Pakkislaisten omia treenivideoita

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ookkei. Ittellä tuuppaa keskivartalo muljahtalemaan siihen malliin, että silloin kun kävelen niin kävelen vain 50 metrin matkoja.
Ei muuta kun reeniä vatsalle ja selälle ja tekniikan hakua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jaajaa, en tienny, että hipasukin on "perse penkissä" nosto, luulin että pitää olla ihan painautuneena siihen, mutta kuitenkin tietysti jännittyneenä, että tulee tukevuutta. :)

Mitä jos keskittyisit omaan treeniin, niin kaikille tulisi hyvä mieli? Muutenkin vituttaa tällanen että kaveri penkkaa hyvin, sitten joka vitun viestissä pitää moittia "ei pysy perse penkissä". Ottakaa mallia, kaverilla on tullut kehitystä aivan helvetisti!

Olen puhunut.

^Ai 1,5x omapaino penkissä on nykysin hyvin :dance: aaah no tiedänpähän sitten mihin tähdätä :D:D:D
Laita toki videota sitten ku pystyt siihen. Taitaa olla vielä matkaa, eikö se niin ollut että ei oma painokaan vielä nouse?

Nuo kilot on jo ihan kunnioitettavia, olipa omaa painoa minkä verran tahansa.. Etenki ku muistaa että nostaja on 17-vuotias.

Ja taas täällä puhutaan mun nostoista :D
No en mä itse 1,5krt omapainoa penkistä minään hyvänä vielä pidä... kovaa vauhtia kuitenkin lähestytään tavotteita.

Tällä sikaniskalla tosin ei taida olla kovin paljon varaa huudella muutenkaan kun viestihistoriasta päätellen kaveri on ihan alkutaipaleella vielä tässä saliharrastuksessa.
Muutenkin aion kyllä tästä lähtien jättää ihan omaan arvoonsa nää tän kyseisen henkilön huutelut...muidenkin kannattaisi.

Mun mielestä 1,5x omapaino raakana on hyvä. Intoxication on kova penkkimies ja helvetin hyvä tekniikka.

Älkää nyt vittu oikeesti jaksako itkeä. Mitens se meni... Vahvat nostaa ja heikot inisee ;)

Onse 1,5x raakana ihan hyvä, mutta täällä hehkutetaan Intoxicationia niinku se olis joku jumala, ei mee mun jakeluun, kattokaa albertosta mallia miten nostellaan rautaa

Edit: alemmalle, totta

Onse 1,5x raakana ihan hyvä, mutta täällä hehkutetaan Intoxicationia niinku se olis joku jumala, ei mee mun jakeluun, kattokaa albertosta mallia miten nostellaan rautaa
Intoxication nyt sattuu vaan laittamaan niitä videoita tänne tiheeseen tahtiin ja melkeen joka videolla hyviä suorituksia. Tiedä vaikka sekin sitte Alberton ikäsenä nostais samoja rautoja :)

Mun mielestä 1,5x omapaino raakana on hyvä. Intoxication on kova penkkimies ja helvetin hyvä tekniikka.

Älkää nyt vittu oikeesti jaksako itkeä. Mitens se meni... Vahvat nostaa ja heikot inisee ;)
Niin juuri! Tolla periaatteella puolet ketjuun kirjottaneista on heikkoja :rolleyes: .

Niin juuri! Tolla periaatteella puolet ketjuun kirjottaneista on heikkoja :rolleyes: .

Mutta sehän on tosi!

"ihmisiä on kahta eri tyyppiä, heikkoja ja erittäin heikkoja" -Riku Kiri

Mä kuulusin mieluusti tuohon eka ryhmään mutta taidan ikävä kyllä kuulua jälkimmäiseen jos Riku itse on verrokkina.

Intoxication nyt sattuu vaan laittamaan niitä videoita tänne tiheeseen tahtiin ja melkeen joka videolla hyviä suorituksia. Tiedä vaikka sekin sitte Alberton ikäsenä nostais samoja rautoja :)

Jos nuori sälli nostaa ihan kivoja rautoja ja kehittyy tasaiseen tahtiin, täytyyhän sitä vähän tsempata. Ja jos totta puhutaan niin kyllä se taitaa vaan heikompia luonnon päälle ottaa, ku nuori sälli ottaa jo ihan mukavia rautoja. Intoxication on ihan kova sälli muissakin liikkeissä, joten videoo vaan tulemaan ku kehitystä tapahtuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom