Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sikaniska vois mun puolesta vaihtaa nikkinsä kynäniskaksi.

Tosi. älytön ruikuttaja varsinkin muiden voimista ja ruumiinpainoista vaikka miehen omat tavoitteet 2011 on nämä

Tavotteet

Pena: 1x75kg
Hauberi: 1x25kg
Kulmasoutu: 1x55kg
Reiden ojennus: 1x85kg
Reiden koukistus: 1x45kg
Olankohautus: 1x75kg

:dance:

En väheksy kenenkään voimia mutta kyllä itse sikaniskankin pitäisi vähän oppia kunnioitusta muita kohtaan. Kateellista ruikutusta. Sylettää, tphyi!

edit. sikaniska ruikuttaa perseen nousuista ja hänen omasta tuloksestaan näkee että ei tiedä mitään koko penkkipunnertamisesta. Jos saa hyvän kaaren väännettyä niin ei se perse losota koko painollaan penkissä vaan on sopevan jännittyneenä penkissä kiinni.

edit2. ettei koko mies olisi trolli?

SikaNiska87 taitaa olla tällainen valittajatyyppi.

ruikuttaja ja kateellinen.

Wikipediasta lainaten "Yhteistä älykkyydestä käytetyille mittauksille on se, että normaali älykkyysosamäärä on 100
50 % populaatiosta saavuttaa vähintään tämän ÄO:n
68%:lla suomalaisista on normaali älykkyysosamäärä"

No kyllähän noista sikaniskan posteista on ihan alusta asti paistanu semmonen käsittämätön tunnelma, että aika WTF olo tulee melkein joka kerta ku ukon viestejä lukee. Kaveri haluaa vitun ison niskan??, samanlaisen kuin hänen 120kg sedällään ja tykkää kuitenkin haukkua isoja miehiä läskeiksi. Lisäksi bodaus on kuulemma vitun typerää, vaikka kaverin tavoitteena on kuitenkin kasvattaa vitun iso niska. Penkkitekniikoista ei ole mitään hajua aikaisempien postien perusteella, mutta kuitenkin pitää olla esimerkiksi tässä ketjussa pätemässä oikeasta tekniikasta. Yleisestikään treenaamisesta ei omien kysymystensä perusteella ole minkäänlaista käsitystä, mutta aloittelijoiden osion peruskysymyksissä ja muualla pitää olla kuitenkin neuvomassa.

ÄO-juttu vielä kirsikaksi kakan päälle.

Ei perkele näin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Kaks ykköstä parannusta verrattuna viime kertaan, kun teki samalla painolla. Tosin silloin piti lopettaa kesken selän kramppaamisen/loukkaantumisen takia.
Tossa yhessä toistossa, missä tulee yläasennossa se ihmeellinen heijaus taaksepäin, niin johtu siitä, että silmissä musteni ja rupes taju lähtemään. :D

Noin minuutin verran taukoa sarjojen välissä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Otin kevyttä dippailua salilla tänään. 8x75kg. Kuvakulma on ihan vituillaan, mutta ihmekkös tuo kun tällainen proteiineista seonnut kilipää sitä ihan itse omilla pikku kätösillään asetteli. Otetaan uutta videota parin viikon sisään isommilla painoilla, agressiivisemmalla asenteella ja ennen kaikkea paremmalla kameramiehellä!
Jokisen videon olen nähnyt.
http://www.youtube.com/watch?v=Q69JR6IgT6E

Omapaino 94.4

Komeat dipit ja vieläkin komeampi paita! :D

Kiitoksia! Ylöspäin käypi tie. Toivottavasti. Juu Thaikkulan olutmerkkihän se siinä. Pitäisi kyllä osoittaa vähän enemmän isänmaallisuutta ja treenailla sellainen vanha punainen virttynyt KOFF T-paita päällä.

Edit. Ei kerennyt editoimaan vanhaan postiin, niin editoidaan nyt sitten tähän, eli omapaino oli 94.8.

Pakko itselläkin kommentoita tuoda Intoxicationin penkkiä, hyvin näyttää herralla kulkevan! Ainoa mihin kiinnitin jostain syystä itse huomiota on se, että penkkaat aika edestä. Tanko käy siis mielestäni rintalihaksen alaosassa, en tiedä tekeekö toi kuvakulma vaan sellaisen vaikutelman. Itse en ainakaan penkkaa noin edestä.. Kuitenkin, hyvin näyttää kulkevan :)

Ja SikaNiskan videoita odotellessa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom