Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Lueskelin kuvatredin läpi mieheltä niin valaisi hienosti. Ei tarvi ruveta vielä postimerkin keräilijäksi :)
Tsemppiä naturalille treeneihin, kovat voimat miehellä.

Jep. Siellä sitä riittääkin juttua, osittain hieman typerää nuoren klopin uhoamista ja mahdottomia tavoitteita. Nykyään vähän enemmän malttia ja järkeä, toisin sanoen elämän tärkeysjärjestys on laitettu uusiksi.

Jotta loppuisi ylimääräisen paskan jauhaminen tähän paikkaan niin tässä on todellista voiman näyttöä! :D Sormivoima maksimia testailin fat bar mavessa. Meitsi on muuten vetäny kaikki napit suuhuni mitä eteen on työnnetty ja ruutannut litra tolkulla sutikkaa perseeseen, kasvuakin käyttäisin jos sitä vain löytäisin jostain! Tuollaisella kemialla jaksaa sitten tehdä tälläistä mitä nyt näette!

Kysyttävää?

http://www.youtube.com/watch?v=_oJ3Ngb3riI

Jotta loppuisi ylimääräisen paskan jauhaminen tähän paikkaan niin tässä on todellista voiman näyttöä! :D Sormivoima maksimia testailin fat bar mavessa. Meitsi on muuten vetäny kaikki napit suuhuni mitä eteen on työnnetty ja ruutannut litra tolkulla sutikkaa perseeseen, kasvuakin käyttäisin jos sitä vain löytäisin jostain! Tuollaisella kemialla jaksaa sitten tehdä tälläistä mitä nyt näette!

Kysyttävää?

http://www.youtube.com/watch?v=_oJ3Ngb3riI

Aloittelija heti kysyy että vaikuttaako tämä fat bar pidon vaikeuteen ? :D

Itse nostossa näytti että suoristit polvet aika nopsaan, joten näytti että kyseesssä olis ollu SMJV osaksi ?

Aloittelija heti kysyy että vaikuttaako tämä fat bar pidon vaikeuteen ? :D

Itse nostossa näytti että suoristit polvet aika nopsaan, joten näytti että kyseesssä olis ollu SMJV osaksi ?

Hyvä pointti! Fat bar ei vaikuta millään tavoin pidon vaikeuteen, kaikesta panostuksesta huolimatta minun maksimi on 160kg :D

Toisessa pointissasi päästään itse asiaan. Hyvät näppivoimat auttavat kokonaisuutta kun puhutaan mavesta. Mikäli force loppuu sormista niin kyllä se vaikuttaa myös asentoon ja suoritukseen kuten tässä tapauksessa hyvin näkyy. Mitä nyt katsoo näitä maksimi vetoja niin ne tahtoo jokaisella yleensä menevän enemmän SJMV puolelle.

Fat bar on paljon paksumpi kuin normaali tanko joten se vaikuttaa ja paljon.

Luulen että tulilintu tietää aika hyvin.... Huumoria huumoria :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitoksia edelleen kaikille kannustavasta palautteesta :) Roinaa en käytä, uskoi kukaan tai ei. Tulevaisuudesta en tosin tiedä, kaikenlaisia typeriä päähänpistoja voi aina tulla. Toivottavasti älyän pysyä erossa.

Oikea asenne! noille epäilyille ei yksinkertasesti voi mitään, suomalaiset on mitä ne on.Kaveri joka punnersi 100kilosena 202.5 kg merkkipenasta natuna valisti mua kun tulokset alkoi lähenemään 200kg. Itellä ne helpot kilot oli 120-195kg välillä jonka saavutin 2.5 vuodessa, joten itseenikin on epäilyjä kohdistunut.

Oikea asenne! noille epäilyille ei yksinkertasesti voi mitään, suomalaiset on mitä ne on.Kaveri joka punnersi 100kilosena 202.5 kg merkkipenasta natuna valisti mua kun tulokset alkoi lähenemään 200kg. Itellä ne helpot kilot oli 120-195kg välillä jonka saavutin 2.5 vuodessa, joten itseenikin on epäilyjä kohdistunut.

Siulla mahto mennä jotain vähän ohi.

Joka tapauksessa naturalilta aiva vitun kovia nostoja! Harvapa noihin näkyy kykenevän.

Sano mulle, kuka helvetin idiootti yrittää habassa maximia? Kaskun ei ylätaljassa, tai hei vielä parempi, vipareissa. Jos tavoitteissa lukee, että yritetään esimerkiksi maximia reiden koukistuksissa, niin huhhu, en silloin tulisi tänne toisten voimista pätemään. Kukakohan se itse David täällä on, häh?

Mä ainakin teen maksimia myös hauiksessa paras on 1x100 suoralla tangolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom