytännössä "lähempänä mahaa" kuin minä. Ainakin itsellä nostot ei tunnu tuolla tavalla kulkevan, vaan tanko täytyy laskea selvästi rintalihaksen yläkohtaan, noin nännien kohdalle. Toivottavasti tajusit mitä haen takaa :)

Joo tuota tarkoitinkin, että penkkaat tuosta rintalihaksen alakohdasta, käytännössä "lähempänä mahaa" kuin minä. Ainakin itsellä nostot ei tunnu tuolla tavalla kulkevan, vaan tanko täytyy laskea selvästi rintalihaksen yläkohtaan, noin nännien kohdalle. Toivottavasti tajusit mitä haen takaa :)

Olkapäille turvallisempaa penkata Intoxicationin tavalla. Tarvii vaan ojentajissa olla jerkkua, että saa samat raudat kulkemaan, mutta kannattaa kyllä opetella tuomaan sitä tankoa lähemmäksi mahaa (ja siis kyynerpäät lähemmäksi kroppaa).

Kaks ykköstä parannusta verrattuna viime kertaan, kun teki samalla painolla. Tosin silloin piti lopettaa kesken selän kramppaamisen/loukkaantumisen takia.
Tossa yhessä toistossa, missä tulee yläasennossa se ihmeellinen heijaus taaksepäin, niin johtu siitä, että silmissä musteni ja rupes taju lähtemään. :D

Noin minuutin verran taukoa sarjojen välissä.

Kattelinki et meinas karata =) peukut suoritukselle! :thumbs:

Olkapäille turvallisempaa penkata Intoxicationin tavalla. Tarvii vaan ojentajissa olla jerkkua, että saa samat raudat kulkemaan, mutta kannattaa kyllä opetella tuomaan sitä tankoa lähemmäksi mahaa (ja siis kyynerpäät lähemmäksi kroppaa).

Tuo on kuitenkin ehkä vähän henkilöstä kiinni. Itse kun penkkasin ennen kyynärpäät lähellä kroppaa niin olkapäät vaivasivat jatkuvasti. Kun muutama kuukausi sitten vaihdoin "bodityyliin", eli kyynärpäät melkein suoraan sivuille, katosivat olkapäävaivat ja penkkitulos lähti nousuun. Mutta jokainen tekee niin kuin itsestä tuntuu parhaalta :)

http://www.youtube.com/watch?v=lWYsjLkuSqE Vähän tänpäivästä mavea. Helvetti se 200 vaan painaa :) No tyytyväinen olen että se edes nousi.
Luulis et vois tulla enemmän kun 6x180 on paras sarja kuitenkin. Ja tossa polvissa on se pahin kohta mulle, tuntuu kyllä niin painavalta aina siinä kohtaa, auttaisko tohon sitten polvistaveto vai ?

No mutta kysyn nyt sitten tässä samalla tosta että osaisko joku sanoa miks se 200 painaa noin paljon ?

Välitykset ei mulla maveen oo kyl parhaat, mutta ei se ole kuin tekosyy... Itse olen joskus miettinyt että jos keskityn liikaa tohon tekniikkaan, esim. pitämään alaselän suorana, niin voisko se vaikuttaa siihen että sitä ihan lopullista maksimia ei saada nostettua ?

Tai sitten syy voi vaan olla siinä että tarttis enemmän totutella niihin maksimipainoihin ?

Jumalauta et oli pitkään tossa polvilla tanko :D Aika sissi kyllä oot että tosta vielä vedit ylös. Ootko koskaan aatellu vetää räkkivetoja polven alta, stopilla? Saa isoa rautaa käyttöön ja auttais ton kohdan ylittämisessä. Vai treenaatko pelkästään kotona kun kaikki videot näyttäis olevan sieltä?

Jumalauta et oli pitkään tossa polvilla tanko :D Aika sissi kyllä oot että tosta vielä vedit ylös. Ootko koskaan aatellu vetää räkkivetoja polven alta, stopilla? Saa isoa rautaa käyttöön ja auttais ton kohdan ylittämisessä. Vai treenaatko pelkästään kotona kun kaikki videot näyttäis olevan sieltä?

Joo niin oli :D Ja niin, jotain räkkivetoja oon aatellu, enköhän mä kotonakin sitä onnistu tekemään jotenkin. Toki voisihan sitä salillekkin eksyä.

Yleensä reenaan aina kotona, mutta nyt on kyllä suunnitelmissa ruveta salillakin välillä käymään.

http://www.youtube.com/watch?v=lWYsjLkuSqE Vähän tänpäivästä mavea. Helvetti se 200 vaan painaa :) No tyytyväinen olen että se edes nousi.
Luulis et vois tulla enemmän kun 6x180 on paras sarja kuitenkin. Ja tossa polvissa on se pahin kohta mulle, tuntuu kyllä niin painavalta aina siinä kohtaa, auttaisko tohon sitten polvistaveto vai ?

No mutta kysyn nyt sitten tässä samalla tosta että osaisko joku sanoa miks se 200 painaa noin paljon ?

Välitykset ei mulla maveen oo kyl parhaat, mutta ei se ole kuin tekosyy... Itse olen joskus miettinyt että jos keskityn liikaa tohon tekniikkaan, esim. pitämään alaselän suorana, niin voisko se vaikuttaa siihen että sitä ihan lopullista maksimia ei saada nostettua ?

Tai sitten syy voi vaan olla siinä että tarttis enemmän totutella niihin maksimipainoihin ?

Tuolla 6*180 sarjalla pitäisi tulla jopa parikyt kiloa enemmän. Jos et ole 180 kovempia rautoja nostellut niin johtuu varmaan siitä ettei kroppa ole tottunut noihin yli 90% kuormiin. Vedä piikkaus maveen niin tulee niitä yli 90% vetoja. Nuo vedot näyttää myös pirun hitailta, räjähtävyyttä ei löydy. 160kg pitäis tulla ykkösenä aika räväkästi kun olet vetänyt 6*180.

Yksinkertainen tapa on tällainen, että nouset ennen varsinaisia työsarjoja hieman kovempaan rautaan. Esim.
ekalla viikolla 1*185 ja päälle normisarjat
toisella 1*190
3. 1*195
4. 1*197,5
5. kevennys, räjähtäviä ykkösiä 140:llä
6. Maksimit

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voisit sä varmaan kokeilla raskasta polvenaltavetoa ottaa mukaan. Ja ite oon myös huomannut, että jos keskittyy liikaa selän suoranapitämiseen niin se vie räjähtävyyttä. Kokeile jossain vetotreenissä ihan tosissaan kohdistaa keskittyminen reisiin ja pakaroihin ja siihen ylös räjähtämiseen. Selkä varmaan pysyy automaattisesti suorana jo ilman, että siihen kauheesti keskittyy.
Näyttää muuten hemmetin ahtaalta toi koppi missä reenaat. Tuu salille sieltä nii on enempi tilaa ja paljon erilaisia kivoja telineitä ja tankoja. :puntti:

Tuolla 6*180 sarjalla pitäisi tulla jopa parikyt kiloa enemmän. Jos et ole 180 kovempia rautoja nostellut niin johtuu varmaan siitä ettei kroppa ole tottunut noihin yli 90% kuormiin. Vedä piikkaus maveen niin tulee niitä yli 90% vetoja.

Yksinkertainen tapa on tällainen, että nouset ennen varsinaisia työsarjoja hieman kovempaan rautaan. Esim.
ekalla viikolla 1*185 ja päälle normisarjat
toisella 1*190
3. 1*195
4. 1*197,5
5. kevennys, räjähtäviä ykkösiä 140:llä
6. Maksimit

Niin, no hiljalleen nousin tohon 180 asti ja sitten sen jälkeen pari kertaa jopa failasin 190 :D Mutta joo en ole mitenkään kunnon piikkausta tehnyt, taidanpa kokeilla tuota mitä ehdoitit ja vaikka välillä ottaa niitä räkkivetoja kun tuntuu että toi polvien kohta on ongelma.

Voisit sä varmaan kokeilla raskasta polvenaltavetoa ottaa mukaan. Ja ite oon myös huomannut, että jos keskittyy liikaa selän suoranapitämiseen niin se vie räjähtävyyttä. Kokeile jossain vetotreenissä ihan tosissaan kohdistaa keskittyminen reisiin ja pakaroihin ja siihen ylös räjähtämiseen. Selkä varmaan pysyy automaattisesti suorana jo ilman, että siihen kauheesti keskittyy.
Näyttää muuten hemmetin ahtaalta toi koppi missä reenaat. Tuu salille sieltä nii on enempi tilaa ja paljon erilaisia kivoja telineitä ja tankoja. :puntti:

Jep, totta !

No ei se niin ahdas ole kun on tottunut, kaikki liikkeet pystyn tekemään ilman ongelmia.
Mutta joo salille taidan itseni raahata tässä aika pian :)

Täytyy nyt liittyä tähän ylistyskerhoon ja kehaista hiukan räpeltäjää. Videon perusteella olet melkoisen sitkeä ja periksiantamaton kun sille päälle satut. Pidä se asenne ja pidä sopivassa suhteessa malttia, niin tulet tekemään vielä kovaa jälkeä!

Itselläkin yksi vähän tämmöinen sitkaampi veto takana, ei ois riittänyt salilla sinni vetää ylös asti!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jep, totta !

No ei se niin ahdas ole kun on tottunut, kaikki liikkeet pystyn tekemään ilman ongelmia.
Mutta joo salille taidan itseni raahata tässä aika pian :)

Olin varma noiden vielä kuoletettuina tehtyjen sarjojen jälkeen että nostat 210-220kg, mutta ilmeisesti ei :) Tosiaan itsekkin ihmettelin kuinka toi 160kg ei pamahtanut ylös.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom